Bij aankoop van kerstzegels voor het goede doel,ontvang je een "gratis"lot voor de postcodeloterij.Dat lot moet je via internet of per telefoon activeren voor het juiste postcode adres.Er wordt dan gevraagd naar je banknummer en dat voor een gratis lot,als je het vinkje wat al ingevuld is probeert te verwijderen lukt dat niet.Het blijkt bij het goed na lezen van de kleine lettertjes dat je tot schriftelijke wederopzegging vast zit aan de maandelijkse afschrijving van de prijs van het lot.Ik heb groot bezwaar tegen deze agressieve manier van ledenwerving.Als je als goedwillende burger iets doet voor het goede doel en je wordt op deze manier genept,want voor de meeste mensen zal het pas na enkele afschrijvingen duidelijk zijn wat ze zijn aangegaan.
M.vr.gr.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gratis lot postcodeloterij
-
Mekker
Re: gratis lot postcodeloterij
NIKS MAAR DAN OOK NIKS IS GRATIS IN NEDERLAND.
sorry voor die capslock maar sommige mensen willen het écht niet begrijpen geloof ik.
sorry voor die capslock maar sommige mensen willen het écht niet begrijpen geloof ik.
Re: gratis lot postcodeloterij
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie