| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuby flip it beker.
Nuby flip it beker.
ik had een mail gestuurd naar Nuby...
Over de Nieuwe nuby flip it bekers.
Dit was op 22 oktober:
Geachte heer/mevrouw,
Voor mijn oudste zoon had ik destijds (2 jaar geleden) het oude model van de flip it beker.
Nu was mijn jongste zoon aan die beker toe en wilde ik een schoon/nieuw rietje kopen (tenslotte heb ik 2 van die bekers)
Maar bij onze drogist waren deze niet meer te krijgen.
Uiteindelijk heb ik een nieuw model gekocht omdat hij de fles/tuitbeker niet meer hoeft.
Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat hij het rietje heeft kapot gebeten(ja, de tandjes komen nog maar net door)
Balen natuurlijk,maar ja kan gebeuren,aan de bovenkant van het rietje mist een stukje en daardoor is hij niet meer antilek.
Dus ik vanmiddag naar mijn drogist om een nieuw rietje.Maar ook die hadden ze niet. Ze waren al weken niet leverbaar???
Ik vind dit allemaal een beetje vreemd...oude bekers gaan eruit,daardoor ben je eigenlijk bijna verplicht om een nieuwe te kopen en nu kan ik daar ook niet een rietjes voor krijgen...
Groeten BrendaBijlsma
[email protected]
Als antwoord kreeg ik:
Geachte mevrouw,
de rietjes voor de nieuwe bekers zijn nog maar pas terug verkrijgbaar in de baby-speciaalzaken. Sorry dat dit eventjes geduurd heeft. Hierbij vindt u een lijst met verkooppunten in nederland. Eventueel kan men altijd on-line bestellen bij www.hetrietje.nl.
met vriendelijke groeten,
Annie Standaert
Toen heb ik terug gemaild:
Hallo,
Ok dan hoop ik dat de drogist ze nu ook heeft. Want online bestellen dan komen er weer verzendkosten bij. Ze zijn al niet goedkoop die rietjes...
Wat ik eigenlijk ook nog even kwijt wilde is dat ik het oude systeem beter vond. Doordat het anti-lek nu bovenin zit zal het sneller stuk gaan (deze was tenslotte ook na 3 weken al stuk)
En de oude heb ik nooit problemen mee gehad.
Zijn de oude rietjes eventueel ook nog ergens verkrijgbaar?
Of zijn die er helemaal uit?
Groeten Brenda Bijlsma
Toen een nog korter antwoord:
sorry mevrouw maar de rietjes voor de oude bekers zijn niet meer verkrijgbaar in de handel.
groetjes
Annie
Inmiddels zijn we drie weken verder en omdat de drogist toen nog geen nieuwe rietjes had (en ik geen zin heb om 25 kilometer te rijden voor een rietje en via internet ben je weer verzendkosten kwijt) heb ik een nieuwe beker erbij gekocht.
Vanmorgen kwam ik totr de ontdekking dat dit rietje ook alweer stuk is.
Nu heb ik dus twee nieuwe bekers en geen rietje!
Ik vind het niet normaal dat ze zo snel stuk zijn. Zijn er hier meer mensen met deze ervaring?
Groeten Brenda
Over de Nieuwe nuby flip it bekers.
Dit was op 22 oktober:
Geachte heer/mevrouw,
Voor mijn oudste zoon had ik destijds (2 jaar geleden) het oude model van de flip it beker.
Nu was mijn jongste zoon aan die beker toe en wilde ik een schoon/nieuw rietje kopen (tenslotte heb ik 2 van die bekers)
Maar bij onze drogist waren deze niet meer te krijgen.
Uiteindelijk heb ik een nieuw model gekocht omdat hij de fles/tuitbeker niet meer hoeft.
Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat hij het rietje heeft kapot gebeten(ja, de tandjes komen nog maar net door)
Balen natuurlijk,maar ja kan gebeuren,aan de bovenkant van het rietje mist een stukje en daardoor is hij niet meer antilek.
Dus ik vanmiddag naar mijn drogist om een nieuw rietje.Maar ook die hadden ze niet. Ze waren al weken niet leverbaar???
Ik vind dit allemaal een beetje vreemd...oude bekers gaan eruit,daardoor ben je eigenlijk bijna verplicht om een nieuwe te kopen en nu kan ik daar ook niet een rietjes voor krijgen...
Groeten BrendaBijlsma
[email protected]
Als antwoord kreeg ik:
Geachte mevrouw,
de rietjes voor de nieuwe bekers zijn nog maar pas terug verkrijgbaar in de baby-speciaalzaken. Sorry dat dit eventjes geduurd heeft. Hierbij vindt u een lijst met verkooppunten in nederland. Eventueel kan men altijd on-line bestellen bij www.hetrietje.nl.
met vriendelijke groeten,
Annie Standaert
Toen heb ik terug gemaild:
Hallo,
Ok dan hoop ik dat de drogist ze nu ook heeft. Want online bestellen dan komen er weer verzendkosten bij. Ze zijn al niet goedkoop die rietjes...
Wat ik eigenlijk ook nog even kwijt wilde is dat ik het oude systeem beter vond. Doordat het anti-lek nu bovenin zit zal het sneller stuk gaan (deze was tenslotte ook na 3 weken al stuk)
En de oude heb ik nooit problemen mee gehad.
Zijn de oude rietjes eventueel ook nog ergens verkrijgbaar?
Of zijn die er helemaal uit?
Groeten Brenda Bijlsma
Toen een nog korter antwoord:
sorry mevrouw maar de rietjes voor de oude bekers zijn niet meer verkrijgbaar in de handel.
groetjes
Annie
Inmiddels zijn we drie weken verder en omdat de drogist toen nog geen nieuwe rietjes had (en ik geen zin heb om 25 kilometer te rijden voor een rietje en via internet ben je weer verzendkosten kwijt) heb ik een nieuwe beker erbij gekocht.
Vanmorgen kwam ik totr de ontdekking dat dit rietje ook alweer stuk is.
Nu heb ik dus twee nieuwe bekers en geen rietje!
Ik vind het niet normaal dat ze zo snel stuk zijn. Zijn er hier meer mensen met deze ervaring?
Groeten Brenda
Re: Nuby flip it beker.
hoi brenda
ik heb een nieuwe set gekocht voor de oude fles gewoon bij de trekpleister voor 3 euro, hij is een klein beetje veranderd maar past wel
hopelijk heb je hier iets aan groetjes britt
ik heb een nieuwe set gekocht voor de oude fles gewoon bij de trekpleister voor 3 euro, hij is een klein beetje veranderd maar past wel
hopelijk heb je hier iets aan groetjes britt
-
marcel en helena
Hallo daar,
Je bent niet de enige die niet tevree is met de nieuwe Nuby fles.
Ten eerste betaal je je scheel aan deze flessen. Ja, meervoud... want aan 1 heb je nooit genoeg, omdat je niet aan de rietjes kan komen, en helaas ook niet meer aan de oude!
De oude die anti-lek waren, maar de nieuwe die (zonder dat ze kapot gebeten waren) ook niet lek-vrij zijn. Onze bank zit nu onder de vlekken omdat mijn zoon de fles plat op de bank had gelegd.
Dus dan maar een nieuwe fles kopen! ZELFDE PROBLEEM!!!
vrolijk zijn we niet meer
Hoop dat ze bij Nuby dit probleem gauw inzien, want zo is hun fles een miskoop eerste klas geworden!
NUBY BEDANKT!!!
vriendelijke groeten van een ontevreden klant!
Je bent niet de enige die niet tevree is met de nieuwe Nuby fles.
Ten eerste betaal je je scheel aan deze flessen. Ja, meervoud... want aan 1 heb je nooit genoeg, omdat je niet aan de rietjes kan komen, en helaas ook niet meer aan de oude!
De oude die anti-lek waren, maar de nieuwe die (zonder dat ze kapot gebeten waren) ook niet lek-vrij zijn. Onze bank zit nu onder de vlekken omdat mijn zoon de fles plat op de bank had gelegd.
Dus dan maar een nieuwe fles kopen! ZELFDE PROBLEEM!!!
vrolijk zijn we niet meer
Hoop dat ze bij Nuby dit probleem gauw inzien, want zo is hun fles een miskoop eerste klas geworden!
NUBY BEDANKT!!!
vriendelijke groeten van een ontevreden klant!
Hallo,
Of het mag weet ik niet, maar ik heb ook veel problemen gehad met de nieuwe flip it beker, na een lange zoektocht kwam ik op
http://www.saleplanet.nl
de oude flip it bekers tegen, ik heb ze natuurlijk eerst gebeld, ze hadden er nog genoeg! er komen wel verzendkosten bij maar ze hebben ook nog heel veel andere oude nuby producten!
Mischien een tip voor andere gebruikers ?
PS:ik heb ook contact gehad met Nuby, "de nieuwe bekers zijn absoluut beter dan de oude serie"
Dat is dus wel een fabeltje!
Groetjes,
Brenda
Of het mag weet ik niet, maar ik heb ook veel problemen gehad met de nieuwe flip it beker, na een lange zoektocht kwam ik op
http://www.saleplanet.nl
de oude flip it bekers tegen, ik heb ze natuurlijk eerst gebeld, ze hadden er nog genoeg! er komen wel verzendkosten bij maar ze hebben ook nog heel veel andere oude nuby producten!
Mischien een tip voor andere gebruikers ?
PS:ik heb ook contact gehad met Nuby, "de nieuwe bekers zijn absoluut beter dan de oude serie"
Dat is dus wel een fabeltje!
Groetjes,
Brenda
-
lenneketraas
De oude nuby flip it is op www.hetrietje.nl gewoon weer te bestellen, samen met de oude rietjes. het is weliswaar een hele grote fles maarja... beter iets dan niets toch????
groetjes, Lenneke
ps. op saleplanet kan ik ze niet vinden!!!!
groetjes, Lenneke
ps. op saleplanet kan ik ze niet vinden!!!!
heb de nieuwe beker geprobeerd maar ben echt niet tevreden.
de rietjes zijn te kort en ze worden snel stuk gebeten.
bij de oude beker kon dit niet gebeuren..
voor mij mogen ze de oude terug brengen in de winkels.waarom als een produkt goed is moet deze veranderd worden.hadden ze maar eerst bekend gemaakt dat ze de bekers gingen vervangen dan had ik wat voorraad van de oude bekers kunnen nemen.
ben echt niet tevreden.
nuby doe er wat aan anders zullen jullie het wel merken dat de omzet gaat dalen..
de rietjes zijn te kort en ze worden snel stuk gebeten.
bij de oude beker kon dit niet gebeuren..
voor mij mogen ze de oude terug brengen in de winkels.waarom als een produkt goed is moet deze veranderd worden.hadden ze maar eerst bekend gemaakt dat ze de bekers gingen vervangen dan had ik wat voorraad van de oude bekers kunnen nemen.
ben echt niet tevreden.
nuby doe er wat aan anders zullen jullie het wel merken dat de omzet gaat dalen..
-
maaike wassenaar
Ik heb ook een klacht over de drinkbeker met rietje.
we hebben ook het oude type bij opa oma, ik dacht haal ik een nieuwe voor thuis.
maar dat is dus een nieuw systeem zonder dat remetje er tussen.
wat gebeurt er dus, als je er thee in doet spuit het er uit, schijnbaar mogen kinderen geen warme dranken, ook als je de beker op de zij legt loopt het er uit. vindt het echt een rot ding.
ben nu op zoek naar weer het oude systeem, maar dat valt nog niet mee, heb net nuby ook een mail gestuurt dat we ontevreden zijn.
heb al 2 keer een nieuwe gehad, maar het probleem blijft.
ook is het rietjes ruim anderhalfe cm te kort dus het onderste drinken kunnen ze er onmogelijk uitkrijgen.
ook zo iets raars.
ik hoop dat nuby iets met de klachten gaat doen want de beker kost toch ruim 6euro.
groetjes maaike wassenaar
we hebben ook het oude type bij opa oma, ik dacht haal ik een nieuwe voor thuis.
maar dat is dus een nieuw systeem zonder dat remetje er tussen.
wat gebeurt er dus, als je er thee in doet spuit het er uit, schijnbaar mogen kinderen geen warme dranken, ook als je de beker op de zij legt loopt het er uit. vindt het echt een rot ding.
ben nu op zoek naar weer het oude systeem, maar dat valt nog niet mee, heb net nuby ook een mail gestuurt dat we ontevreden zijn.
heb al 2 keer een nieuwe gehad, maar het probleem blijft.
ook is het rietjes ruim anderhalfe cm te kort dus het onderste drinken kunnen ze er onmogelijk uitkrijgen.
ook zo iets raars.
ik hoop dat nuby iets met de klachten gaat doen want de beker kost toch ruim 6euro.
groetjes maaike wassenaar
Hallo,
Ook mijn zoon was zeer tevreden met zijn oude Nuby beker. Nooit geen lekken of andere problemen. Nu voor ons dochtertje een beker met het nieuwe systeem gekocht. En ons zoontje wilde er natuurlijk ook weer 1.
Ik heb ze nu 1 week en heb al drie keer de tas moeten laten drogen omdat de bekers gelekt hadden. Dacht dat ik hem niet goed dicht had. Ben dan wel blond maar 3x dezelfde fout?
Vandaag heel goed opgelet. Na een half uur kwam mijn zoontje bij me. Drijf nat! de beker had hij naast zich op de bank gelegd. Helemaal leeg gelopen in de bank!
Ik wil absoluut geen Nuby meer.
Wat een rotzooi voor zoveel geld.
Jaky
Ook mijn zoon was zeer tevreden met zijn oude Nuby beker. Nooit geen lekken of andere problemen. Nu voor ons dochtertje een beker met het nieuwe systeem gekocht. En ons zoontje wilde er natuurlijk ook weer 1.
Ik heb ze nu 1 week en heb al drie keer de tas moeten laten drogen omdat de bekers gelekt hadden. Dacht dat ik hem niet goed dicht had. Ben dan wel blond maar 3x dezelfde fout?
Vandaag heel goed opgelet. Na een half uur kwam mijn zoontje bij me. Drijf nat! de beker had hij naast zich op de bank gelegd. Helemaal leeg gelopen in de bank!
Ik wil absoluut geen Nuby meer.
Wat een rotzooi voor zoveel geld.
Jaky
Nu ik de reacties van andere moeders lees op dit forum had ik w.s. de nuby flip it beker niet gekocht
. Ik heb er een paar en met de meeste alleen maar lekkende
bekers!
Nu lees ik dat dit probleem al langer bestaat
Voor wie denkt dat Nuby het probleem heeft opgelost moet ik teleurstellen. Ook moeder in mijn omgeving hoor ik mopperen over de lekkende bekers en waardeloze service.
Ik heb nogmaals een mailtje naar nuby gestuurd in de hoop dat ze een oplossing hebben, maar ik reken nergens meer op.
Met vriendelijke groet
W. Booij
Nu lees ik dat dit probleem al langer bestaat
Voor wie denkt dat Nuby het probleem heeft opgelost moet ik teleurstellen. Ook moeder in mijn omgeving hoor ik mopperen over de lekkende bekers en waardeloze service.
Ik heb nogmaals een mailtje naar nuby gestuurd in de hoop dat ze een oplossing hebben, maar ik reken nergens meer op.
Met vriendelijke groet
W. Booij
ik had 5 jaar geleden voor mijn dochter zo'n beker.vond het echt geweldige dingen, maar ik heb de nieuwe nu voor mijn zoontje en het is inderdaad drama die flessen.Het rietje is zo stuk en de dop kan je er moeilijk opdraaien met het gevolg dat als de dop niet goed zit heel je vloer onder de limonade zit
ik heb nuby nog geen email gestuurd maar ga het wel doen....
Ik vind het een vreselijke beker - hoe handig het idee ook is. Het commentaar van andere gebruikers herken ik precies: na een week had mijn dochter het rietje kapot gekauwd, toen ik hem de eerste keer goed schoon wilde maken was er van anti-lek geen sprake meer en zonder afwasmachine weet ik niet hoe ik de binnenkant van die onderdelen goed schoon krijg (heb het nu met een sateprikker gedaan, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling, toch?).
Ik zou er wel naar de fabrikant toe iets mee willen, maar weet nog niet goed wat. Eerst hier mijn kritiek maar eens kwijt.
Ik zou er wel naar de fabrikant toe iets mee willen, maar weet nog niet goed wat. Eerst hier mijn kritiek maar eens kwijt.
-
helmihazenberg
Ik ben erg tevreden over de bekers met rietje. Ik heb zowel een oud als een nieuw model (omdat ik dus ook geen rietjes meer kon krijgen). Ik heb een keer meegemaakt dat de beker steeds begon te lekken bij de dop, ik heb bij de DA drogist zonder bon direct een nieuwe gekregen.
Wel balen dat ik voor het oud model geen nieuw rietje kan krijgen.
Wel balen dat ik voor het oud model geen nieuw rietje kan krijgen.
Ik heb in 2005 de eerst nuby flip it beker gekocht deze bevalt heel goed omdat ik nieuwe rietjes nodig had was ik genoodzaakt om ook nieuwe bekers te kopen. Deze rietjes bleken snel kapot te gaan. Na 2 x nieuwe rietjes te moeten kopen ging het laatste paar erg lang mee.
Nu na 1 1/2 jaar zijn deze rietjes ook versleten dus kocht ik weer nieuwe rietjes. Deze zijn weer anders en sluiten totaal niet aan op de nieuwe bekers. Met als gevolgdat ze enorm lekken. Ik wordt er zo moe van soms.
Nu dien je weer een nieuwe beker te kopen zodat de nieuwe rietjes weer goed aansluiten. Ik wordt er niet goed van! ik heb Nuby 2 weken geleden al een mail gesuurd maar tot op heden geen reactie gehad. Ik koop echt geen nieuwe beker meer ben nu op zoek naar een ander alternatief.
Nu na 1 1/2 jaar zijn deze rietjes ook versleten dus kocht ik weer nieuwe rietjes. Deze zijn weer anders en sluiten totaal niet aan op de nieuwe bekers. Met als gevolgdat ze enorm lekken. Ik wordt er zo moe van soms.