| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakket bezorging post.nl
-
lauramatroos
Pakket bezorging post.nl
Ik verwacht een pakketje, dat bezorgd zou worden door post.nl. Op track & trace staat dat het pakketje al op mijn adres geleverd zou zijn. Ik heb echter niets ontvangen. Ik neem telefonisch contact op met post.nl. Post.nl meld mij dat inderdaad het pakketje als bezorgd is geregistreerd en dat zij verder niets kunnen doen. Ik zou kunnen proberen de afzender een klacht te laten indienen. Mijn pakje ter waarxe van 50 euro is zoek, en wat doet pist.nl? NIETS! POST.NL LAAT ZIJN KLANTEN GEWOON IN DE KOU STAAN. Geen enkele actie om te onderzoeken wat er met het paktje gebeurdt is.
-
NeoDutchio
Re: Pakket bezorging post.nl
Hoezo laat PostNL zijn klanten in de kou staan? U bent geen klant van PostNL, enkel ontvanger. U moet bij de verkoper aankloppen, die kan een klacht indienen.lauramatroos schreef:Ik verwacht een pakketje, dat bezorgd zou worden door post.nl. Op track & trace staat dat het pakketje al op mijn adres geleverd zou zijn. Ik heb echter niets ontvangen. Ik neem telefonisch contact op met post.nl. Post.nl meld mij dat inderdaad het pakketje als bezorgd is geregistreerd en dat zij verder niets kunnen doen. Ik zou kunnen proberen de afzender een klacht te laten indienen. Mijn pakje ter waarxe van 50 euro is zoek, en wat doet pist.nl? NIETS! POST.NL LAAT ZIJN KLANTEN GEWOON IN DE KOU STAAN. Geen enkele actie om te onderzoeken wat er met het paktje gebeurdt is.