LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jardin tuinstoelen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Mar.

Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Ik heb een paar jaar geleden tuinstoelen gehad voor mijn verjaardag en nu is er iemand doorheen gezakt en heeft daarbij letsel opgelopen.

Nu is mijn vraag..

Zijn er meer mensen die zomaar door een tuinstoel van Jardin zijn gezakt?

Nu bijna een jaar na dato van het gebeuren reageert Jardin nergens op en heeft onze gast een advocaat in de arm genomen. Maar volgesn Jardin kan een stoel niet zomaar door midden breken.

Dommel

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Dommel »

Beste,

Op de vraag of er meerdere personen zijn die ooit door een Jardin Tuinstoel is/zijn gezakt of dat deze is gebroken kan ik alleen maar zeggen dat ik met Tuinstoelen en tafels van Jardin geen problemen heb. Ik heb acht tuinstoelen in gebruik van Jardin in twee verschillende type's. Stoelen waarvan de rug naar achteren gezet kan worden voor als ik lekker relax wil zitten, maar ook gewone vaste kuipstoelen die ik o.a. gebruik als wij buiten eten, gourmetten of barbequen. Ik heb er dus géén problemen mee ondanks mijn overgewicht (148 Kg). Misschien dat U iets aan mijn informatie heeft. Overigens hebben wij deze stoelen al twee á drie jaar. Een produktiefout kan natuurlijk wel aan de orde zijn. Ik ben zelf werkzaam in de kunstoffenbranche en er kan altijd wel een fout in een bepaalde produktie zijn doordat de geleverde grondstof een keer een afwijkende samenstelling heeft.

Dommel

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Dommel »

Beste,

Op de vraag of er meerdere personen zijn die ooit door een Jardin Tuinstoel is/zijn gezakt of dat deze is gebroken kan ik alleen maar zeggen dat ik met Tuinstoelen en tafels van Jardin geen problemen heb. Ik heb acht tuinstoelen in gebruik van Jardin in twee verschillende type's. Stoelen waarvan de rug naar achteren gezet kan worden voor als ik lekker relax wil zitten, maar ook gewone vaste kuipstoelen die ik o.a. gebruik als wij buiten eten, gourmetten of barbequen. Ik heb er dus géén problemen mee ondanks mijn overgewicht (148 Kg). Misschien dat U iets aan mijn informatie heeft. Overigens hebben wij deze stoelen al twee á drie jaar. Een produktiefout kan natuurlijk wel aan de orde zijn. Ik ben zelf werkzaam in de kunstoffenbranche en er kan altijd wel een fout in een bepaalde produktie zijn doordat de geleverde grondstof een keer een afwijkende samenstelling heeft. Overigens zitten er op tuinstoelen ook geen levenslange garantie.

Mar.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Dat er geen levenslange garantie op zit begrijp ik , maar een stoel mag niet binnen drie jaar met gewoon gebruik door midden breken.
Overigens stlet Jardin ( inmiddels is er bericht) dat de stoelen maximaal 130 kilo belast mogen worden.
Overigens is inmiddels ook een tweede stoel van de set op dezelfde manier kapot gegaan. Het zijn verstelbare stoelen.

Ik vind de houding van Jardin gewoon niet netjes.

k.g.bakker

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door k.g.bakker »

Inderdaad heb ik ook met 2 jardin verstelbare stoelen problemen gehad dat de rugleuning afbrak. Gelukkig ging het beide keren nog goed maar wel bijna door een grote ruit heen. Ook hier gaf Jardin niet thuis. :twisted:

Gast

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Gast »

:P Wij hebben ook tuinstoelen van JARDIN en een stoel is gebroken.
Nu JARDIN er van op de hoogte gesteldt, stoel was twee jaar .
Ja hoor en nu hebben we een nieuwe stoel gekregen van JARDIN,
dus wij zeggen alleen maar JARDIN BEDANKT.
Dit is vinden wij wat voor een warme douche. :D [/b]

E Harder :lol:

Mar.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Zelfs die zijn niet vergoed bij ons. Maar ja gelukkig heb je er niets aan over gehouden he.

Gast

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook eens twee stoelen van jardin gehad en die zijn ook overgebroken bij de leuning.Deze stoelen kwamen van bij de Kwantum en die hadden schijnbaar ooit een advertentie in een dagblad gezet dat er fouten inzaten.Dit was al langer geleden en ik kreeg toch gewoon nieuwe stoelen van Kwantum.Helaas liggen die ook al op het stort.


PS,Kwamtum kan daar niks aan doen,Jardin is gewoon een waardeloos merk.

MVG

Gast

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Gast »

Beste,

Over het algemeen zit er 1 jaar garantie op de meeste merken tuinmeubelen. Natuurlijk kunnen er altijd fabricage fouten insluipen. Bij ons (werk in tuincentrum) komen er regelmatig stoelen terug van Jardin. Meestal raad ik mensen dan ook stoelen van Hartman te kopen. Deze zijn veel steviger en betere kwaliteit, maar ook duurder.

succes, Lau

Juul.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Juul. »

Ook ik heb slechte ervaringen met Jardin stoelen. Tot drie keer toe heb ik nieuwe stoelen gekregen omdat ze binnen een maand afbraken bij de zittingen. De laatste keer heb ik ze gedumpt bij het tuincentrum en direct Hartmann stoelen gekocht. Voor mij nooit meer Jardin!

Mar.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Bedankt tot zover voor de reacties.

joyce11

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door joyce11 »

Ook wij hebben veel problemen gehad met de Jardin stoelen, Bij ons zijn er in totaal 5 van de 6 stoelen geknapt, de eerste 2 zijn in het eerste jaar gebroken en daar heb ik doen van de Welkoop nieuwe voor gekregen. De latere 4 stoelen heb ik gemeld bij de Jardin en toen heb ik ondanks dat er geen garantie meer op zat toch nieuwe poten ontvangen. Maar ik zal nooit weer jardin tuinstoelen aanschaffen

Nico.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Nico. »

Ook wij hebben slechte ervaringen met Jardin. Inmiddels zijn wij vier stoelen verder en wachten nu af wanneer er weer iemand doorheen zakt.

Mar.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Hartelijk bedankt voor de reacties die ik hier vind. Ik kan er weer verder mee.

r.van werkhoven

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door r.van werkhoven »

BEste redactie,

Ik heb een terras vol met jardin stoelen(50 stuks).
Dit is aan geschaft rond juli vorig jaar.
Van de 50 stoelen zijn er al ongeveer 30 gebroken! en allemaal op hetzelfde punt. de aanhechting tussen de arm leuning en de rug leuning.
Mijn vraag is "heeft het zin om een brief te richten aan JARDIN of is het verspilde moeite?".
Ik hoop een reactie ven u te ontvangen.

Mvg,
R. van Werkhoven

mobydick

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door mobydick »

ook een gebroken jardin stoel, beide voorpoten finaal bij het draaipunt op precies dezelfde breuk, gewoon bij het zitten gaan. betreft grijs blauwe verstelbare stoelen.

KlaasDas

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door KlaasDas »

Ook wij hebben ongeveer 4 jaar geleden 4 Jardinstoelen gekocht(groen) via een aktie van C1000 .

We zijn door alle stoelen gezakt. Ze braken af bij de verbinding arm-en rugleuning.

Dus geen Jardinstoelen meer kopen!!!

Gast

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is echt rommel .Ook twee stoelen gehad en allebei na 2 jaar er al doorheen gezakt.

Mar.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Mar. »

Bedankt allemaal!

Peter.

Re: Jardin tuinstoelen

Ongelezen bericht door Peter. »

Jardin is gewoon rotzooi. Inmiddels onwtijk ik alles waar deze naam op staat. Garantie is ook belabberd bij ze. Dus niet kopen!

Gesloten