Hallo allemaal!
16 juli 2015 heb ik een Looqi armband gekocht voor mijn dochter van toen 4 jaar. de looqi amrband is een gps. Dit leek me erg handig omdat mijn dochter graag overal heen floddert etc. en ik nog wel eens moest zoeken naar haar. nu zitten we ondertussen in juni 2017 en heb ik na een aantal keer telefonisch contact en zelfs een keer een mailtje geen antwoord gehad. hun fb pagina wordt je verder ook niet wijzer van en de laatste post is van 03-10-2014. Reacties zijn 'iets recenter' en dateren van juni 2015. Ondertussen bijna 2 jaar verder en nog geen product. ook zijn ze niet telefonisch bereikbaar aangezien hun nummer geblokkeerd is. Ik ben er dus bang voor dat ik mijn product nooit zal krijgen en ook mijn geld niet meer terug zie.
Iemand ervaringen met looqi?
Groetjes Ariët.
http://www.looqi.com/EN/index.php
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Looqi armband
-
laudriue.penninkhof
- Contacteer:
Re: Looqi armband
We zijn nu twee jaren verder (!), denk niet dat je armband ooit nog aankomt. Dus je kan een vordering uitzetten voor het openstaande bedrag.
Vraag bij het juridisch loket naar de mogelijkheden.
Vraag bij het juridisch loket naar de mogelijkheden.
-
henkvanvelden
Ook wij hebben een sleutelhanger met gps besteld en betaald...Diverse keren gebeld en gemaild maar tot op heden geen reactie..iedereen moet hiervoor gewaarschuwd worden want dit voelt als oplichterij..wat kan je hiertegen beginnen...Misschien met elkaar bespreken over [ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie] ..Misschien overgaan via op de bres van stegeman..
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jun 2017 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie
Gelukkig is uw dochter tussentijds niet kwijt geraakt.
-
henkvanvelden
hallo 13 juni 2017 heb ik een bericht hier geplaats,zie hieronder...Nu 25-07-2017 heb ik mijn armband nog niet ontvangen maar na melden naar loogi met de melding van om juridische stappen te nemen en dit via tv te vertellen heb ik mijn geld teruggekregen...hopelijk kan dit meehelpen om de rest van de mensen te vertellen dat je toch je geld terug ken ontvangen...als je meer wil weten mail me maar...gr henk v velden