LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plakplijsters

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
marike

plakplijsters

Ongelezen bericht door marike »

wie heeft er ervaring met deze plijsters ze zijn om af te vallen.

Gast

Re: plakplijsters

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind anders niet dat je nog meer moet afvallen. Je hebt een harstikke leuk figuurtje.

Ron.

taalpurist

Ongelezen bericht door taalpurist »

leer eerst maar eens spellen en geef je geld dan maar uit aan pleisters (als je tenminste in sprookjes gelooft)

taalpurist

Ongelezen bericht door taalpurist »

Heb het even voor je opgezocht:

Naast de nicotinepleister is er nu ook de afslankpleister. De werkzame stof van de afslankpleister dringt niet door in de huid, zij werkt uitsluitend op het reukzintuig. Dit zintuig beïnvloedt onze smaak en eetlust. De geuren in de pleister – vanillegeur overheerst – creëren een gevoel van verzadiging, waardoor de behoefte aan zoetwaren afneemt of zelfs verdwijnt.

Met andere woorden: door de vanillegeur heb je geen trek meer in zoet.
Dus als je nu trek krijgt in b.v. iets hartigs (= meer mijn probleem met afvallen), dan smeer ik wel een pleister in met smeerkaas.
Tsjonge, wat ga ik slank worden!!!!!

marike

Ongelezen bericht door marike »

pleisters;zo goed gespeld ,wat zijn we kinderachtig bezig ,ik had alleen maar een vraag .

Gast

Niet zeuren Marike, je hebt toch ook een antwoord gekregen!

Blaf...

Ongelezen bericht door Blaf... »

Zeg gast waarom vergast je alles. Doe meer sportief dan.........

Afz Gast Blaf

Gast

plak die pleister op je mond en zie je gaat afvallen

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag,
Deze post ging over pleisters waarmee je kunt afvallen. Heeft er iemand nog iets zinnigs te melden over dit onderwerp. Groeten, Ton.

advies

Ongelezen bericht door advies »

Het is geld weggooien!!!!!!!

Gewoon je eetpatroon veranderen uit eigen kracht, sporten etc, en dan gaat het gratis en vanzelf!
Je bespaart je het geld van de pleisters, van de extra hapjes en drankjes en kan daarvan dan volgend jaar op wintersport-vakantie....lekker fit bezig zijn en nog meer afvallen!

Gesloten