LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iso beauty stijltang

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
moniquevbb

iso beauty stijltang

Ongelezen bericht door moniquevbb »

Op de margriet winterfair 2012 de iso stijltang gekocht. Ik betaalde €80,- voor een product waar ze werkelijk van alles beloven. Ik was overgehaald en kocht het apparaat. De eerste keren was ik super enthousiast. Dat ging al snel over en omdat mijn haar er van afbrak dus dunner werd en mijn natuurlijke krul helemaal stijl en pluizig werd. Er zit geen fut meer in mijn mooie haar en ben er dan ook echt zoo teleurgesteld over dit product. Ik heb begin januari klacht ingediend naar het bedrijf en kreeg geen reactie. Half februari weer klacht ingediend en 1 week later kreeg ik een algemeen bericht dat ik het product in ongeopende verpakking binnen 8 dagen na aankoop terug kan sturen. Ja duhhhh daar heb ik dus niks aan. Ik mag het ook omruilen als deze niet goed is. Het punt is dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen dat mijn haar naar de .... gaat en ze mij niet mijn geld terug willen geven. Ik baal hier zo erg van. Ik weet intussen dat er veel meer mensen zijn met deze problemen. Hoop dan ook dat veel mensen gaan reageren zodat we verder kunnen gaan dan een mailtje waar je niks aan hebt.

Chocomelk

Re: iso beauty stijltang

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Te vaak een stijltang gebruiken schijnt ook erg slecht voor je haar
te zijn zei mijn kapster ongeacht welk soort stijltang je hebt.

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

moniquevbb schreef:Dat ging al snel over en omdat mijn haar er van afbrak dus dunner werd en mijn natuurlijke krul helemaal stijl en pluizig werd. Er zit geen fut meer in mijn mooie haar en ben er dan ook echt zoo teleurgesteld over dit product.
En dat ligt aan het product en niet aan hoe jij het gebruikt?

Tenzij die tang een defect heeft kan je er niets mee. Je kan niet verwachten dat een product na een aantal maanden wordt teruggenomen omdat het jou niet bevalt.

moniquevbb

Beste Chocomelk,

Dat klopt hoor dat weet ik. Ben zelf kapster geweest. Maar deze iso tang ook al gebruik je hem 2 keer per week komt de rook van je haar af ook al zet ik hem lager qua temp. En als ik hem nog lager zet dan komt er geen krul of wat dan ook in. En ze zeggen juist over deze tang dat het je haar gezond maakt :roll:

moniquevbb

Rim69 schreef:
moniquevbb schreef:Dat ging al snel over en omdat mijn haar er van afbrak dus dunner werd en mijn natuurlijke krul helemaal stijl en pluizig werd. Er zit geen fut meer in mijn mooie haar en ben er dan ook echt zoo teleurgesteld over dit product.
En dat ligt aan het product en niet aan hoe jij het gebruikt?

Tenzij die tang een defect heeft kan je er niets mee. Je kan niet verwachten dat een product na een aantal maanden wordt teruggenomen omdat het jou niet bevalt.
dat snap ik allemaal hoor. Ik gebruikte al jaren een tang, maar die raakte 'op' en moest dus een nieuwe.
En als je dan tegen de iso tang aanloopt op een beurs en na een hele dag overwegen hem toch koopt door de mooie verhalen van de dames....dan is dit resultaat een hard gelach. En ik heb na paar weken al gereageerd hoor. Niet naar maanden.

Chocomelk

moniquevbb schreef:Beste Chocomelk,

Dat klopt hoor dat weet ik. Ben zelf kapster geweest. Maar deze iso tang ook al gebruik je hem 2 keer per week komt de rook van je haar af ook al zet ik hem lager qua temp. En als ik hem nog lager zet dan komt er geen krul of wat dan ook in. En ze zeggen juist over deze tang dat het je haar gezond maakt :roll:
Je moet bij jezelf nagaan dat die extreme hitte voor je haar nooit goed kan zijn.

moniquevbb

dan komt het er nog steeds op neer dat ze onwaarheden vertellen.

Chocomelk

moniquevbb schreef:dan komt het er nog steeds op neer dat ze onwaarheden vertellen.
Tjah....maar dat is helaas bij zoveel produkten waar je heel veel
van verwacht en het uiteindelijk niets is.
Is wel ontzettend balen voor je vooral omdat die ook niet echt goedkoop was.

Gesloten