Ik vermoed dat bepaalde perfect drafts een productiefout hebben
die angstvallig door Philips wordt stilgehouden. De mijne is
3 keer niet goed gerepareerd door E-care, waardoor ik van van 23 juni tot eind augustus (toen pas een nieuwe gekregen, de oude werd vernietigd ! ) zonder perfect draft zat en twee vaatjes verpest zijn.
Kortshalev verwijs ik naar mijn info + tip op startpagina pikbord.
Philips hult zich tot nu toe in stilzwijgen (ondanks diverse brieven).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] perfect draft (brommen, uitval display) clechte serie ?
Re: perfect draft (brommen, uitval display) clechte serie ?
Waarom koop je zo'n ding dan ook? veel te duur, nodeloos ingewikkeld en zeker niet beter dan bier uit een flesje.
Re: perfect draft (brommen, uitval display) clechte serie ?
Geplaatst op 23 Sep 2006 16:02 door karr-2
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom koop je zo'n ding dan ook? veel te duur, nodeloos ingewikkeld en zeker niet beter dan bier uit een flesje.
-------------------------------------------------------------------------------
Karr-2 veel te duur met je eens, nodeloos ingewikkeld
met je oneens,en zeker wel beter als bier uit een flesje.
Ik praat dus over de Beer Tender.Neem aan dat de Perfect
Draft hetzelfde levert.
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom koop je zo'n ding dan ook? veel te duur, nodeloos ingewikkeld en zeker niet beter dan bier uit een flesje.
-------------------------------------------------------------------------------
Karr-2 veel te duur met je eens, nodeloos ingewikkeld
met je oneens,en zeker wel beter als bier uit een flesje.
Ik praat dus over de Beer Tender.Neem aan dat de Perfect
Draft hetzelfde levert.
Re: perfect draft (brommen, uitval display) clechte serie ?
Blijkbaar niet aangezien ie steeds kapot schijnt te gaan
Re: perfect draft (brommen, uitval display) clechte serie ?
1. Op zich maakt de perfect draft (net als de beertender) perfecte
pilsjes, op een perfecte temperatuur (3 graden). En als je
een feestje/meerder bierdrinkers hebt is het ook leuk als men
zelf een glaasje kan tappen. Apparaat is ook nog mooi om te zien.
Dus voor mij wel dgelijk meerwaarde tov losse flesjes.
2. De stelling dat ze steeds stuk zouden gaan, gaat mij te ver. Ik heb
3 perfect drafts gekocht (aantrekkelijke postbankactie) en daarvan 2 kado gedaan. Die doen het probleemloos . Alleen de mijne
vertoonde meteen een mankement dat anderen op de site ook melden : brommen en
of totale uitval van de displayw. Mijn exemplaar met deze
klachten werd tot 3 keer toe (!) niet goed gerepareerd door E-care
namens Philips en uiteindelijk ook vernietigd. Ik
vermoed dus dat een bepaalde serie perfect drafts een
constructie of frabricagefout heeft, waar Philips/E-care over zwijgt.
Philips antwoordt nl. al maanden niet op mijn brieven/klachten
hierover. Ik heb met mijn reactie dus slechts anderen met ver-
gelijkbare klachten mijn ervaring/vermoeden willen
overbrengen. Zodat ze meteen een nieuwe claimen ipv
reparatie. Want dat duurde bij mij allemaal zo'n 3 maanden !
En daar heb ik anderen over willen
tippen.
t heb ik willen
pilsjes, op een perfecte temperatuur (3 graden). En als je
een feestje/meerder bierdrinkers hebt is het ook leuk als men
zelf een glaasje kan tappen. Apparaat is ook nog mooi om te zien.
Dus voor mij wel dgelijk meerwaarde tov losse flesjes.
2. De stelling dat ze steeds stuk zouden gaan, gaat mij te ver. Ik heb
3 perfect drafts gekocht (aantrekkelijke postbankactie) en daarvan 2 kado gedaan. Die doen het probleemloos . Alleen de mijne
vertoonde meteen een mankement dat anderen op de site ook melden : brommen en
of totale uitval van de displayw. Mijn exemplaar met deze
klachten werd tot 3 keer toe (!) niet goed gerepareerd door E-care
namens Philips en uiteindelijk ook vernietigd. Ik
vermoed dus dat een bepaalde serie perfect drafts een
constructie of frabricagefout heeft, waar Philips/E-care over zwijgt.
Philips antwoordt nl. al maanden niet op mijn brieven/klachten
hierover. Ik heb met mijn reactie dus slechts anderen met ver-
gelijkbare klachten mijn ervaring/vermoeden willen
overbrengen. Zodat ze meteen een nieuwe claimen ipv
reparatie. Want dat duurde bij mij allemaal zo'n 3 maanden !
En daar heb ik anderen over willen
tippen.
t heb ik willen