| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Naturpost automatische toezendingen
-
Ben van der Graft
Naturpost automatische toezendingen
Wie heeft net als ik na bestelling van een proefpakket Phase 2 automatisch zendingen toegestuurd gekregen.
Dit volledig tegen de afspraken in.
Mvrg,
Ben
Dit volledig tegen de afspraken in.
Mvrg,
Ben
-
kanovaarder
Re: Naturpost automatische toezendingen
Naturpost?????
Ik neem aan dat ook u weer in de reclame van dit- of een soortgelijk bedrijf getrapt bent.
Dit soort "bedrijven"gebruiken die negatieve optie, hetgeen wil zeggen dat U had moeten reageren door een aangetekende brief te sturen dat u geen verdere zendingen zal accepteren en het geld indien toch geint zal laten storneren bij uw bank.
Dit moet u dus alsnog doen. (aangetekend + bericht van ontvangst =track&trace)
Gelukkig zijn het juist dit soort bedrijven ook die zulke "overeenkomsten"die dit niet laten registreren in het handelsregister waardoor u alle tijd heeft voor het opzeggen van deze overeenkomst op grond van dwaling.
Grootvader
Ik neem aan dat ook u weer in de reclame van dit- of een soortgelijk bedrijf getrapt bent.
Dit soort "bedrijven"gebruiken die negatieve optie, hetgeen wil zeggen dat U had moeten reageren door een aangetekende brief te sturen dat u geen verdere zendingen zal accepteren en het geld indien toch geint zal laten storneren bij uw bank.
Dit moet u dus alsnog doen. (aangetekend + bericht van ontvangst =track&trace)
Gelukkig zijn het juist dit soort bedrijven ook die zulke "overeenkomsten"die dit niet laten registreren in het handelsregister waardoor u alle tijd heeft voor het opzeggen van deze overeenkomst op grond van dwaling.
Grootvader