Ik heb de kpn cd-foongids 2002 gekocht maar in tegenstelling tot vorige jaargangen is de 2002 uitvoering bijzonder traag zodat er niet fatsoenlijk mee te werken
valt en er zitten veel fouten in.
Ik heb al verschillende keren mijn klachten doorgefaxt en
per post verstuurd naar telemedia maar na 5 weken nog geen enkele reactie gehad.
Zodoende weet ik niet of het aan mij ligt of aan de cd.
Zijn er meer mensen met deze klacht of ben ik de enige.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn cd-foongids 2002
-
Meta de Wreede
Re: kpn cd-foongids 2002
Op kantoor hebben wij hem ook. Hij is inderdaad ontzettend traag en loopt vast. Geen van mijn collega's gebruiken hem nog. Als we een telefoonnummer of routebeschrijving zoeken gaan we op internet, da's een stuk sneller. En vaak ook actueler!
-
h.borsje
Ik heb een paar keer een klacht ingediend bij Telemedia en
ontving deze week na 3 1/2 maand bericht dat ik de november
editie gratis toegestuurd krijg.
Het heeft wel even geduurd maar dat de cd erg slecht is daar hoor je ze niet over.
Groeten, bert
ontving deze week na 3 1/2 maand bericht dat ik de november
editie gratis toegestuurd krijg.
Het heeft wel even geduurd maar dat de cd erg slecht is daar hoor je ze niet over.
Groeten, bert
-
Gebruiker
In een poging om met de tijd mee te gaan heeft de KPN inderdaad een aantal vernieuwingen aangebracht in de CD-foongids. Zo is het pakket in Java ontwikkeld wat de snelheid niet ten goede komt. Ik vraag me dus af of KPN het opgeleverde eindproduct wel getest heeft?
Daarnaast hoop ik dat de medewerkers van inlichlichtingen binnenland (die ook de CD-foongids gebruiken) nog steeds gebruik maken van de oudere versie, want anders beloven dit lange gesprekken te worden.
Daarnaast hoop ik dat de medewerkers van inlichlichtingen binnenland (die ook de CD-foongids gebruiken) nog steeds gebruik maken van de oudere versie, want anders beloven dit lange gesprekken te worden.
-
h.borsje
Ik heb inmiddels de November editie 2002 van Telemedia
gehad, maar deze uitvoering is vrijwel net zo langzaam.
(er zijn wel veel fouten uitgehaald)Met deze cd valt echt niet fatsoenlijk te werken. Maar ik krijg het ze maar niet aan hun verstand dat de cd veel te langzaam is. Of zouden ze het niet willen begrijpen?
gehad, maar deze uitvoering is vrijwel net zo langzaam.
(er zijn wel veel fouten uitgehaald)Met deze cd valt echt niet fatsoenlijk te werken. Maar ik krijg het ze maar niet aan hun verstand dat de cd veel te langzaam is. Of zouden ze het niet willen begrijpen?
-
Richard Bakker
www.telefoongids.com voor efficient zoeken van alle telnr's van NEDERLAND en de rest van EUROPA