| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nep Nikes
-
Daantje1977
Nep Nikes
Ik wist niet in welk forum dit thuishoort dus daarom hier in overige producten.
Ik heb vandaag op de Markt leuke Nike schoenen gekocht voor mijn dochter van 3, waren niet zo duur dus dacht leuk ik neem ze mee.
Ik kreeg ze in de doos in een tasje mee en eenmaal thuis gekomen zag ik eigenlijk pas dat het neppers zijn, op de markt was het me niet opgevallen.
Terug brengen wordt moeilijk want normaal werk ik altijd op donderdag (vandaag verplichte vrije dag gehad)en moet er 60 km voor heen en weer rijden.
Nu vraag ik me af of ik er last mee kan krijgen als mijn dochter ze gewoon draagt, we gaan binnenkort op vakantie en heb geen zin in problemen op het vliegveld ofzo.
Wat moet ik nu doen? gewoon aantrekken of .....?
Ik heb vandaag op de Markt leuke Nike schoenen gekocht voor mijn dochter van 3, waren niet zo duur dus dacht leuk ik neem ze mee.
Ik kreeg ze in de doos in een tasje mee en eenmaal thuis gekomen zag ik eigenlijk pas dat het neppers zijn, op de markt was het me niet opgevallen.
Terug brengen wordt moeilijk want normaal werk ik altijd op donderdag (vandaag verplichte vrije dag gehad)en moet er 60 km voor heen en weer rijden.
Nu vraag ik me af of ik er last mee kan krijgen als mijn dochter ze gewoon draagt, we gaan binnenkort op vakantie en heb geen zin in problemen op het vliegveld ofzo.
Wat moet ik nu doen? gewoon aantrekken of .....?
Re: Nep Nikes
Staat op de schoenen echt het merk NIKE, of is de naam verbasterd, zoal dat in Turkey gebeurd?
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Hoe ben je erachter gekomen dat neppers waren?
Nike hoofdkantoor zit in Hilversum, je zou daar melding kunnen maken dat je neppers hebt gekocht wat je niet wist en in je eigen woonplaats aangifte doen van merkfraude.
Let wel, als je 5 euro ofzo voor Nike hebt betaald dan had je kunnen weten dat neppers waren.
Bewaar de doos ook, Nike kan om een en vragen als zij doorzetten.
Nike hoofdkantoor zit in Hilversum, je zou daar melding kunnen maken dat je neppers hebt gekocht wat je niet wist en in je eigen woonplaats aangifte doen van merkfraude.
Let wel, als je 5 euro ofzo voor Nike hebt betaald dan had je kunnen weten dat neppers waren.
Bewaar de doos ook, Nike kan om een en vragen als zij doorzetten.
@ Daantje1977
Teun heeft de beste connecties met Nike, hij kan dit wel voor jouw oplossen.
-
Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADARni***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 jan 2012 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Daantje1977
Ik heb 30 euro betaald voor de (peuter) Nikes, is toch wel een redelijke prijs dacht ik zo, op internet bij een webshop kosten ze 40 euro.
Het viel me op dat de air in de zool dicht zat dus ben gaan googlen op afbeeldingen voor Nike Little Max 90 2007 (TD) staat op de schoenen doos en de air op de foto's is open, je kan er doorheen kijken.
Ik heb geprobeerd een foto te plaatsen hier maar het lukt niet, ik krijg melding
de bijlagequota is bereikt.
Maar is het dan niet zo dat als ik aangifte doe dat ik de schoenen af moet staan???
Het viel me op dat de air in de zool dicht zat dus ben gaan googlen op afbeeldingen voor Nike Little Max 90 2007 (TD) staat op de schoenen doos en de air op de foto's is open, je kan er doorheen kijken.
Ik heb geprobeerd een foto te plaatsen hier maar het lukt niet, ik krijg melding
Maar is het dan niet zo dat als ik aangifte doe dat ik de schoenen af moet staan???
Die kans is er wel dat je de schoenen moet afstaan ivm onderzoek
naar waar ze van afkomstig zijn.
naar waar ze van afkomstig zijn.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Tussen ons beide heb ik zeker de beste connecties met Nike. Maar ik schrijf nergens dat ik dit kan oplossen. Dan zou ik de gehele imitatiemarkt kunnen opdoeken, wel tennis das wel erg veel credit wat je mij geefttennis schreef:@ Daantje1977
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Ind geen onwerkelijke prijs.......zijn rond de 65,- normaliter. Maar begrijp niet geheel wat je bedoelt met ........de air in de zool is dicht.Daantje1977 schreef:Ik heb 30 euro betaald voor de (peuter) Nikes, is toch wel een redelijke prijs dacht ik zo, op internet bij een webshop kosten ze 40 euro.
Zie de nikestore voor de afbeeldingen.
http://store.nike.com/nl/en_gb/?l=shop, ... gid-249710
Zou kunnen dat je ze moet afstaan, weet ik niet.
Maar een wetenswaardigheidje.
Er zijn ook Nike producten in omloop welke een fabrieksfoutje hebben. Zijn dus wel origineel Nike maar afgekeurd voor officiele verkoopkanalen.
Dit soort producten worden vaak opgekocht door bv Kruitvat, Trekpleister, AH etc etc etc.
Mocht je in de gelegenheid zijn, loop eens een winkel binnen waar ze Nike producten verkopen......sportzaken enzo....en doe een vergelijking.