LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kozijnmeesters Enschede

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
[email protected]

Kozijnmeesters Enschede

Ongelezen bericht door [email protected] »

Betalingsvoorwaarden

De verkoper beweert dat wij pas hoeven te betalen als alles naar tevredenheid is. Wat op zich een geweldige gerusstelling is.
Als de aftersales man langskomt schrijft hij betaling binnen 5 werkdagen na factuurontvangst.
De volgende dag krijg ik de factuur op de mat (het is dan goede vrijdag) waarop staat binnen 5 dagen.

Tip: Laat de verkoper zijn opmerking over de betalingsvoorwaarden op de koopovereenkomst zetten.

Aftersales
De aftersales man komt binnen een uur nadat de monteurs het pand hebben verlaten. Ik heb nog niet de tijd gehad om alles goed te checken. Wel merk ik op dat er een raam niet goed sluit en vraag hem of dat na te stellen is.

Op het A4tje dat hij achterlaat schrijft hij:

"Werk voltooid"

*Meneer denkt een koude luchtstroom te voelen en ik heb daar over een week nog contact over.

Betaling volgt geheel binnen 5 werkdagen na faktuurontvangst."

Barre Barry

Re: Kozijnmeesters Enschede

Ongelezen bericht door Barre Barry »

[email protected] schreef: De aftersales man komt binnen een uur nadat de monteurs het pand hebben verlaten. Ik heb nog niet de tijd gehad om alles goed te checken.
Tip: Stuur hem weg en laat hem later terugkomen

Het is overigens niet slim om je mail adres als gebruikersnaam te gebruiken. Reken maar op een lading ongewenste mail.

Paulus F69

Ongelezen bericht door Paulus F69 »

Wij hebben dezelfde ervaring met het betreffende bedrijf.
Je word min of meer overvallen door de aftersales man die snel een bezichtiging met je samen doet om vervolgens de betaling af te ronden.
Bij ons is het nog steeds een lopende zaak oftewel een never ending story lijkt het.
Totaal geen klantvriendelijkheid en klant is koning totdat de rekening (gedeeltelijk in ons geval) binnen 5 dagen is betaald.
Tijdens de plaatsing moesten wij steeds de schoonheidsfouten aangeven.
Die daarna wel werden aangepast maar evengoed als monteur dien je je vak toch goed uit te oefenen.
Wij wachten nu 1,5 mnd na plaatsing nog steeds op onze vensterbank.
Meermalen contact gezocht via email en telefonisch waarna men belooft om terug te bellen wat dan weer niet gebeurt.
We lopen min of meer vast omdat men gewoon geen respons geeft.
Dat is toch niet meer van deze tijd je kunt toch gewoon met elkaar in discussie gaan.
In RADAR termen een KOUDE douche, zeer koude douche.
Geen aanrader wat ons betreft.

Franca&Teddy

Ongelezen bericht door Franca&Teddy »

Ondanks dat we in het Bel-me-niet-register staan vermeld, worden we al jaren door De Kozijnmeesters gebeld. Ze blijven ook (om de drie maanden ongeveer) bellen terwijl ik al heel vaak heb gevraagd om dat niet meer te doen en/of me uit hun bestand te verwijderen. Ook heb ik al meerdere malen verteld dat we helemaal nooit kunststof kozijnen zullen gaan kopen, ook niet in de toekomst. De laatste maanden worden we juist nog vaker, zo om de drie weken gebeld.
Ik heb een klacht bij ConsuWijzer ingediend. Een melding daarvan wordt doorgestuurd naar de Autoriteit Consument & Markt. ACM doet onderzoek, kan een boete geven aan De Kozijnmeesters of ze dwingen tot een oplossing te komen.
Een klacht indienen bij ConsuWijzer kan digitaal en kost je ongeveer vier minuten.

Gesloten