LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Albelli (albumprinter)

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Mindyfromork

Klacht Albelli (albumprinter)

Ongelezen bericht door Mindyfromork »

Naar aanleiding van een aanbieding van Albelli.nl (2 albums voor de prijs van 1), heb ik een album gemaakt en besteld (en al betaald). Als je uiterlijk 3 mei zou bestellen, zou je het VOOR moederdag in huis hebben. Ik wist op 2 Mei pas via via van de aanbieding en heb toen de hele zaterdag (tot diep in de nacht) en zondag nog, het album gemaakt. Mijn mooie moederdagkado was geregeld.. dacht ik..

Het is er namelijk nog niet! Ik heb al een mail gehad met excuses (drukte bla bla) en 50% korting op de volgende bestelling. Nou, die volgende keer komt er natuurlijk niet!
Ik had vorige week al 2 keer (via de live chat op hun site) contact opgenomen. Ik zou het album echt zaterdag in huis hebben. Niet dus. Vanmorgen weer contact opgenomen.. "het zal ongeveer over 3 dagen opgestuurd worden".... Hoezo ongeveer? en hoezo over 3 dagen??

Ik stond gister op moederdag met lege handen.. en nu kan ik nog 's 3 dagen gaan wachten, wat zeker wel weer een week zal gaan worden. Echt onacceptabel!

Als je zo'n aanbieding doet, dan kan je grote drukte verwachten. Albelli kan dit dus niet aan. Verwacht aldus niet dat je je album snel krijgt.. zeker niet als je gebruik maakt van een aanbieding!

Mindyfromork

Re: Klacht Albelli (albumprinter)

Ongelezen bericht door Mindyfromork »

Inmiddels de albums ontvangen. Wel zeer tevreden over het resultaat. Tevens krijg ik het hele aankoopbedrag terug (95,-)!

En dus 50% korting op de volgende bestelling.

Moet zeggen, dat is in totaal wel goeie service....

robRobijn

Re: Klacht Albelli (albumprinter)

Ongelezen bericht door robRobijn »

Na een bericht van Albelli waarin wordt vermeld dat het fotoboek is verzonden naar een afhaalpunt heb ik na 2 werkdagen contact opgenomen met het afhaalpunt. Daar stond het pakket als verzonden maar was nog niet binnen. Na een week niks gehoord te hebben heb ik telefonisch contact gehad met een medewerkster van Albelli. De bestelling was naar een verkeerd afhaalpunt gestuurd. Pakket zou retour gestuurd worden en opnieuw naar het juiste afhaalpunt verzonden worden. Na bijna een week nog niks vernomenen een chat gestart met een medewerker. Deze vertelde niet dat het verkeerd was gelopen maar dat het fotoboek gratis opnieuw zou worden gedrukt en verzonden worden. Gratis betekende in ogen van Albelli dat ik het boek niet een tweede keer hoefde te betalen. Hoezo vroeg ik, ik heb al betaald maar nog nooit wat ontvangen en wacht al meer dat 3 weken op een fotoboek. Daar konden zij niets aan doen omdat selectvracht het verkeerd had bezorgd. Nou dat was in tegenstelling tot de vorige medewerkster anders want die vertelde dat het naar een verkeerd adres van afhaalpunt was gestuurd. En als het boek retour komt waarom dan een nieuwe drukken.

Albelli wilde nergens in meegaan om evt ongemakken te voorzien alleen een kortingsbon voor een volgende bestelling. En dat na zo'n ervaring?

Nu moet ik opnieuw 4 werkdagen wachten en daarna nog eens twee werkdagen voordat ik het in huis heb. Dus totaal vier weken.

Is dat de kwaliteit van Albelli?

Gesloten