LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hans Anders, niet alleen de prijs is anders

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
bleubull

Hans Anders, niet alleen de prijs is anders

Ongelezen bericht door bleubull »

In december 2013 een bril aan laten meten bij Hans Anders te Etten Leur.
Daar komen ze tot de conclusie dat mijn vrouw een bril nodig heeft met varifocus glazen.
In het begin werd verteld dat ze zou moeten wennen aan de bril ivm het duizelig worden.
Na diverse malen terug naar de winkel te zijn gegaan blijkt dat ze de verkeerde glazen hadden gemaakt.

Nu nog steeds volop klachten over de bril, dus maar eens bij een andere opticien de ogen laten meten.
Blijkt dat er nog steeds de verkeerde glazen inzitten.

Vandaag terug geweest naar Hans Anders, worden we afgescheept met "we halen de varifocus wel uit de glazen" en dan blijft er dus alleen een leesbril over.

Deze hadden we ook kunnen kopen bij het Kruidvat voor € 5,- en geen bril bij Hans Anders van € 269,-

De bril terug nemen doen ze niet!!!!

Is dit nu service van Hans Anders?

Wat kan ik nu nog doen?

Bedankt.

Johan

GJvdZ

Re: Hans Anders, niet alleen de prijs is anders

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat heeft Hans Anders dan fout gedaan?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij HA hebben ze in ieder geval geen monturen van 5 euro, dat verklaart al een deel van het verschil denk ik. Maar wat verwacht je? Jullie lopen zelf de winkel in om een bril aan te meten. En er is hoe dan ook correctie nodig, ter grootte van een leesbril. Had je dan gewild dat ze jullie na het meten doorverwijzen naar de Kruidvat?

bleubull

Daar gaat het niet om, ze maken de VERKEERDE glazen tot 2 x toe. Nu blijkt dat ze alleen een leesbril nodig heeft EN DIE KUNNEN WIJ OOK KOPEN BIJ HET KRUIDVAT VOOR 5 EURO.

Waarom dan 269,- betalen voor een leesbril? Verkeerd meten, verkeerd maken en dan afschepen met u heeft alleen een leesbril nodig zonder deze retour te nemen!!

Grts Johan

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

GJvdZ schreef:Wat heeft Hans Anders dan fout gedaan?
Tot 2 maal toe verkeerde glazen geleverd misschien

witte angora

Dien een klacht in bij het hoofdkantoor, misschien helpt het. HA is bepaald niet de beste opticiën, ook niet de beste kwaliteit brillen, maar mijn ervaring is dat een serieuze klacht wel opgepakt wordt.

bleubull

witte angora schreef:Dien een klacht in bij het hoofdkantoor, misschien helpt het. HA is bepaald niet de beste opticiën, ook niet de beste kwaliteit brillen, maar mijn ervaring is dat een serieuze klacht wel opgepakt wordt.
Daar zeggen ze dat ze niets kunnen betekenen in dit geval !!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je hard bewijs hebt dat die glazen fout zijn, dus bij voorkeur iets op papier (met een handtekening) van die andere opticien, kan je ze in gebreke stellen. Het product voldoet duidelijk niet aan de verwachting, en is gewoon defect als er de verkeerde sterkte glazen in zitten. op www.consuwijzer.nl staat hier wel info over.

bleubull

Topic mag dicht, Hans Anders wil niets doen.

We laten nu een bril maken bij een ECHTE opticien.

NIET ALLEEN DE PRIJS IS ANDERS, ZEKER OOK DE SERVICE (die is ver te zoeken)

Grts Johan

53078

Ongelezen bericht door 53078 »

tja, ik heb er een brilletje vandaan voor 37 hele euri en een zonnebril voor 50. Service moet je niet verwachten, de medewerkers daar praten links of rechtsom en echt kundig zijn ze niet.

witte angora

Sja, Hans Anders kost niks, maar het is ook niks. Dat is er Anders aan. :wink:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb ervaring dat en matige en goede winkels van Hans Anders zijn dus het is een loterij van welke winkel en soms zelfs welke medewerker...

Er zijn rommelaars en zeer goede waar je nooit klachten over hoorde maar bij Hoofdkantoor klagen heeft zeker zin omdat de goede graag van die prutsers af willen....

53078

Nou, ik was laatst weer in een HansAnders en weer van die amateur-medewerkers. Ik hoop dat ze er werken op vrijwillige basis, want hun kennis is om te huilen. Bedrijfskleding past niet. Staat ook niet. Zelfs de Wibra heeft meer allure dan een HA..foei toch.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Mijn vader gaat altijd naar de Hans Anders in een dorp in de buurt. Volgens de eigenaar daar zijn er 2 soorten winkels. Er zijn eigen winkels en er zijn winkels op franchise basis. Hier in de stad zit een eigen winkel, hier zit een bedrijfsleider op. Als de zaken slecht gaan, krijgt die wel op zijn lazer, maar behoud zijn inkomen. De winkel hier in het dorp nabij betreft een franchise. De daar aanwezige opticien is tevens de franchisenemer. Als hij slecht werk levert lopen de klanten weg, wat een zeer direct gevolg heeft voor zijn portemonnee, minder klanten betekent direct minder inkomen. Er is dus wel verschil. Helaas kan je dat aan de buitenkant niet zien.

53078

Nou, ik was laatst in Zevenaar. Hilarisch hoe ik daar werd geholpen. Nou ja, achteraf dan. Toen ik er stond vond ik het weer vreselijk!

Gesloten