Ik kocht bij Kruidvat in juni 2015 2x2 stuks Kruidvat Zilvervisjes vallen en betaalde daarvoor Euro 3-
Daarna zijn ze uit het assortiment gehaald en nu zijn ze weer terug.Alleen de prijs is verandert.
Nu moet ik voor 1 stuks dus 1x2 stuks Euro 3,59 betalen Dit is een verhoging van 139% !!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat zilvervisjesval
Re: Kruidvat zilvervisjesval
Mag dat niet?
Nou en. Ze mogen toch zelf de prijs bepalen. Dan koop je het toch niet!
Natuurlijk mag dat. Al doet het geen recht aan de slogan: "steeds verrassend, altijd voordelig"
wel verrassend !
-
moederslink
Ik wist niet eens dat daar vallen voor bestaan
en heb even gegoogeld:
zelf bestrijden, gratis ,
* een open gesneden aardappel en halve banaan in een open plastic zak leggen als lokaas......
* condens en vocht beperken , temp onder de 22•houden
* bij zeer veel overlast , ook de buren bv, een professioneel bedrijf inhuren, anders wordt het echt een plaag.
Tja, die verhoging.....er zal wel veel vraag naar zijn dus wordt de prijs verhoogd en dat mag.
Tis niet anders ....
zelf bestrijden, gratis ,
* een open gesneden aardappel en halve banaan in een open plastic zak leggen als lokaas......
* condens en vocht beperken , temp onder de 22•houden
* bij zeer veel overlast , ook de buren bv, een professioneel bedrijf inhuren, anders wordt het echt een plaag.
Tja, die verhoging.....er zal wel veel vraag naar zijn dus wordt de prijs verhoogd en dat mag.
Tis niet anders ....
Waarschijnlijk kopen ze eens in de zoveel tijd een voorraadje in, als ze die goedkoop op de kop kunnen tikken. En als die voorraad op is, moeten ze kijken wat op dat moment wordt aangeboden. Blijkbaar is er nu nergens een leuke restpartij te vinden en zullen ze dus dieper in de buidel moeten tasten.