LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulde aan Medion!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gast

Hulde aan Medion!

Ongelezen bericht door Gast »

Een tijdje terug heb ik bij de Aldi een HP-printer/scanner/kopieeerder gekocht.
Vanaf het begin had hij de gewoonte om papier te verkreukelen maar met enig gepruts kwam het altijd weer goed. Tot anderhalve week geleden.........toen begon ie papier te verscheuren.....
Enfin, contact opgenomen met Medion en na enig beraad kon ik hem op hun kosten naar de reparatieservice in Panningen sturen. Afgelopen vrijdag maar eens gebeld om te vragen wat er nu mee aan de hand was en wanneer ik hem kon terug verwachten.
Het duurde even eer de mevrouw aan de telefoon hem had getraceerd ,maar er zou een spoedbestelling van gemaakt worden en ik zou door de monteur nog terug gebeld worden. Wat er nou aan mankeerde kon ze niet zeggen.
Wie schetst mijn verbazing toen ik gisteren een nagelnieuw apparaat kreeg?????????????
Alle lof voor deze service dus!!!!!!!!!

jac1

Re: Hulde aan Medion!

Ongelezen bericht door jac1 »

Ook wij hadden problemen met deze printer via de Aldi gekocht. Na enig zoeken kwamen we er achter dat er een los (afgebroken) stukje onderdeel achter in de printer lag. Inderdaad, printer opgestuurd ter reparatie en nieuwe printer gekregen binnen een week of twee. Functioneert nu prima. Zo moet het dus met service!! Bedankt medion.

Gast

Gewoon de normale service van HP! Nix Medion, HP geeft de service en Medion neemt de bedankjes.

Als je de printer bij een computervakhandel had gekocht, had je direct vanuit de winkel een nieuwe meegekregen.

Gast

Nee hoor!!

Medion staat bekent om hun goede service, in computervakhandels gaat dat echt niet zo klantgericht!!
Die kunnen er eerder wat van leren... :lol:

Gast

Dus medion heeft een nieuwe HP-printer gemaakt of zo?? Wat een belachelijke kolder kraam jij uit.

Bij de computervakhandel was hp bij je thuis gekomen binnen 6 dagen. EI

rhodi

Ongelezen bericht door rhodi »

hp maakt printers in opdracht van medion. de printers van hp die je bij de aldi koopt zijn niet dezelfde als die je in de computerzaak koopt. ze zijn met net iets andere specificaties gefrabriceerd,ze printn bijv. ook een pagina minder per minuut in kleur, hebben ook een ander serienummer. hetzelfde gebeurt met de karcher hogedrukspuiten die je bij de gamma koopt. het zijn wel karchers maar met goedkopere onderdelen enzo. ze hebben ook andere serienummers. zo kun je in de vakhandel precies zien of je je apparaat in de vakhandel gekocht hebt of bijv. in een gamma of aldi.

de

Ongelezen bericht door de »

Het is wel degelijk de service van Medion. Wij hadden problemen met een nieuwe printer en HP gaf ons allerlei adviezen totdat bleek dat we hem bij de Aldi gekocht hadden. Daar bemoeit HP zich helemaal niet mee.
Dus naar Medion en ook wij kregen een nieuwe printer opgestuurd.
Dus alle hulde gaat wel degelijk naar Medion.

Dikkie

Ongelezen bericht door Dikkie »

Ik ben ook zeer te spreken over Medion,bij de pc die gekocht was bij de Aldi ging de cpu-cooler stuk,net twee dagen voor het einde van de garantie.Ik belde naar de servicelijn en er werd een afspraak gemaakt wanneer hij opgehaald werd door tnt.Na drie dagen kreeg ik een telefoontje dat het even duren kon omdat het artikel dat vervangen moest worden niet op voorraad was,en bood zelfs hier zijn excuses voor aan.Na ruim een week kreeg ik me pc terug en hadden er meteen een nieuwe cd-brander erin gezet omdat deze was gesneuveld met de reparatie.Nou,alom lof voor zo'n bekritiseerd bedrijf

Gast

Gefeliciteerd dan maar Medion.

Gesloten