LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderschoenen bij Scapino

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Adrie Kruidhof

kinderschoenen bij Scapino

Ongelezen bericht door Adrie Kruidhof »

Op 15 februari 2003 kocht in Leeuwarden aan de Schrans een paar meisjeslaarzen merk Sphnx, maat 29 voor het bedrag van 22,95 euro. Al na een aantal dagen begon een van de 2 ritsen los te laten aan de zijkant van de laars. Helaas kon ik de bon zo snel niet meer vinden. Vandaag 12 maart 2003 vond ik de bon bij toeval op de slaapkamer verstopt in een zakje van scapino. Stom, stom ik weet het. Maar ja niet getreurd. Mijn vrouw dus terug naar Scapino alwaar ze haar verslag deed. Wat schetste haar verbazing. De filiaalleider begon uiterst irritant te reageren en verklaarde tegenover mijn vrouw dat de schoenen na een dag al stuk konden gaan. Dat kwam dan door fout gebruik van de laarzen. Als u zou zien waar de rits loslaat zult u het met mij eens zijn dat dit niet kan. Ja, zei de heer in kwestie tegen mijn vrouw; "U zult verstled staan van hoe lenig die kleine kinderen wel niet kunnen zijn". Al met al dus was het onze eigen schuld en hij wilde geen geld retour geven, maar ook niet een reparatiebon voor een nieuwe rits geven. Nee, hij vond dat wij de helft van de kosten moesten betalen voor het laten repareren van de laarzen. Wat een koude behandeling van een filiaal van Scapino. Volgende keer toch maar weer naar Ziengs of Dolcis en dan maar wat meer betalen voor wat meer service.

Bennie

Re: kinderschoenen bij Scapino

Ongelezen bericht door Bennie »

Goedkoop is duurkoop, ook bij schoenen...

Maan79

Ongelezen bericht door Maan79 »

hahah dolcis is ook niet een van de beste hoor heb ik aan de lijve ondervonden daar zeggen ze het net zo hard.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Je kunt ook niet verwachten dat je bijna een maand later, terwijl er ik weet niet wat met die schoenen gebeurd kan zijn, nog je geld terug krijgt of reparatie.

Zoals die man al zei kinderen doen vreemde dingen, dat heb je niet altijd onder controle. Dus helaas, goedkoop is in dit geval inderdaad duurkoop geweest.

Rasje34

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik denk dat iemand die in maart 2003 :shock: een topic gestart heeft, nu niet erg geinteresseerd meer zal zijn :lol:

oneerlijk

Ongelezen bericht door oneerlijk »

als die schoene toen al slecht waren zullen ze nu niet veel beter zijn lijkt me

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik koop al mijn schoenen bij zaken als Scapino of Bristol en heb er nooit problemen mee. Je moet ook niet verwachten dat je er jaren op kunt lopen, maar ze houden het lang genoeg uit.

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Wat schoenen betreft vind ik wel altijd: goedkoop is duurkoop. ik heb ook wel eens schoenen van Bristol gehad, ze houden het wel een paar maanden uit maar ik krijg er wel zere poten in, gewoon een stel stevige schoenen kopen, kost paar tientjes meer maar gaan een paar jaar mee! :D

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Maar wie gaat er nu jarenlang met dezelfde schoenen lopen? Ik heb zeker 1 a 2 keer per jaar nieuwe schoenen, niet omdat ik ze nodig heb, maar omdat je toch een beetje mee wilt gaan met de mode en niet altijd dezelfde schoenen of kleding aan wil hebben.

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

tja, ik denk ik... :D ik loop al 8 jaar lang op hetzelfde model Ecco die overigens nog volop verkrijgbaar is en waar ik jong en oud op zie lopen dus die klaarblijkelijk nog bij de tijd is. Maar bovenal, ze zitten en lopen werkelijk uitstekend en zijn onverslijtbaar. Dit is overigens m'n derde paar van dit soort en ik doe er gemiddeld 3 jaar mee. Dan heb ik verder nog een paar Ecco's die naar sportschoenen neigen, voor de zomer en een paar sportschoenen en daar doe ik het mee.

Gesloten