LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gaspul voor de camping

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
maltezer

gaspul voor de camping

Ongelezen bericht door maltezer »

omdat we zijn gestop met camperen, wouden we de gaspullen inleveren bij gaspul verkooppunt bij ons in de buurt. 3 jaar geleden 20 euro per pul statiegeld betaald. nu ik de pullen in wil leveren krijg ik echter geen geld terug. naar telefonische gesprek met de leveransier van de gaspullen primagaz uit zutphen kreeg ik te horen dat ik mijn statiegeld alleen terug kon krijgen als ik het betaalbonnetje nog had en daar mee daar het omwissel station ging. maar wie bewaart nu naar 3 jaar of langer deze bonnetje s nog. als ik flessen koop bij de supermarkt hoef ik ook geen bonnetje te overleggen met hoeveel flessen ik heb gekocht en waar maar kan ik de flessen ook gewoon in de automaaat doen en krijg ik mijn statiegeld terug. wie heeft dit zelfde als ik mee gemaakt en zit nu ook met gasflessen waar die geen statiegeld voor terug krijgt . miscchien een onderwerp voor de uitzending.

bodejosm43

Re: gaspul voor de camping

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb hetzelfde gehad met die gascilinders van die soda-limonademachine van een paar jaar terug. Maar ik had het bonnetje nog, alleen kreeg ik het ding slechts omgeruild voor een volle, tegen bijbetaling van de inhoud.

De verkoper zei me: u blijft die soda-maker toch gebruiken?Wat is dan het probleem?

Ik heb hem gezegd dat ik niet tevreden was over de limonade, veel te duur in het gebruik, en dat ik daarom geen gebruik meer wilde maken van het systeem. Ik kon vervolgens de cilinder wel zo inleveren, maar geld kreeg ik niet terug. Na een telefoontje naar de firma lukte het alsnog.

ZIJ krijgen toch de cilinder terug, dus sta jij in je recht.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 05 jun 2006 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.

NAK

Re: gaspul voor de camping

Ongelezen bericht door NAK »

Er al eens over gedacht om hier, [email protected] je klacht neer te leggen.

Succes

Gesloten