LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede service van Aldi

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
erwinengbrenghof

Goede service van Aldi

Ongelezen bericht door erwinengbrenghof »

Ik kocht vorige week een homecinemaset van Medion met ingebouwde radio bij Aldi in Stiens (Friesland) t.w.v. € 179,- , volgende dag aansluiten blijkt die niet te werken, de lade van de dvd-speler gaat niet open. Later met de (grote) doos naar de Aldi geweest en kreeg meteen een andere. De bedrijfsleider had er begrip voor en behandelde het heel serieus.

Erwin Engbrenghof

Gast

Re: Goede service van Aldi

Ongelezen bericht door Gast »

zo hoort het ook.

rhodi

Ongelezen bericht door rhodi »

daar staat de aldi om bekend!! veeeeeel betere service dan bij zog. speciaalzaken.

Gast

klopt

Gast

Ook als een product WEL perfect in orde is, maar je wilt het toch niet hebben (bijvoorbeeld omdat het niet past in je huis) dan geven ze ook direct geld terug.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Ik heb dezelfde ervaringen:

- Mijn zusje kocht een aantal jaar terug een printer bij de Aldi, waar geen cartridges bij bleken te zitten. Terug naar de winkel, waar de bedrijfsleider meteen een andere doos openmaakte en de cartridges overhandigde.

- Ik kocht onlangs een draadloze muis, waarvan ik in eerste instantie dacht dat deze niet goed werkte. Terug en ik kreeg meteen een nieuwe, zelfs zonder tonen van het bonnetje. Achteraf bleek een foutje in de gebruiksaanwijzing (over de LED's) de oorzaak van mijn verkeerde conclusie.

- Een vriendin kocht een digitaal fototoestel (Medion). Hier heeft zij veel problemen mee gehad (onder andere batterijen leeg na minder dan 10 foto's). Zij kreeg onlangs zonder bijbetaling een nieuw toestel, wat ook nog een nieuwe type is.

Petje af voor Aldi, zij begrijpen tenminste wat service is!

Gesloten