Ben op zoek naar een navigatie systeem, echter als ik de diverse reviews lees op het internet dan wordt ik daar niet vrolijk van.
Wie heeft goed/slechte ervaringen met b.v. Mio 269+ Europa, De Navman ICN 520 Europa of de Via Michelin x 930 Europa/
Of heeft iemand nog een goed alternatief? Tom Tom??
Waar moet je vooral op letten?
Waar kun je het beste zoiets kopen?
Hoe is het met de bijgeleverde software, CD? downloaden, is dit gratis?
Graag veel informatie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Navigatie systemen
-
Re: Navigatie systemen
Ik heb sinds ca september 2004, vlak na de intro, de tomtom go gekocht. Ik weet niet in hoeverre de nieuwe systemen verbeterd zijn, maar ik ben niet echt tevreden over de tomtom. op het moment dat je het systeem aanzet doet ie er soms wel 10 minuten over om de satelliet te 'vinden'. In de stad valt ie nog wel eens weg en ik ben al een paar keer terug geweest om het systeem te resetten.
-
Mio 168, een perfect systeem. Binnen 2 minuten verbinding met de satelieten en verder echt geen problemen.
Zie laatste uitgave consumentengids.
Daarin staat een vergelijkend onderzoek.
Succes
Daarin staat een vergelijkend onderzoek.
Succes
Koop geen Navman daar de service achter dit produkt te wensen overlaat
Ik heb een PDA van acer, en daar zit ook tom tom op, ff zelf installen = ideaal.
Is mobiel, groot beeldscherm, geheugenkaart is vrij snel vol maar kan er ff een groter geheugenkaartje ingooien, en zo een film erop downloaden.
Zo kun je als je je verveelt ook nog een leuke film kijken.
Heb hem nu vanaf september dit jaar, en kan niet zonder.
Wordt begeleid tot de deur.
Is mobiel, groot beeldscherm, geheugenkaart is vrij snel vol maar kan er ff een groter geheugenkaartje ingooien, en zo een film erop downloaden.
Zo kun je als je je verveelt ook nog een leuke film kijken.
Heb hem nu vanaf september dit jaar, en kan niet zonder.
Wordt begeleid tot de deur.