LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met de Splitender??

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Linda77

Heeft iemand ervaring met de Splitender??

Ongelezen bericht door Linda77 »

Dit apparaatje 'knipt' dode haarpunten uit je haar, zodat je nooit meer naar de kapper hoeft om je punten te laten knippen. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen, zowel goede als slechte. Thanks! :lol:

Gast

Re: Heeft iemand ervaring met de Splitender??

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb het nu al 3-maanden en moet zeggen ik ben zeer content. Eerst je haar wassen net zoals bij de kapper en dan alle dooie punten bijknippen geweldig.

groetjes, Amanda.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

en dat apparaatje vindt de dode punten helemaal zelf??????????

anders kan je bij mij ook wel een schaar kopen voor hoop centjes hoor

Gast

is computergestuurd met een vakje voor de puntjes. Het gaat helemaal automatisch je gaat zitten en voor je het weet heb je geen puntje meer.

Gast

hahahahahahha, het wordt steeds gekker en de consument trapt er weer eens in.....
Leuk bedacht!!!!

jutter

Ongelezen bericht door jutter »

Leuk zo'n hebbedingetje,werkt totaal niet,dit app is uitgevonden voor de kappersbranche,als het mislukt kun je de dode puntjes bij de kapper latan verwijderen.

Gast

Niet iedere kapper heeft een ladyshave.

Gast

Als ze maar klanten hebben.

Gast

Ik moet zeggen dat er toch producten zijn die via de telsell commercials wordt aangeboden, die wel degelijk werken.

Ik heb zelf ook zo'n splitender besteld (via Neckermann) en je vind toch echt wel stukjes haar in het opvangbakje. Ik heb hem nog te kort om echt een oordeel te kunnen vellen, dus daarom doe ik het maar niet.

Wat ik er wel over kan zeggen is, dat je wel een vriend of vriendin er bij moet vragen :D of die de splitender wil hanteren. Je moet namelijk niet teveel tegelijk door het aparaat laten gaan. Ik vind het om het in je eentje te doen, te lastig... :(

Gast

Geplaatst op 08 Jul 2004 13:37 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

hahahahahahha, het wordt steeds gekker en de consument trapt er weer eens in.....
de consument laat zich graag beduvelen.

Gesloten