Ik heb deze reiniger gekocht in veronderstelling dat ik mijn LCD schermen van de TV en de navigatie/TV/multimedia in de auto kan schoonmaken. In plaats daarvan heb ik in feite een spoel gekregen welke mijn schermen heeft in een keer beschadigd. Hierdoor is de antireflectielaag nu beschadigd en zijn zichtbare streepjes gebleven. Dit is zeer frustrerend, dat een fabrikant, waar ik veel vertrouwen in heb, dergelijke spoelen op de markt brengt. Dit had ik niet van Philips verwacht.
Ik heb per mail contact te zoeken met de klantenservice van Philips, echter ze wijzen mijn klacht af.
Heeft iemand nog deze ervaring met dit product?
Wat moet ik nog doen? Een juridische zaak aanspannen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips schermreiniger LCD/LED/plasma SVC1116/10
-
Re: Philips schermreiniger LCD/LED/plasma SVC1116/10
Wat is een spoel? Of bedoel je spul?In plaats daarvan heb ik in feite een spoel gekregen
De schermreiniger is gewoon vloeistof....
denk dat je een schuursponsje hebt gebruikt.
-
Re: Philips schermreiniger LCD/LED/plasma SVC1116/10
http://www.philips.nl/c/tv-en-monitor-a ... r&t=awardsStrumicanec schreef:Ik heb deze reiniger gekocht in veronderstelling dat ik mijn LCD schermen van de TV en de navigatie/TV/multimedia in de auto kan schoonmaken. In plaats daarvan heb ik in feite een spoel gekregen welke mijn schermen heeft in een keer beschadigd. Hierdoor is de antireflectielaag nu beschadigd en zijn zichtbare streepjes gebleven. Dit is zeer frustrerend, dat een fabrikant, waar ik veel vertrouwen in heb, dergelijke spoelen op de markt brengt. Dit had ik niet van Philips verwacht.
Ik heb per mail contact te zoeken met de klantenservice van Philips, echter ze wijzen mijn klacht af.
Heeft iemand nog deze ervaring met dit product?
Wat moet ik nog doen? Een juridische zaak aanspannen?
Op bovenstaande Philips(!) site staan 12 recensies, waarvan er 10 de gelijke problemen als u hebben.
Het lijkt me daarom dat dit een slecht product is.
Gezien dit lijkt het me ook dat u wel degelijk recht heeft op herstel of een schadevergoeding als dat niet mogelijk is