LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jamin-schepsnoep

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.

Vind je het snoep van Jamin te duur?

Ja, vreselijk duur, daarom koop ik er niet!
9
69%
Ja, maar ik koop er wel.
1
8%
Nee, ik vind het meevallen.
2
15%
Nee, dat is onzin!
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 13

ldegeus
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 mar 2004 22:20

Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door ldegeus »

Ik vind dat Jamin veel en veel te duur is!
Voor 100 gram snoep betaal je meestal €0,90 en in het centrum van Amsterdam rond de €1,15!
Ik vind dat hier snel wat aan gedaan moet worden, Kruidvat is de helft goedkoper(100 gram €0,45)!!!
Reageer als je het hier mee eens bent.
Mailen kan ook :D .
Mail naar [email protected] als je wilt reageren.

Lennart de Geus, Amstelveen

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon boycotten en naar het kruidvat gaan maar bedankt voor de info :wink:

een ouder

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door een ouder »

Ik zal uitleggen waarom

Hebben ze bij de kruidvat suikervrij snoep? NEE
hebben ze er gluten vrij snoep? NEE
hebben ze koemelk eiwit vrij snoep? NEE

Daranaast kun altijd aflezen welk snoep gluten suiker of koemelk eiwit vrij is. Duur ja ok mee eens maar de service die ze ermee verlenen is gewoon geweldig. Ik kan mijn zoon nu met een gerust hart snoep meegeven omdat ik weet dat het koemelk eiwit vrij is (war hij allergisch voor is) Meerdere ouders zijn hier heeeel bblij mee. En bij Jamin heb je veeeeeel meeer aanbod, ziet er verzorgder uit en jawel als de snoep zacht hoort te zijn i sie ook zowaar zach, daar hoed je bij de kruidvat niet om te komen. Mee eens snoep die je bij de kruidvat ziet zie je ook daar, maar bij de kruidvat en de etos nodigt het niet uit om het te kopen.

Daarnaast zijn er vaak kortingen zoals 25 procent korting op schepsnoep of bij besteding van 5 euro 25 procent korting op het land van ooit. Dat zijn gewoon leuek acties denk ik. En natuurlijk zul je het lekker zelf betalen, maar dara gaat het niet om. De jamin service is gewoon goed en kijk ook eens naar het totaal plaatje.

VINDT DEZE POLL DAAROM OOK BELACHELIJK WANT VAN EEN WOEKERWINST KAN GEEN SPRAKE ZIJN EN HET VERGELIJK MET DE KRUIDVAT GAAT OOK TOTAAL MANK

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door kwast »

Dan koop je toch de helft; betaal je ook €0,45. Zeur toch niet zo! Als het je niet bevalt, koop je het niet. Het is geen eerste levensbehoefte.

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad, het snoep van Jamin is duurder. Maar daarvoor krijg je beter, smaakvoller snoep, is het assortiment veel ruimer, enz. enz.

Dus ja, wel duurder maar zeker de moeite waard.


Weet je wat goedkoop is? Geen snoep kopen en op een steentje zuigen.

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb liever voorverpakt drop ed, en niet van die troep die al weken in de open lucht ligt, waar iedereen in zit te roeren (zonder schepje).

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

De opmerkingen van "je hoeft het niet te kopen" en "dan koop je het toch niet"vind ik dooddoeners. Daar gaat het niet om. De prijs voor die snoep is gewoon te hoog. Ik heb eerder bij Trekpleister gewerkt, nou dat werd wat schepsnoep verkocht zeg, voor 0.45 cent per 100 gr. Goedkoop! En dan nog wordt daar een gigantische winst op gemaakt, want de inkoopprijs van het snoep is bijna niets. Ook glutenvrij snoep etc. kost bijna niets per 100 gr.als de winkels het inkopen. Jamin vraagt dus gewoon extreem veel (trouwens niet alleen voor de schepsnoep, kijk maar eens naar de koekjes en chocoladerepen!)

Waarom zou je trouwens duur snoep kopen omdat het er zo mooi verzorgd bij ligt? Ik ga liever naar Kruidvat of zo, smaakt hetzelfde hoor

MAXIEM

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ook de Konmar is vreselijk duur!!! Groeten, Ton.

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een gezwets hier. Als je iets te duur vindt, koop je het niet. Sommige mensen kopen dure kleding andere mensen gaan naar de Zeeman om hun kleren te kopen. Lekker belangrijk!

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg beste Trekpleister medewerker,

Ik ken het snoep van de Trekpleister ook hoor. Het is niet slecht, maar Jamin biedt een veel ruimere keus. Daar kan Trekpleister niet tegenop! En Kruidvat ook niet.

Milloeh

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Milloeh »

Als je Jamin te duur vind ga je toch lekker ergens anders heen, waar maak je je nou toch druk om? Panty's van Trekpleister zijn ook vervelend, en die van het Kruidvat weer niet, moet ik hier nou een poll gaan openen om de prijs van de panty's naar beneden te krijgen? Loop lekker een blokje verder naar je Trekpleister en zit niet zo te zeuren!

Milloeh

hihi

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door hihi »

jonge wat een ge-eikel over snoep, vroeger was dat wel anders, vroeger deden we een moord voor een snoepje en toen waren er ook geen glutenvrije banaantjes, maar ja, misschien waren er toen wel helemaal geen banaantjes eigenlijk weet ik dat niet meer maar dat was vroeger, ja vroeger toen alles beter was, nou weet ik niet meer waar dit onderwerp over gaat, maar ik dacht dat het toch iets doms was. Eikel lekker verder met je snoep!

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, ik denk dat Beatrix hier moet ingrijpen! Als dit wordt toegestaan, is het einde zoek. De regering doet ook niets, die houdt zich alleen bezig met onbelangrijke zaken en niet met de zaken die er toe doen: de snoepprijs bij Jamin! :roll: Dorpsgek!

Zeurniet

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Zeurniet »

Je moet lekker daar snoep kopen, waar jij je het prettigste voelt.

Kan het dan schelen wat het kost.

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, ik denk dat Beatrix hier moet ingrijpen! Als dit wordt toegestaan, is het einde zoek. De regering doet ook niets, die houdt zich alleen bezig met onbelangrijke zaken en niet met de zaken die er toe doen: de snoepprijs bij Jamin!


Trixie en haar familie-leden kopen niks, het word voor hen gekocht, dus gratis voor hen.

W.J. van der Heijden

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door W.J. van der Heijden »

De oplossing:
helemaal geen snoep kopen, beter voor de portemonnaie, het gebit en de gezondheid (lees ook lijn)!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door Gast »

en nog meer werkelozen!

zeurkous

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door zeurkous »

ik koop nooit snoep uit die bakken, getver, ik zie soms kinderen, maar ook volwassenen, zonder schepje in die bakken graaien. Ik snap niet dat het nog steeds mag. ik vind het echt heel goor :evil:

De Vieze Man

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door De Vieze Man »

Ik lik altijd aan die lekkere snoepjes en leg ze daarna weer terug in de bak. :wink: Vervolgens vanachter een zuil aan de andere kant van de winkel kijken wie mijn lekkere snoepjes koopt. :shock:

Vindt het onbegrijpelijk dat de smaakpolitie naar de hygiene van de bakken nog geen onderzoek heeft gedaan. Zijn volgens mij de meest exotische flora en fauna in te vinden, zeker als het buiten zo lekker 30 graden is. 8)

Plak.

claudandus

Re: Jamin-schepsnoep

Ongelezen bericht door claudandus »

yeah right :P ik zie de koppen al voor me

de NMA doet inval bij jamin,kruidvat,etos,v&d en trekpleister
onderkop
snoepen ook nog een dubbel zo slecht voor de portomonee
blessed be
:twisted: :twisted: claudamndus :twisted: :twisted:

Gesloten