LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IDEAL betaling VISTAPRINT

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
LLL

IDEAL betaling VISTAPRINT

Ongelezen bericht door LLL »

Ik heb zaterdag visitekaartjes gemaakt via de website www.vistaprint.nl
Dit heb ik betaald met IDEAL.
Mijn randomreader haperde een paar keer, misschien omdat de batterij bijna leeg is, maar toch kreeg ik op een gegeven moment een bevestiging van de betaling. Vlot daarna kreeg ik van vistaprint een link die ik moest aanklikken om alsnog de betaling te voldoen omdat het misgegaan was. Dit heb ik gedaan, maar ik heb niet gecontroleerd of de eerste betaling van mijn bankrekening afgehaald was.
Achteraf blijkt dus dat ook de eerste betaling wél was overgekomen. (ik weet dat ik dat achteraf dus beter wél had kunnen controleren, maar dat is nu al gebeurd)
Ik heb vistaprint gemaild en zij zeggen dat het systeem het niet toelaat om geld terug te storten of de tweede zending te annuleren. Ik krijg nu dus twee keer dezelfde bestelling.
Wat kan ik hier nog aan doen? Eigenlijk wil ik mijn geld terug en maar 1 keer mijn geplaatste bestelling ontvangen.

Met vriendelijke groet, LLL

LLL

Re: IDEAL betaling VISTAPRINT

Ongelezen bericht door LLL »

Ik had ook contact opgenomen met de bank, maar zij kunnen alleen geld terugstorten als het door de ander geincasseerd is, en IDEAL komt van de koperskant, dus dat zal nooit lukken.

Inmiddels heb ik een nieuw antwoord gekregen van vistaprint.
Ze willen het bedrag van 1 bestelling terugstorten zodra de bestelling is bezorgd.

Ik heb ze bedankt, want ik ben blij dat ze me nu wel serieus nemen.
(ik vraag me nu eigenlijk ook af of ze deze site in de gaten houden, want ik krijg ineens klantvriendelijkheid :roll: )
Toch ben ik erg blij met dit voorstel, en ik zal jullie op de hoogte houden hoe het afloopt.

kepiting

Re: IDEAL betaling VISTAPRINT

Ongelezen bericht door kepiting »

we hebben in september vorig jaar voor het bedrijf kaartjes en wat gadgets laten maken door vistaprint, nou inderdaad de Ideal betaling verliep niet vlekkeloos, maar alá, de bestellingen kwamen, prima afgeleverd, maar.....tot op heden (!) wordt er per incasso elke maand rond de 30 euro van mijn rekening afgeschreven, en omdat de naam ook wel voor andere bestellingen wordt gebruikt, bv kleding of schoenen of boeken, ik noem maar wat, let je er niet op, maar nadat ik alles voor de accountant had nagekeken, viel me op dat er "spookafschrijvingen" tussen zaten, en vel ook, zodra alles weer binnen is, zal ik overal copieën van maken, en dan.....heeft iemand dit al meegemaakt, al een beroep op ze gedaan, gebeld over die nota's, wat moet je doen, weer op de SAF opgeven?, graag jullie adviezen, bedankt!

Gesloten