LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] karnavalsbazaar komt al jaar lang afspraken niet na!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
reint042

karnavalsbazaar komt al jaar lang afspraken niet na!

Ongelezen bericht door reint042 »

Op 14-01-2012 heb ik bij karnavalsbazaar (LERO BVBA) 22 carnavalspakje en accessoires besteld voor een bedrag van 1196,15. Op die dag is €494,50 aanbetaald. Hiervan is op 15-01-2012 een orderbevestiging ontvangen waarop ook de leverdatum (25-01-2012) en verzendwijze werd bevestigd (gratis thuisbezorgd). Dit was duidelijk afgesproken ivm carnaval (17-02-2012) en wij niet in de gelegenheid waren om deze in de winkel op te halen. Onze keus viel mede op Karnavalsbazaar omdat zij beloofden thuis te bezorgen. Op verzoek is op 17-01 het resterende bedrag € 701,65 betaald per bank.
Op 25-01 zijn de bestelde pakjes niet bezorgd. Na contactopname door ons beloofde Karnavalsbazaar de pakjes rond 10-02-2012 te leveren, 1 week voor carnaval. Dit is niet gebeurd, ik heb diverse malen gebeld en voicemails ingesproken. Hierop kwam geen reactie.
Op 16-02 heb ik een mail gestuurd verzocht het reeds volledig betaalde bedrag terug te storten. Karnavalsbazaar reageerde dat de pakjes konden worden opgehaald, dit was niet volgens afspraak.Hier hebben wij ook nog telefonisch contact over gehad, karnavalsbazaar gaf aan de pakjes in de verkoop te zetten en op 22-02-2012 terug te bellen om alles te regelen. Er werd toen gesproken van geld terug gave.
Op 09-03-2012 hebben wij karnavalsbazaar officieel in gebreke gesteld middels een aangetekende brief, deze is geweigerd. De officiële ingebreke stelling hebben wij ook via email verzonden.
Op 13-10-2012 zijn wij bij de winkel geweest. Daar troffen wij een lege winkel aan zonder verdere contact gegevens. De telefoonnummers die in ons bezit zijn waren onbereikbaar.
30-10-12 Heb ik via email contact opgenomen met Karnavalsbazaar. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug welke pakjes het betrof, meteen heb ik de orderbevestiging terug gestuurd. Hierna ontving ik een reactie dat ze de pakjes zouden klaar hangen en dat we ze rond 14-12-2012 konden ophalen. Hierna is deze datum diverse malen verzet, na navraag van mij kreeg ik steeds als reactie dat de pakjes nog naar de winkel in Heerlen gebracht moesten worden. Wij hebben nog steeds geen pakjes ontvangen of ons geld terug ontvangen. Inmiddels weten we niet meer wat we moeten doen, heeft u advies?

p.s. ter info hieronder een gedetailleerd tijdsschema
14-01-2012 Op zaterdag 14 januari 2012 heb ik bij karnavalsbazaar (LERO BVBA) een bestelling geplaats voor 22 carnavalspakje met pruiken en zonnebrillen voor een bedrag van 1196,15. op die dag heb ik een aanbetaling gedaan van € 494,50.
15-01-2012 Hiervan heb ik op 15 januari 2012 een orderbevestiging ontvangen waarop ook de leverdatum (25-01-2012)en wijze stonden bevestigd (gratis thuisbezorgd). Dit was ook zo afgesproken aangezien wij de pakjes nodig hadden voor carnaval (17-02-2012) en niet in de gelegenheid waren om deze in de winkel op te halen. Onze keus viel mede op Karnavalsbazaar omdat zij beloofden thuis te bezorgen.
Week 03 Het resterende bedrag ad. € 701,65 is betaald per bank.
25-01-2012 Op 25-01 zijn de bestelde pakjes niet bezorgd.
02-02-2012 Ik heb op 02 februari een mail gestuurd met de vraag waarom de pakjes nog niet geleverd waren, hierop heb ik geen reactie ontvangen.
08-02-2012 Op 08-02 heb ik nogmaals gemaild met de vraag waar de pakjes bleven en de vraag om mij terug te bellen omdat ik zelf geen telefonisch contact kreeg. Karnavalsbazaar (hans) belde toen terug en hij beloofde dat de pakjes aan het einde van de week geleverd zouden worden, 1 week voor carnaval.
15-02-2012 De pakjes zijn toen niet geleverd, ik heb diverse malen telefonisch contact proberen te krijgen en voicemails ingesproken. Hierop kreeg ik geen reactie.
16-02-2012 Op 16-02 heb ik een mail gestuurd waarin ik Karnavalbazaar in gebreke stelde en verzocht het reeds volledig betaalde bedrag terug over te maken. Hierop kreeg ik het antwoord dat ik de pakjes kon komen ophalen, echter dit was niet volgens de gemaakte afspraken en daar ik niet in de gelegenheid was om naar Kinrooi te rijden heb ik dit ook aangegeven. Hier hebben wij ook nog telefonisch contact over gehad, karnavalsbazaar (hans) gaf toen aan de pakjes in de verkoop te zetten en op woensdag 22 februari contact met ons op te nemen om alles te regelen. Er werd toen gesproken van geld terug gave.
28-02-2012 Sinds 22 februari hebben wij diverse malen geprobeerd telefonisch contact te krijgen, dit lukte echter niet. 28-02-2012 hebben wij wederom een email met een ingebreke stelling gestuurd. Hierop kreeg ik wel direct een reactie waarin gesteld werd dat het mijn eigen schuld was en dat ik het geld niet terug zou krijgen.
01-03-2012 Wij hebben LERO BVBA officieel in gebreke gesteld middels een aangetekende brief, deze is geweigerd door LERO BVBA. De officiële ingebreke stelling hebben wij ook via email verzonden.
01-03-2012 tm 13-10-2012 Zijn wij bij de winkel in Kinrooi (weertersteenweg 215 bus 1) geweest. Helaas troffen wij daar een lege winkel aan zonder verdere contact gegevens. De telefoonnummers die in ons bezit zijn waren niet in gebruik.
30-10-2012 Heb ik via email contact opgenomen met Karnavalsbazaar, cq LERO BVBA, met de vraag waar ze te bereiken waren en of wij een afspraak konden maken.
30-10-2012 Dezelfde dag kreeg ik een mail terug met daarin de vraag over welke pakjes het ging en een telefoon nummer. Dit nummer heb ik gebeld echter er werd niet opgenomen. Per omgaande heb ik gemaild dat het de reeds door ons in januari bestelde en betaalde Elvis pakjes + accessoires betrof. Aangezien wij nu enkel ons geld kwijt waren heb ik geopperd om dan toch maar de elvispakken die we eigenlijk niet meer nodig hebben te ontvangen.
04-12-2012 Op deze datum heb ik deze mail nogmaals verzonden met de melding dat ik nog geen reactie ontvangen had.
04-12-2012 Na deze mail ontving ik een reactie dat ze de pakjes zouden klaar hangen en dat hij (hans cq eigenaar) me zou laten weten wanneer ik ze kon afhalen. Dit zou eind volgende week worden (dwz rond 14-12-2012)
20-12-2012 Heb ik wederom gemaild dat ik nog niets gehoord had en dat ik de pakjes op 21-12-2012 wilde komen ophalen.
20-12-2012 Per ommegaande kreeg ik de reactie dat de pakjes nog van België naar de winkel in Heerlen gebracht moesten worden maar dat ik 28-12-2012 de pakjes kon komen ophalen.
28-12-2012 Ontving ik een mail van karnavalsbazaar.be dat de pakjes er nog niet waren. Men wist de aantallen en maten niet meer, of ik dit kon doorgeven.
29-12-2012 Per ommegaande heb ik de op 15-01-2012 van karnavalsbazaar.be ontvangen orderbevestiging opnieuw naar karnavalbazaar.be verzonden.
31-12-2012 Ontving ik de reactie dat de bestelling klaar zou worden gemaakt en dat wij deze de volgende week konden komen ophalen (week van 7 tm 12 januari 2013). Hij (hans) zou me iets laten weten.
09-01-2013 Heb ik een mail gestuurd met de vraag of de pakjes er waren en dat ik ze morgen (10-01-2013) wilde komen ophalen.
10-01-2013 Ontving ik wederom een mail dat de pakjes nog van België moesten komen en dat hij me zou laten weten wanneer ze er waren.
10-01-2013 heb ik per ommegaande een mail gestuurd dat het nu wederom erg lang begon te duren en dat ik de pakjes met spoed wilde ontvangen.
14-01-2013 Heb ik nog geen reactie ontvangen, ik heb weer een mail gestuurd met de vraag of ik de pakjes op 16-01-2013 kan komen ophalen.

alfatrion

Re: karnavalsbazaar komt al jaar lang afspraken niet na!

Ongelezen bericht door alfatrion »

Stuur een ingebrekestelling.

ArneLH
Contacteer:

Re: karnavalsbazaar komt al jaar lang afspraken niet na!

Ongelezen bericht door ArneLH »

Om mijn antwoord op rechtenforum.nl nog maar eens te herhalen:
Nagaan met wie je zaken hebt gedaan. In jouw eigen post zie ik al meerdere URL's van webshops. Daarnaast wordt de webshop die een adres in Heerlen vermeldt gerund door Handelsonderneming Ubachs B.V. en niet LERO BVBA. De actieve LERO BVBA is volgens de kruispuntbank een (banket)bakker.

Gesloten