Ik heb nu al 2 x een bril gekocht bij Hans Anders waarvan de ontspiegelde laag van de glazen er binnen 2 jaar af was! De garantie gaat tot 1.5 jaar volgens Hans Anders.
De klacht werd niet serieus genomen en ik was 1 maand te laat voor de garantie. Was ik in augustus gekomen dan had ik nog recht op nieuwe glazen, maar door de vakantieperiode ging ik begin september en had ik dus pech, hoewel aan de glazen te zien was dat het al even aan de gang was...
Ben benieuwd of anderen hier ook klachten over hebben!
Miranda
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hans Anders: ontspiegeling van brillenglazen af
Re: Hans Anders: ontspiegeling van brillenglazen af
Heb mij al meermalen afgevraagd hoe het komt dat
sommige opticiën zo goedkoop kunnen leveren.
Heb mijn bril bij een echte opticiën gehaald (1200€)
is nu drie jaar oud maar er mankeerd niets aan.
maar begrijp nu hoe dat komt.
Dus ga naar een echte opticiën.
sommige opticiën zo goedkoop kunnen leveren.
Heb mijn bril bij een echte opticiën gehaald (1200€)
is nu drie jaar oud maar er mankeerd niets aan.
maar begrijp nu hoe dat komt.
Dus ga naar een echte opticiën.
Inderdaad daarom zijn ze volgens mij goedkoper .......
Zelf ging ik eerder ook altijd naar de betere opticien, maar was door mijn flinke afwijking immens veel geld kwijt, want hoe dunner je de glazen wilt, hoe meer je moet betalen (anders heb ik jampotglazen)
Mijn dochters zijn ook brildragend en die hebben wel de bril gehaald bij een goede opticien, geen problemen uiteraard.
Echter het was het proberen waard, want 3 brillen keer het bedrag wat u noemt is voor mij helaas geen optie! Lang leve de belastingaftrek....
Gr. Miranda
Zelf ging ik eerder ook altijd naar de betere opticien, maar was door mijn flinke afwijking immens veel geld kwijt, want hoe dunner je de glazen wilt, hoe meer je moet betalen (anders heb ik jampotglazen)
Mijn dochters zijn ook brildragend en die hebben wel de bril gehaald bij een goede opticien, geen problemen uiteraard.
Echter het was het proberen waard, want 3 brillen keer het bedrag wat u noemt is voor mij helaas geen optie! Lang leve de belastingaftrek....
Gr. Miranda
Ja wat de belasting aangaat was ik nog net op tijd.
Echter ik vind ogen heel belangrijk dus ga ik voor
een goede bril.Kan mij ook wel voorstellen dat 3x
een beetje veel is maar ik heb dat ook gehad met mijn
kinderen en heb gewoon een vakantie overgeslagen.
Echter ik vind ogen heel belangrijk dus ga ik voor
een goede bril.Kan mij ook wel voorstellen dat 3x
een beetje veel is maar ik heb dat ook gehad met mijn
kinderen en heb gewoon een vakantie overgeslagen.
Ook ik kocht een bril bij hans anders bij het afhalen v.d.bril zei ik meteen deze is niet goed,
als antwoord u moet er aan wennen betaal maar eerst, en dat had ik niet moeten doen. nu zit ik met een bril die niet deugd na vele keren terug te zijn geweest kreeg ik een aanbod van een nieuwe bril voor 200 euro.Dat is nog eens service van Hans natuurlijk niet aangenomen en nooit meer naar HANS ANDERSOM.
als antwoord u moet er aan wennen betaal maar eerst, en dat had ik niet moeten doen. nu zit ik met een bril die niet deugd na vele keren terug te zijn geweest kreeg ik een aanbod van een nieuwe bril voor 200 euro.Dat is nog eens service van Hans natuurlijk niet aangenomen en nooit meer naar HANS ANDERSOM.
-
stofzuigertje
Ik ben wel tevreden maar gebruik geen papier, dit gemalen hout is te hard voor de zachte ontspiegelende laag en zachte katoen is beste.
Dus geen vieze uit broekzak of harde papieren want die schuren de laag weg.
Ik heb de bril nu 4 jaar, met bril plan elke 2 jaar en omdat mijn partner toen een nieuwe nodig had.....
Na 4 jaar is de ontspiegeling nog prima maar mijn ogen worden nu minder!
Dus bij voorzichtig poetsen en eventueel vloeibare handzeep, dan blijven ze schoon en goed.
Dus geen vieze uit broekzak of harde papieren want die schuren de laag weg.
Ik heb de bril nu 4 jaar, met bril plan elke 2 jaar en omdat mijn partner toen een nieuwe nodig had.....
Na 4 jaar is de ontspiegeling nog prima maar mijn ogen worden nu minder!
Dus bij voorzichtig poetsen en eventueel vloeibare handzeep, dan blijven ze schoon en goed.