LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Floryday geen gloryday: bestelde kleding niet ontvangen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Brigitte68

Floryday geen gloryday: bestelde kleding niet ontvangen

Ongelezen bericht door Brigitte68 »

Ruim een anderhalve maand geleden heb ik een jas besteld en betaald bij Floryday. Deze zou binnen 5- 10 dagen geleverd worden. Na de tiende dag heb ik contact opgenomen via Facebook en na lang wachten kreeg ik bericht dat ivm Chinees nieuwjaar de jas na 21 februari geleverd zou worden. Na 23 februari opnieuw contact opgenomen en diverse vage berichten ontvangen. Uiteindelijk is de jas niet te leveren. Heel bijzonder dat ze toch nog steeds adverteren met deze jas, maar goed. Nu wacht ik al ruim een week op geld teruggave en wordt continu aan het lijntje gehouden. Op internet lees ik vele klachten en daar wordt ik niet geruster op. Hoe pak ik dit aan? Het bedrijf zit in Engeland en haalt de kleding uit China. Graag jullie advies!

Lady1234

Re: Floryday geen gloryday: bestelde kleding niet ontvangen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kijk eens via Google bij ECC hoe u een klacht kunt indienen.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Brigitte68 schreef:Ruim een anderhalve maand geleden heb ik een jas besteld en betaald bij Floryday. Deze zou binnen 5- 10 dagen geleverd worden. Na de tiende dag heb ik contact opgenomen via Facebook en na lang wachten kreeg ik bericht dat ivm Chinees nieuwjaar de jas na 21 februari geleverd zou worden. Na 23 februari opnieuw contact opgenomen en diverse vage berichten ontvangen. Uiteindelijk is de jas niet te leveren. Heel bijzonder dat ze toch nog steeds adverteren met deze jas, maar goed. Nu wacht ik al ruim een week op geld teruggave en wordt continu aan het lijntje gehouden. Op internet lees ik vele klachten en daar wordt ik niet geruster op. Hoe pak ik dit aan? Het bedrijf zit in Engeland en haalt de kleding uit China. Graag jullie advies!
Het advies is om voortaan beter uit te kijken waar u winkelt. Dit is een zogenaamde "dropshipper" die behalve een klein kantoortje verder géén vestigingen buiten China heeft. De Algemene Voorwaarden zijn in strijd met het Nederlands recht, een KvK nummer, BTW nummer en plaatselijk telefoonnummer ontbreken en de winkel stelt in de AV dat u zèlf verantwoordelijk blijft voor invoerkosten zoals douaneheffingen, BTW en inklaringskosten.

Kortom, door te bestellen bij een site als deze speelt u Russische roulette: soms gaat het prima maar als het fout gaat kunt u het in letterlijke zin gewoon schudden.

Brigitte68

Ongelezen bericht door Brigitte68 »

Bedankt voor jullie adviezen.... ik bestel vaak via internet en dan gaat het goed. Deze keer niet, dus een goede leer om te checken of het zuivere koffie is. Ik ben wakker geschud en gelukkig is de schade beperkt.

Gesloten