LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over lycos

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
heksje
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 aug 2003 14:46

Klachten over lycos

Ongelezen bericht door heksje »

Nogmaals ik stel mij eigen domeinnaam ter beschrikken en wat er gebeurt er helemaal nix. Zo dat ik er ook wat mee kan doen want jullie zeuren wel over niet goed kunnen chatten. Maar ik ben dankzij een vreemd persoon via zoveel geld kwijt, kan ik nie meer terugboeken was te laat daarmee omdat ik vakantie was. Dus Lycos verdient aan mij terwel ik nooit kom das ook fijn NOT. Lycos moet die betaling dingens BETER BEVEILINGEN. Zo lang blijf ik actie voren al is het in me eentje maar pakken zal ik ze.

Groetjes een hele boze Heks

nibb.it
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 aug 2003 20:18

Re: Klachten over lycos

Ongelezen bericht door nibb.it »

:wink: haai lief heksje :wink:

Als het puur gaat om het geld dat je zomaar kwijt ben dan zou ik niet weten hoe ik je zou kunnen helpen. Die ervaring heb ik niet met hun. Heb er wel veel over gehoord.

Mijn klachten zijn van andere aard, dat het geheel niet werkt en daar ben ik en velen met mij ook zat van vandaar dat wij aansluitend op andere berichten zijn aangeschoven en zal ik daar ook mijn klachten blijven neerzetten.

Als je info wilt verzamelen kan je wellicht forum uitprinten en dagelijks op chat_foutmelding kijken voor ze hem leeg hebben gehaald dus :twisted: . Ik ken ook niemand verder die dat persoonlijk had.

Lijkt mij toch ook wel een sterk verhaal dat je zonder machtiging te hebben afgegeven nooit meer je geld terug krijgt. Ze hebben niks en mijn inziens moeten ze dat kunnen contoleren op ip adres en bijbehorende namen toch. :?:

Of het juridisch wel klopt dat je je geld niet terug zou krijgen heb ik zo mijn twijfels over.

Succes ieder geval en laat wat weten op het forum waar ook iedereen zijn klachten zet (hiernaast lol)

Greetzz nibbie

heksje
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 aug 2003 14:46

Re: Klachten over lycos

Ongelezen bericht door heksje »

Nou Nibi het enige wat je maar hoefde in te vullen was een rekening nr en verder helemaal nix, Bij mij kan er nix meer afgehaald worden van lycos omdat ik dat geblokt heb. En ik ben geld wezen terug halen bij Lycos zelf en heb me geld terug gehad :D. Woon namelijk bijna om de hoek bij LYcos.

Gesloten