LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paintball

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ChocoKoekkie

Paintball

Ongelezen bericht door ChocoKoekkie »

Hallo,

Ik weet niet pressies waar ik het moet zeggen maar ik zit met een ding.
Een vriendin van mij (zij is 17 jaar) heeft een tijdje geleden voor ons geboekt dat we gaan paintballen.
Maar we hadden en week van te voren gereserveerd en 3 dagen van te voren weer afgezet omdat we een te kleine groep hadden. Want er moeten minimaal 10 personen mee. Ze zijden je moet dan gewoon alles betalen. En als je niks wil betalen had je 3 maanden van te voren moeten afzeggen... Wat niet kon dus.... Maar nu moeten we aan het eind van het jaar als nog een keer paint ballen of anders moeten we alles betalen voor 10 personen. Das zn 20 euro p.p... Kunnen zij dit zomaar eisen ?

Volgens mij namelijk niet !

Gr naomi

encore

Re: Paintball

Ongelezen bericht door encore »

waar geboekt en hoe geboekt?

berndv

Re: Paintball

Ongelezen bericht door berndv »

ChocoKoekkie schreef:Hallo,

Ik weet niet pressies waar ik het moet zeggen maar ik zit met een ding.
Een vriendin van mij (zij is 17 jaar) heeft een tijdje geleden voor ons geboekt dat we gaan paintballen.
Maar we hadden en week van te voren gereserveerd en 3 dagen van te voren weer afgezet omdat we een te kleine groep hadden. Want er moeten minimaal 10 personen mee. Ze zijden je moet dan gewoon alles betalen. En als je niks wil betalen had je 3 maanden van te voren moeten afzeggen... Wat niet kon dus.... Maar nu moeten we aan het eind van het jaar als nog een keer paint ballen of anders moeten we alles betalen voor 10 personen. Das zn 20 euro p.p... Kunnen zij dit zomaar eisen ?

Volgens mij namelijk niet !

Gr naomi
Ligt er aan waar je boekt en onder welke voorwaarden. Zij houden namelijk iets voor u vrij waardoor ze anderen wellicht nee moeten verkopen en door uw annulering inkomsten mislopen.

Gesloten