LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] loopband fitnes digital.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ruth475

loopband fitnes digital.

Ongelezen bericht door Ruth475 »

Hallo,

Ik heb 17jan.een loopband besteld op internet en meteen betaald.Nu wacht ik al een tijd erop lees slechte berichten op internet etc etc.Nu maakte fitness digital me wijs dat die loopband afgelopen vrijdag zou komen omdat hij de 28ste verzonden is.Vrijdag snipperdag genomen en hele dag wachten!! Maar niks geen vrachtwagen!!
Nu zag ik op de online factuur dat mijn garantie periode vanaf 28 al loopt....ik heb nog niks!
Wat kan ik doen?

berndv

Re: loopband fitnes digital.

Ongelezen bericht door berndv »

Ruth475 schreef: Wat kan ik doen?
Contact opnemen en dit probleem voorleggen?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Hoewel het de verkoper is die moet bewijzen dat jij het product wel hebt ontvangen, zou ik toch even contact opnemen. Bij voorkeur schriftelijk zodat je kunt laten zien wat je hebt aangegeven. Aangetekend versturen is niet nodig.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ruth475 schreef:Hallo,

Ik heb 17jan.een loopband besteld op internet en meteen betaald.Nu wacht ik al een tijd erop lees slechte berichten op internet etc etc.Nu maakte fitness digital me wijs dat die loopband afgelopen vrijdag zou komen omdat hij de 28ste verzonden is.Vrijdag snipperdag genomen en hele dag wachten!! Maar niks geen vrachtwagen!!
Nu zag ik op de online factuur dat mijn garantie periode vanaf 28 al loopt....ik heb nog niks!
Wat kan ik doen?
De garantie gaat in op moment van levering. Dat is het moment waarop het product in bezit van de koper is gesteld.

Gesloten