LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogeveense Meubelstunter komt belofte na

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
wapke

Hoogeveense Meubelstunter komt belofte na

Ongelezen bericht door wapke »

Aangezien mijn verhaal helaas niet voor een koude douche uitgekozen is, wil ik het alsnog hier op het forum delen, op aanraden van het radarinternet team.

Inmiddels is het geld uitgekeerd!
Laatst gewijzigd door wapke op 31 jan 2018 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth

Re: Hoogeveense Meubelstunter komt belofte na

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nette service. Schijnbaar is er iets fout gegaan en men biedt netjes aan de klant te compenseren of de bank kosteloos om te ruilen met een nieuwe (die men dan echter wel moet bestellen). Geef ze de kans om dit terug te betaleb of speelt dit al enkele maanden?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Om direct een bank te krijgen zijn de winkels wel erg beperkt. Nu is er op afstand via de telefoon een aantal zaken afgesproken wat nu ook niet meer te controleren is. Schijnbaar was uw verwachting anders dan de winkelier, maar ruis kan in dit soort gevallen optreden. Face to face contact en een overeenkomst zou al veel oplossen.
U heeft gekozen voor een compensatie? Hoe lang geleden is dat en wat heeft de verkoper aangegeven als tijdsbestek voor de betaling?

wapke

Ongelezen bericht door wapke »

Goedemorgen, dank voor de reacties.
Als er gekeken wordt of hij op voorraad is, dan lijkt me dat het om een nieuwe bank gaat, toch?
Op 20 mei is de bank bezorgd. Ergens begin juni zijn we overeengekomen dat ik een compensatie zou krijgen.
Daarna heb ik via de app (dus wel aantoonbaar) meerdere malen te horen gekregen dat het overgemaakt zou worden.
'Hij maakt het deze week naar je over', 'Zodra ik weet wanneer het overgemaakt is zal ik je appen', 'Hij zou het afgelopen weekend hebben overgemaakt', 'Ik zal het voor je navragen' et cetera.
Vervolgens moet ik zelf steeds weer navragen wat de status is.

Ik zou het lekker overmaken als ik die onderneming was, dan ben je van het gezeur af... Blijkbaar denkt men er daar anders over!
Weet iemand wat de wettelijke termijn voor zoiets is?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Vanaf begin juni wachten op de overeengekomen korting ?

Dan ben je best geduldig geweest. (Waarschijnlijk was de aandacht ook bij belangrijker zaken met zo'n kleine)

Maar het is terecht dat je ze achter de broek aan zit. Heb je zelf bevestigd dat je dat geld nog moet ontvangen ? Anders zou ik dat alsnog even doen. En dan ook direct een laatste kans geven en vervolgens een deurwaarder zoeken.

Dit is een vordering en die Kun je gewoon incasseren. Wanneer je een rechtsbijstandverzekering hebt zou ik die inschakelen, de vraag is of die in beweging komt voor 200 euro, maar dat hoor je snel genoeg.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Ik reageer niet meer op vragen over onbetrouwbare 'banken' ... teveel gedoe!

Gesloten