LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oral-B electrische tandenborstel

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Piet1946
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2013 12:12

Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door Piet1946 »

Ik heb gisteren een nieuwe Oral-B gekocht. Na 9 jaar was de oude echt kapot.
Er zat een blad in de verpakking om gratis de garantie van 2 naar 3 jaar te verlengen.
Als je dat wilt lukt dat alleen maar als je Procter & Gamble toestemming geeft om je jarenlang allerlei e-mails te sturen met aanbiedingen waar je niet op zit te wachten.
Ik vind dat geen stijl, het gaat ze voornamelijk om het email adres en andere gegevens van je.
Die moeten ze maar kopen, ik ga er van uit dat die tandenborstel toch wel langer dan twee jaar mee gaat.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik vind dat geen stijl, het gaat ze voornamelijk om het email adres en andere gegevens van je.
Die moeten ze maar kopen,
Dat doen ze ook en ze betalen er "1 jaar garantie" voor.

Dirkie
Berichten: 2943
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door Dirkie »

Piet1946 schreef:Ik heb gisteren een nieuwe Oral-B gekocht. Na 9 jaar was de oude echt kapot.
Er zat een blad in de verpakking om gratis de garantie van 2 naar 3 jaar te verlengen.
Als je dat wilt lukt dat alleen maar als je Procter & Gamble toestemming geeft om je jarenlang allerlei e-mails te sturen met aanbiedingen waar je niet op zit te wachten.
Ik vind dat geen stijl, het gaat ze voornamelijk om het email adres en andere gegevens van je.
Die moeten ze maar kopen, ik ga er van uit dat die tandenborstel toch wel langer dan twee jaar mee gaat.
Denk even mee. Er zijn namelijk maar een paar zaken, die gratis zijn, zoals
- de zon, want voor niets gaat de zon op
- aangenomen dat U een email adres heeft, het ontvangen van emails
- en ook het verwijderen van emails is gratis, u hoeft ze niet eens te lezen.
- het openen van een topic op dit forum, zinvol of zinloos, is ook al gratis

Kortom geniet van Uw aankoop een laat over 3 jaar even weten of U de juiste beslissing genomen hebt.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door sadfly »

apart mailbox aanmaken, die je alleen met webmail eens 1x paar jaar checkt ofoz.. ?!

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door Rim69 »

Piet1946 schreef:Ik heb gisteren een nieuwe Oral-B gekocht. Na 9 jaar was de oude echt kapot.
Er zat een blad in de verpakking om gratis de garantie van 2 naar 3 jaar te verlengen.
Als je dat wilt lukt dat alleen maar als je Procter & Gamble toestemming geeft om je jarenlang allerlei e-mails te sturen met aanbiedingen waar je niet op zit te wachten.
Ik vind dat geen stijl, het gaat ze voornamelijk om het email adres en andere gegevens van je.
Die moeten ze maar kopen, ik ga er van uit dat die tandenborstel toch wel langer dan twee jaar mee gaat.
Die kopen ze toch door je een jaar extra garantie te geven.

elisabethhendrika
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 sep 2014 10:24

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door elisabethhendrika »

Ook ik had een extra jaar garantie gekregen bij een actie, waarbij ik een garantienummer kreeg toegewezen. Na heenenweer gestuurd te zijn tussen Coolblue en Proctor & Gamble heb ik de electrische tandenborstel aan Coolblue opgestuurd voor reparatie. Doodleuk wordt medegedeeld, dat het defect (de borstel laadt niet meer op) niet onder de garantie valt. De reparatie kost 75 euro en het terugsturen 30 euro.
Wat is dit voor een garantie : als een electrische tandenborstel niet meer oplaadt, kun je hem weggooien.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door berndv »

elisabethhendrika schreef:Ook ik had een extra jaar garantie gekregen bij een actie, waarbij ik een garantienummer kreeg toegewezen. Na heenenweer gestuurd te zijn tussen Coolblue en Proctor & Gamble heb ik de electrische tandenborstel aan Coolblue opgestuurd voor reparatie. Doodleuk wordt medegedeeld, dat het defect (de borstel laadt niet meer op) niet onder de garantie valt. De reparatie kost 75 euro en het terugsturen 30 euro.
Wat is dit voor een garantie : als een electrische tandenborstel niet meer oplaadt, kun je hem weggooien.
Hoe oud was uw borstel en wat was de reden om te concluderen dat de borstel niet onder garantie gerepareerd kon worden?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U wordt afgepoeierd door Coolblue. Klacht indienen bij Thuiswinkel.org

https://beheer.thuiswinkel.org/leden/co ... ertificaat

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door prem »

Piet1946 schreef:Ik heb gisteren een nieuwe Oral-B gekocht. Na 9 jaar was de oude echt kapot.
Er zat een blad in de verpakking om gratis de garantie van 2 naar 3 jaar te verlengen.
Als je dat wilt lukt dat alleen maar als je Procter & Gamble toestemming geeft om je jarenlang allerlei e-mails te sturen met aanbiedingen waar je niet op zit te wachten.
Ik vind dat geen stijl, het gaat ze voornamelijk om het email adres en andere gegevens van je.
Die moeten ze maar kopen, ik ga er van uit dat die tandenborstel toch wel langer dan twee jaar mee gaat.
Erg he Piet...

elisabethhendrika
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 sep 2014 10:24

Re: Oral-B electrische tandenborstel

Ongelezen bericht door elisabethhendrika »

Mijn tandenborstel was 2 jaar en 2 maanden oud. Ik had bij aankoop 2 jaar garantie en via internet kon ik 1 jaar garantie extra aanvragen, waartoe ik een garantienummer kreeg. De leverancier weigert de garantie te erkennen en Proctor en Gamble reageert niet op mijn mails.

Gesloten