LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Levering Emma Matras telkens vertraagd

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
merel65

Levering Emma Matras telkens vertraagd

Ongelezen bericht door merel65 »

Ik had bij Beterbed een Emma matras besteld. Deze gekregen. Het stonk heel muffig en vies. Ik werd er kotsmisselijk van. Beter bed heeft mij een leenmatras gegeven maar ik moest wacht tot 23 februari voor een nieuw Emma matras. Ik had deze besteld begin januari. Ik wilde niet wachten tot 23 februari. Ik lig slecht en slaap slecht. Ik Emma matras zelf gebeld, HEt matras 120x200 kon binnen 3 a 4 dagen geleverd worden. Dit was op 25 januari.
Nog uitdrukkelijk gevraagd of dat klopte. Ja. Dus hulptroepen geregeld om het matras in het weekend van de derde februari naar boven te zeulen.
Ik gebeld vandaag, 31-1, waar of het matras bleef. Die zou ik door vertraging pas volgende week krijgen. Ik ben daar niet blij mee, want ik krijg dat ding zelf niet naar boven. Weer Emma gebeld, ik heb geen naam genoemd, alleen gevraagd hoelang het duurt voor ik de Emma matras 120x200 zou krijgen als ik het besteld. Weer het zelfde antwoord. 3 a 4 dagen. Toen uitgelegd waarom ik belde. Bleek het weer om vertraging te gaan. Dit werd niet aan de klant mede gedeeld. Ik vind dit niet kloppen, heeft iemand hier ervaring mee.?

sylvesterb

Re: Levering Emma Matras telkens vertraagd

Ongelezen bericht door sylvesterb »

merel65 schreef:Ik had bij Beterbed een Emma matras besteld. Deze gekregen. Het stonk heel muffig en vies. Ik werd er kotsmisselijk van. Beter bed heeft mij een leenmatras gegeven maar ik moest wacht tot 23 februari voor een nieuw Emma matras. Ik had deze besteld begin januari. Ik wilde niet wachten tot 23 februari. Ik lig slecht en slaap slecht. Ik Emma matras zelf gebeld, HEt matras 120x200 kon binnen 3 a 4 dagen geleverd worden. Dit was op 25 januari.
Nog uitdrukkelijk gevraagd of dat klopte. Ja. Dus hulptroepen geregeld om het matras in het weekend van de derde februari naar boven te zeulen.
Ik gebeld vandaag, 31-1, waar of het matras bleef. Die zou ik door vertraging pas volgende week krijgen. Ik ben daar niet blij mee, want ik krijg dat ding zelf niet naar boven. Weer Emma gebeld, ik heb geen naam genoemd, alleen gevraagd hoelang het duurt voor ik de Emma matras 120x200 zou krijgen als ik het besteld. Weer het zelfde antwoord. 3 a 4 dagen. Toen uitgelegd waarom ik belde. Bleek het weer om vertraging te gaan. Dit werd niet aan de klant mede gedeeld. Ik vind dit niet kloppen, heeft iemand hier ervaring mee.?
Emma Matras maakt veel reclame dus het zal vermoedelijk wat drukker zijn dan verwacht. Achteraf lijkt Beterbed u gewoon een eerlijke datum te hebben gegeven, maar ja die heeft u nu geannuleerd.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Achteraf lijkt Beterbed u gewoon een eerlijke datum te hebben gegeven, maar ja die heeft u nu geannuleerd.
Geannuleerd ? Dat staat nergens. En de Beter Bed leenmatras dan, slaapt TS nu op de grond ?

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Brahms schreef:
Achteraf lijkt Beterbed u gewoon een eerlijke datum te hebben gegeven, maar ja die heeft u nu geannuleerd.
Geannuleerd ? Dat staat nergens. En de Beter Bed leenmatras dan, slaapt TS nu op de grond ?
Beetje aanname maar het lijkt me dat TS geen 2 matrassen wilt hebben. Als je 1tje bij BeterBed hebt gekocht en ook bij Emma Matras rechtstreeks dan heb je dus straks 2 matrassen.

merel65

Brahms schreef:
Ik heb beterbed nog niet afgezegd. 100 dagen bedenk tijd. En inderdaad, moet ik dan op de grond liggen.

merel65

sylvesterb schreef:
merel65 schreef:Ik had bij Beterbed een Emma matras besteld. Deze gekregen. Het stonk heel muffig en vies. Ik werd er kotsmisselijk van. Beter bed heeft mij een leenmatras gegeven maar ik moest wacht tot 23 februari voor een nieuw Emma matras. Ik had deze besteld begin januari. Ik wilde niet wachten tot 23 februari. Ik lig slecht en slaap slecht. Ik Emma matras zelf gebeld, HEt matras 120x200 kon binnen 3 a 4 dagen geleverd worden. Dit was op 25 januari.
Emma Matras maakt veel reclame dus het zal vermoedelijk wat drukker zijn dan verwacht. Achteraf lijkt Beterbed u gewoon een eerlijke datum te hebben gegeven, maar ja die heeft u nu geannuleerd.
Als ze zoveel reclame maken, zou het goed zijn om een voorraad te hebben. Nu wordt gezegd, dat ze elk matras apart bestellen. Tja dan lukt die 3 4 dagen levertijd ook niet. SLecht beleid lijkt mij.

merel65

sylvesterb schreef:
Brahms schreef:
Beetje aanname maar het lijkt me dat TS geen 2 matrassen wilt hebben. Als je 1tje bij BeterBed hebt gekocht en ook bij Emma Matras rechtstreeks dan heb je dus straks 2 matrassen.
Ik heb niet geannuleerd, dat heb ik ook niet geschreven. Ik slaap nu nog op een matras. 100 dagen bedenk tijd.

kaatje.zonnetje

Ongelezen bericht door kaatje.zonnetje »

Ook wij hebben de ellende met het Emma matras gehad, en nog erger het zijn helemaal geen fijne matrassen.
We hebben ze uiteindelijk naar de kringloop gebracht. Ik denk dat deze firma de consumentenbond betaald voor de reclame.

Na een zoektocht op dit Forum kwamen wij terecht bij Smits Intereurs bv in Venlo.
Nu hebben we super matrassen van een kleine fabriek, maar met kennis van matrassen. op maat gemaakt, super Service, alles handgemaakt, zoals wij het willen, wij hebben een box spring van Schramm, de matrassen waren aan vervanging toe, Smits paste de buitenkant van de matrassen aan, aan onze box spring.
Als we niet zo'n duur bed hadden, zouden we daar een mooie boxspring gekocht.

Het lijkt wel of ik reclame maak, dat is alleen omdat wij al heel veel Geld uitgegeven hebben aan bedden of matrassen en nu eindelijk sinds 2 jaar goed slapen. We hadden alles al geprobeerd, van kamer veranderen ZEN richtlijnen, wichelroedeloper, Enz.
We weten nu dat het gewoon aan het verkeerde matras lag, vele bekenden van ons zijn ook enthousiast sinds ze er een matras van hebben, en nee ik krijg er niks voor dat ik dit schrijf.
Ik voel me alleen bedrogen door de consumentenbond, en door al die reclamefolders, waarin veel beloofd wordt, maar weinig gedaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2018 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Herhaling van bedrijfsnaam en reclame(achtige) uitingen verwijderd

Gesloten