LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkoop blijkt troep

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Riniveraart

Goedkoop blijkt troep

Ongelezen bericht door Riniveraart »

Hallo, wie heeft het ook wel eens?

Je loopt in een winkel en ziet een koopje, thuisgekomen blijkt het niet te doen of te zijn waarvoor het aangeprezen wordt.

Als voorbeeld, een maatbeker waar na 4x met de hand afwassen alle cijfertjes verdwenen zijn, een blikopnener die niet opend, een gasaansteker die niet aansteekt of plastic bakjes die niet afsluiten en ga zo maar door.....

Als je dan teruggaat naar de betreffende (buget)winkel te horen krijgt ''meneer/mevrouw u zal wel iets niet goed doen''
Ik geef voortaan wel iets meer uit voor een goed merkproduct waar ik wel jaren mee kan doen.

Dilbert29

Re: Goedkoop blijkt troep

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja het is niet voor niets "Goedkoop is duurkoop" De echte Nederlander wil voor een dubbeltje op de 1ste rang zitten en komt dan op deze manier bedrogen uit. Je krijgt waar je voor betaald....

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Dit is toch logisch. Goedkoop is over het algemeen rommel.

Riniveraart

Ongelezen bericht door Riniveraart »

Waarom wordt het dan verkocht? Om de mensen op te lichten toch of zie ik dit vekeerd?

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

dit is niet altijd zo het geval
sommige dingen die goedkoop zijn zijn ook best goed
alleen je moet net weten welke dingen

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Daarom zeg ik ook over het algemeen.
Waarom wordt het dan verkocht? Om de mensen op te lichten toch of zie ik dit vekeerd?
Nee ze verkopen goedkope rommel om de klant tevreden te houden :?: :?: .

Misschien doen ze dit wel om winst te maken.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Niet alle goedkope dingen zijn rotzooi, maar zoals Woman al zegt je moet net weten welke dingen.

Verder moet je je natuurlijk realiseren dat je niet dezelfde kwaliteit kunt/moet verwachten dan een duurder artikel, dat is waar je voor kiest. Goedkopere producten zijn vaak massaproductie, die gemaakt worden voor grote verkoop. Goedkoop zal vaker verkocht worden dan duur lijkt mij.

Gesloten