LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende reclame Nationale Postcode Loterij?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Pandarock58

Misleidende reclame Nationale Postcode Loterij?

Ongelezen bericht door Pandarock58 »

advent kalender gekregen en had 7 in plaats van 5 cheque's op de kalender waarmee ze mij de indruk gaven dat ik snel een extra lot moest kopen om zo mijn werkelijk gewonnen prijs te weten te komen, en toen ik het geactiveerd had door een extra lot te kopen had ik 15 euro in plaats van een hoger bedrag.
Het maakt niet uit 5 of 7 cheque's...prijs is hetzelfde... maar maak mensen dan niet happy met een advent met 7 cheques en houd het gewoon bij 5 cheque's...
Meteen gebeld en het lot afgezegd...de persoon aan de telefoon vond zelfs nog dat ik gelijk had.
Dit is puur misleidende reclame, de Postcodeloterij doet voor dat men een hoger bedrag kan winnen door 7 cheques te printen in hun advent kalender, werkelijkheid is dat je toch maar 15 euro bijgeschreven krijgt (net zoals bij de 5 cheque's) maar daarvoor moet je wel een extra lot kopen.
Ben wel helemaal klaar met de Postcodeloterij.

Lady1234

Re: Misleidende reclame Nationale Postcode Loterij?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

breien schreef:De postcodeloterij wil geld verdienen om dat weg te geven aan goede doelen. De prijzen voor de deelnemers zijn en noodzakelijk kwaad om mensen te verleiden.
De goede doelen zijn een noodzakelijk kwaad voor de Postcodeloterij.

henk51

Re: Misleidende reclame Nationale Postcode Loterij?

Ongelezen bericht door henk51 »

Natuurlijk heeft iedereen 7 cheques want dat gaat zeker 50% het lot activeren,want iedereen denkt een prijs te krijgen hoger dan 15 euro.
Er staat ook bij 5 cheques heeft u sowieso 15 euro te pakken Heeft u 7x een cheque? dan ontvangt u misschien wel(daar zit het addertje waar mensen snel overheen lezen) een hoger bedrag,tot wel 5000 euro(daar zijn de mensen helemaal om).
Er is niets misleidend aan alleen begrijpend lezen.Ik gebruik voor dit soort ongein de papierbak.

groeten Henk

Gesloten