Ook net als PJ66, worden we al beschuldigd van het vermoorden van katten, ik heb nog geen kat vermoord en je bent al veroordeeld.
Als ik al een kat, met bouwhandschoenen, zou vangen dan zou ik nadat ik de politie of de Opsporingsambtenaar had gebeld de dierenambulance bellen, want ik zou wel willen weten wie de eigenaar is.
Krijgt deze gelijk de rekening gepresenteerd van de ellende, overlast en schade wat 'het huidier' veroorzaakt.
Nou PJ66, net als ik hebben we dus een aanklacht tegen ons ingediend gekregen. Daar word ik dus niet warm of koud van, want zolang we niets gedaan hebben doet geen enkele overheidsinstelling niets. Kijk maar naar de 'echte' terroristen, die lopen na een 'mega-kostende- rechtszaak' weer vrolijk vrij rond.
Dus doe effe normaal en gebruik je energie liever voor het terugdringen van de KATTENOVERLAST. Maarre, ze mogen alle behoefte van de opbrengst van alle 'huiskatten' ook bij jouw afleveren. Kijken hoe je er dan over denkt. En dat is gelijk het antwoord van alle ergernis van diegene die last hebben van de katten van een ander.
Kijk de reactie verteld meer over de persoon die zogenaamd het beste voor de kat overheeft, maar intussen wel de medemens terroriseerd.
Ik vind dieren ook leuk, gek genoeg ook poesjes en katjes, maar als je overlast hebt dan heb ik het recht nadat ik de eigenaar, als die al te achterhalen is, heb gewaarschuwd om tot maatregelen over te gaan. Als je terugleest heb je gezien dat we ook huisdieren hebben, echter daar heeft niemand last van!
En begin niet het medelijden te wekken en vergelijk te trekken met het doodknuppelen van zeehondjes met toestemming van de Canadese regering, want dat geeft weer aan hoe je over de mens denkt dan over het dier. Dit is iets misdadigs en daar is geen vergelijk mee te trekken.
Slechte smaak binkie, en zeker laf om dit te ge- en misbruiken om zo medestanders te zoeken.