LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Glucosamine en Chondroitine
-
Glucosamine en Chondroitine
Het schijnt dat deze voedingssupplementen goed helpen voor diverse gewrichtspijnen (rug) en artrose. Het bevordert een soort opbouw van het kraakbeen. Het is nogal vrij duur in gebruik en mijn vraag is wie heeft hier goede ervaringen mee voor dat ik hiermee begin?
Re: Glucosamine en Chondroitine
Dit onderwerp zag ik ook bij dieren onder de topic:medicijn Metacam
Re: Glucosamine en Chondroitine
Perfect werkt glucosamine. Heb hele zware ontstekingsremmers gehad en allerlei andere zaken die niet werkten op lange duur.
Glucosamine werkt perfect. Ook tegen ontstekingen en tegengaan verdere afbraak bindweefsel. Echter 'Chondroitine' is nog niets van bewezen en mijn reumatoloog is dan ook geen voorstander om de combinatie van glucosamine en dit middel te gebruiken.
Het scheelt ook veel in de kosten bij aanschaf.
Zelf heb ik eerst glucosamine van de apotheek gebruikt (de bruis) waarbij blijkt dat er een gedeelte niet werkzaam is vanwege dat bruis.
Nu gebruik ik Glucosamine van de groene c.q. gezondheidswinkel van het merk Selfcare en deze werken perfect.
Zelfs de reumatoloog gebruikt liever deze tabletten dan al de ontstekingsremmers waarvan tot op heden nog steeds niet de juiste werking bewezen is en welke ook nog gevaarlijk zijn voor het hart en de aderen.
Succes
Glucosamine werkt perfect. Ook tegen ontstekingen en tegengaan verdere afbraak bindweefsel. Echter 'Chondroitine' is nog niets van bewezen en mijn reumatoloog is dan ook geen voorstander om de combinatie van glucosamine en dit middel te gebruiken.
Het scheelt ook veel in de kosten bij aanschaf.
Zelf heb ik eerst glucosamine van de apotheek gebruikt (de bruis) waarbij blijkt dat er een gedeelte niet werkzaam is vanwege dat bruis.
Nu gebruik ik Glucosamine van de groene c.q. gezondheidswinkel van het merk Selfcare en deze werken perfect.
Zelfs de reumatoloog gebruikt liever deze tabletten dan al de ontstekingsremmers waarvan tot op heden nog steeds niet de juiste werking bewezen is en welke ook nog gevaarlijk zijn voor het hart en de aderen.
Succes