| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kinderschoenen binnen een maand kapot
Kinderschoenen binnen een maand kapot
13 juni een paar kinderschoenen gekocht bij een kinderschoenen speciaalzaak voor € 84,95 van het merk Red Rag. Niet goedkoop dus, maar ik hoopte kwalitatief goede schoenen te kopen die tegen een stootje kunnen. Na een maand waren de neuzen al helemaal weg gesleten. Ik ermee terug naar de winkel. Dit was geen fabrieksfout volgens hun, maar mijn zoontje van ruim 2 jaar zou deze zelf kapot gemaakt hebben... Ze konden deze laten repareren, maar de kosten waren voor mijzelf! Uit coulantie deden ze het voor de helft van het geld, € 10,-. Dit vond ik echt niet kunnen. Ik had op zijn minst verwacht dat ze deze kosteloos zouden repareren. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan. Bij navraag bij een plaatselijke schoenmaker vroeg deze er € 10,- voor om deze te repareren (hoezo coulantie van de schoenenzaak?!)
Mijn zoon heeft meerdere schoenen versleten, maar nooit zo snel en dat terwijl hij al geruime tijd niet kruipt. Wat mag je nog verwachten van een paar dure kinderschoenen?! Kinderen moeten er toch lekker in kunnen spelen?
Mijn zoon heeft meerdere schoenen versleten, maar nooit zo snel en dat terwijl hij al geruime tijd niet kruipt. Wat mag je nog verwachten van een paar dure kinderschoenen?! Kinderen moeten er toch lekker in kunnen spelen?
Re: Kinderschoenen binnen een maand kapot
Tuurlijk, maar kinderen letten tijdens het spelen niet op schoenen en de staat daarvan. Koop gewoon schoenen bij Bristol of Scapino, ruim 80 euro voor schoenen...pfff
-
JanTinusPlukvet
Kale neuzen is meestal niet te wijten aan de kwaliteit van de schoen.
Binnen een dag kunnen ze al kaal zijn, zeker met kleine kinderen!
Mijns inziens terecht dat de schoenenzaak niet op uw klacht ingaat.
het zou anders zijn als bijv. de zool los van de schoen komt ......
Binnen een dag kunnen ze al kaal zijn, zeker met kleine kinderen!
Mijns inziens terecht dat de schoenenzaak niet op uw klacht ingaat.
het zou anders zijn als bijv. de zool los van de schoen komt ......
-
VioletPrue
Weer wat geleerd: dure schoenen voor op bezoek gaan, voor nette dingen en lekkere goedkope schoenen om in te spelen.
Duur leergeld, maar wel terecht.
Duur leergeld, maar wel terecht.
Wat U bedoelen?VioletPrue schreef: voor nette dingen en lekkere goedkope schoenen om in te spelen.
Klompuuh.dhc schreef:Tuurlijk, maar kinderen letten tijdens het spelen niet op schoenen en de staat daarvan. Koop gewoon schoenen bij Bristol of Scapino, ruim 80 euro voor schoenen...pfff
Kosten geen drol , en goed voor hun voetjes.
Mijn dochter heeft anders laarsjes van 200 euri. En met die kale neuzen, want ik heb ook twee jongens, ben ik ook teruggegaan. En dat werd inderdaad gerepareerd, gratis. Want met zulke neuzen op schoenen kan dat niet voor dat geld, echt niet.
encore schreef:Mijn dochter heeft anders laarsjes van 200 euri. En met die kale neuzen, want ik heb ook twee jongens, ben ik ook teruggegaan. En dat werd inderdaad gerepareerd, gratis. Want met zulke neuzen op schoenen kan dat niet voor dat geld, echt niet.
Jouw dochters laarsjes van 200 euro met kale neuzen of de jongens?
80 euro voor 2 schoenen is dan weer goedkoop vergeleken met laarzen van 100 per stuk of 2 voor 200. Kale neuzen heb je zo. Terecht van de winkel dat ze de klacht afwijzen. Waar ligt anders de grens ?
Nou ja, ik koop de kinderschoenen bij een lokale schoenenzaak. En daar verwacht ik echt meer van dan van een Scapino. Het tegendeel is me overigens ook al eens bewezen bij een andere supergoedkope schoenenzaak. Service hadden ze daar wel heel hoog in het vaandel. Maar...daar woon ik niet en het was een eenmalige noodgreep.
Zoals gezegd, ik betaal die meerprijs omdat ik ervan uitga dat dat nut heeft. En bij vollederen kinderschoenen weet je ook dat je de hoofdprijs betaalt. Die kùn je niet kopen bij een discounter, tenzij je kind de trend van 4 jaar geleden leuk vindt. Dan kun je weleens een koopje hebben.
En ja, het ging uiteraard om de versleten neuzen van de jongens schoenen. die hadden van RedRag zo'n speciale slijtvaste neus over het leder. Maar na 6 weken was daar niet veel van te zien. Natuurlijk komen de jongens buiten en klimmen ze overal op. Maar absoluut NIET met die schoenen. Daar hebben we de sportschoenen en rubber laarzen voor. Dus na 6 weken school al versleten voor 100 euri per paar, "daar word ik niet vrolijk van". En dus ging ik terug. En werd geholpen, jawel.
En bij die discounter hadden we voor onze dochter een tigste paar voor erbij gekocht, ze waren vrolijk roze met glitter enzo. Na een paar maanden begon de zool te scheuren. Toen wij daar na een paar weken weer in de buurt waren hebben gewoon in de zaak even gemeld dat die schoenzolen wel erg makkelijk scheuren. Maar goed, voor een tientje hoor je mij niet klagen hoor. Toch kregen we zonder bon of iets een nieuw paar. Iets duurder ook nog. Want het meisje dat ons hielp vond het absoluut niet kunnen. Het blijft mensenwerk..
Zoals gezegd, ik betaal die meerprijs omdat ik ervan uitga dat dat nut heeft. En bij vollederen kinderschoenen weet je ook dat je de hoofdprijs betaalt. Die kùn je niet kopen bij een discounter, tenzij je kind de trend van 4 jaar geleden leuk vindt. Dan kun je weleens een koopje hebben.
En ja, het ging uiteraard om de versleten neuzen van de jongens schoenen. die hadden van RedRag zo'n speciale slijtvaste neus over het leder. Maar na 6 weken was daar niet veel van te zien. Natuurlijk komen de jongens buiten en klimmen ze overal op. Maar absoluut NIET met die schoenen. Daar hebben we de sportschoenen en rubber laarzen voor. Dus na 6 weken school al versleten voor 100 euri per paar, "daar word ik niet vrolijk van". En dus ging ik terug. En werd geholpen, jawel.
En bij die discounter hadden we voor onze dochter een tigste paar voor erbij gekocht, ze waren vrolijk roze met glitter enzo. Na een paar maanden begon de zool te scheuren. Toen wij daar na een paar weken weer in de buurt waren hebben gewoon in de zaak even gemeld dat die schoenzolen wel erg makkelijk scheuren. Maar goed, voor een tientje hoor je mij niet klagen hoor. Toch kregen we zonder bon of iets een nieuw paar. Iets duurder ook nog. Want het meisje dat ons hielp vond het absoluut niet kunnen. Het blijft mensenwerk..