LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] power plate
Re: power plate
http://www.rhodos.nl/fitness/trilplaat/mr.htm
als je dit leest weet je weer wat meer, sterkte Walter
als je dit leest weet je weer wat meer, sterkte Walter
Al die dingen als de power plate slaat nergens op ,gaan nergens over gewoon normaal eten en normaal bewegen val je vanzelf af tot het gewicht wat past bij jouw lichaam en dat altijd maar slank moeten/willen zijn Bull!!
Mijn moeder van 65 heeft een powerplate bij Wehkamp gekocht voor 199 euro en is heel enthousiast. Ze heeft artrose in haar knieen ondanks een heel actief leven. Omdat fietsen goed is voor de knieen heeft ze jaren geleden een hometrainer aangeschaft en hier fietst ze 1 of 2 x per dag zo'n 10 minuten op. Daarnaast is ze ook nog heel actief door fietstochten, wandelen, huishouden en tuinieren. Nu traint ze dus ook dagelijks op de powerplate om meer spierkracht te krijgen om problemen met de knieen op te kunnen vangen en te voorkomen. En het werkt maar je moet wel de discipline hebben om iedere dag te trainen. En daarnaast gezond leven en eten.
Voor mensen die niet intensief kunnen sporten zoals bv mensen met MS, ME of een andere (chronische) aandoening is het een uitkomst!!!!
Ik zou zelf ook een powerplate willen hebben maar ik er geen plek voor in huis, helaas.
Voor mensen die niet intensief kunnen sporten zoals bv mensen met MS, ME of een andere (chronische) aandoening is het een uitkomst!!!!
Ik zou zelf ook een powerplate willen hebben maar ik er geen plek voor in huis, helaas.
Beste Mensen,
Ik heb mijn power plate gekocht bij BADER, en ik ben er lovend enthousiast over!! Ik ben nog geen grammetje afgevallen erdoor, maar mijn lichaam is stukken strakker en steviger geworden. Ook de striaea waar ik last van had is bijna helemaal verdwenen, na 12 verschillende cremes te hebben uitgeprobeerd die allemaal niks opleverde. Je moet alleen niet te snel resultaat verwachten, met trainen in de sportschool ben je ook niet ineens na een week helemaal strak in je vel, dus dat gaat bij de plate ook niet. Ik vind het een super uitvinding, en wat mij betreft krijgt ie een dikke voldoende!!
Ik heb mijn power plate gekocht bij BADER, en ik ben er lovend enthousiast over!! Ik ben nog geen grammetje afgevallen erdoor, maar mijn lichaam is stukken strakker en steviger geworden. Ook de striaea waar ik last van had is bijna helemaal verdwenen, na 12 verschillende cremes te hebben uitgeprobeerd die allemaal niks opleverde. Je moet alleen niet te snel resultaat verwachten, met trainen in de sportschool ben je ook niet ineens na een week helemaal strak in je vel, dus dat gaat bij de plate ook niet. Ik vind het een super uitvinding, en wat mij betreft krijgt ie een dikke voldoende!!
ik heb 3 maand aan powerplate gedaan en ik ben 3 broekmaten omlaag gegaan. het werkt dus echt wel.
ik ben 30 kilo afgevallen..met als resultaat..los vel...door de plate heb ik nu een mooie strakke kont..door de trilling is dus mn huid steviger geworden..voor dat soort dingen werk t dus wel..maar idd niet om af te vallen hoor..daar moet je harder je best voor doen..
Ik sta zelf 3 keer per week 20 minuten op dat ding, dat je er niet van afvalt is opzich zo, maar je huid word er dusdanig strak van dat je er gewoon dunner uitziet.
IK vind het heerlijk om op die plaat te staan en doe het niet alleen maar om af te vallen, je krijgt er een strakker huid van en het is ook heerlijk om je erdoor te laten masseren. Ik wou dat ik er thuis een had staan. Lang leven de powerplate!
egt een geweldige uitvinding!
IK vind het heerlijk om op die plaat te staan en doe het niet alleen maar om af te vallen, je krijgt er een strakker huid van en het is ook heerlijk om je erdoor te laten masseren. Ik wou dat ik er thuis een had staan. Lang leven de powerplate!
egt een geweldige uitvinding!
ja de powerplate werkt de powerplate van neckerman is de beste en nog redelijk betaal baar ook als je er een koopt koop die dan http://www.neck.nl/index2.mb1?mb_f020_i ... rkt%20echt
Mijn moeder die werkt in een officieele goed aangeschreven fishyotherapiepraktijk en zij gebruiken de powerplate ook. Ze zijn een van de 10 praktijken die dit apparaat gebruiken. Ik sta er zelf ook vaak op en geloof me hij werkt echt!! Ik ben er helemaal weg van, het is zo'n raar gevoel, het duurt veel korter dan een gewone fitness training en het werkt even goed! Daarnaast is de powerplate heel erg goed voor mensen met osthioporhose. (hoe je het ook schrijft) Het maakt namelijk bot aan ofzo, in ieder geval ik zou het eens proberen. Maar er zit veel neppe zooi tussen. De blokker heeft ze ook al te koop, die moet je niet kopen want die geven veel te weinig trillingen per sec. Dus als je er iets mee gaat doen ga dan naar een aangeschreven praktijk voor fishyotherapie, daar hebben ze de goede apparaten. De goede apparatuur kost namelijk heel erg veel geld ongeveer €3000,- !!!
hallo mensen die hier op de site komen
ik heb een vraag ik ben een jongen van dertien en ik wil ok graag op de powerplate omdat ik best wel stevig ben ik zou graag erop willen maar ik weet neit of het mag van mijn ouders??
ik moet een conditie krijgen kan je dat met de powerplate waarmaken
ik ben onder behandeling bij een fyshiotherapeut en kan ik aan hem vragen met overleg van mijn ouders aan een powerplate cursus ofzoeits komen.
weet iemand hier meer over reageer dan alstublieft
alvast bedankt
doegg kuskus
ik heb een vraag ik ben een jongen van dertien en ik wil ok graag op de powerplate omdat ik best wel stevig ben ik zou graag erop willen maar ik weet neit of het mag van mijn ouders??
ik moet een conditie krijgen kan je dat met de powerplate waarmaken
ik ben onder behandeling bij een fyshiotherapeut en kan ik aan hem vragen met overleg van mijn ouders aan een powerplate cursus ofzoeits komen.
weet iemand hier meer over reageer dan alstublieft
alvast bedankt
doegg kuskus
in tegenstelling tot de meeste berichten ben ik wel positief je moet natuurlijk zelf opleetn wat je eet en bewegen maar bij reglmatig gebruik zul je na een aantal weken merken dat je strakker in je vel gaat zitten
Ik di\oe het nu 2 maanden ben niet lichter maar wel strakker geworden Bij de sport school is het heel duur ik doe het thuis op de goedkope
Ik di\oe het nu 2 maanden ben niet lichter maar wel strakker geworden Bij de sport school is het heel duur ik doe het thuis op de goedkope
Ik heb zo'n Power Maxx bij Blokker gekocht, maar dat ding maakt een verschrikkelijk lawaai bij het trillen en trilt alsof hij niet goed in elkaar geschroeft is. Je moest 'm n.l. zelf in elkaar zetten. Alle schroeven met moertjes weer gecontroleerd maar het ding blijft zo'n raar lawaai maken. Ik vind het een ding van niks en erger me er kapot aan. Bovendien zit er nog geen garantie op ook. Ik baal als een stekker.
allo! ik maak nu een jaar gebruik van de powerplate, in de sportschool en volgens mij helpt het geen ene........ niks niet dus...
dat je er niet van af valt dat wist ik (ook niet nodig), maar qua spierversterking merk ik ook niks. erg jammer want ik begon er vol goede moed aan!
dat je er niet van af valt dat wist ik (ook niet nodig), maar qua spierversterking merk ik ook niks. erg jammer want ik begon er vol goede moed aan!
helpt het dan misschien tegen cellulitus? Door een betere doorbloeding verminder je of ga je cellutusoch tegen??
Ja, het schijnt wel tegen cellulitis te werken. Als je heel weinig hebt kun je het na lange tijd wegkrijgen en als je veel cellulitis hebt kun je het verminderen. Dit is wat ze mij vertelden in de sportschool.
Ik sta er een paar keer per week op en ik voel me daarna echt geweldig. In het begin megaspierpijn gehad, lijkt me dat je dan toch wel wat spieren gebruikt... Nu voel ik me voornamelijk gewoon lekker.
Ik geloof niet dat je er echt veel van afvalt, maar ik denk wel dat het een hulpmiddel is bij het afvallen. Je doorbloeding wordt beter en misschien dat oud vet een beetje losgetrild wordt of zo waardoor het makkelijker afgebroken kan worden. Of dit echt zo is weet ik niet hoor.
Wat ik wel raar vind aan deze discussie is dat veel mensen Conny Breukhoven zo afzeiken. Dat slaat echt nergens op. Wat zij doet of vind doet er helemaal niet toe, het gaat erom of dit ding werkt of niet. Dus laten we alsjeblieft een beetje volwassen doen en iedereen in z'n waarde laten...
Ik sta er een paar keer per week op en ik voel me daarna echt geweldig. In het begin megaspierpijn gehad, lijkt me dat je dan toch wel wat spieren gebruikt... Nu voel ik me voornamelijk gewoon lekker.
Ik geloof niet dat je er echt veel van afvalt, maar ik denk wel dat het een hulpmiddel is bij het afvallen. Je doorbloeding wordt beter en misschien dat oud vet een beetje losgetrild wordt of zo waardoor het makkelijker afgebroken kan worden. Of dit echt zo is weet ik niet hoor.
Wat ik wel raar vind aan deze discussie is dat veel mensen Conny Breukhoven zo afzeiken. Dat slaat echt nergens op. Wat zij doet of vind doet er helemaal niet toe, het gaat erom of dit ding werkt of niet. Dus laten we alsjeblieft een beetje volwassen doen en iedereen in z'n waarde laten...
Ik werk en sport op een sportschool. Wij hebben ook powerplates staan. In het begin voel je echt wel dat je erop hebt gestaan. Het is niet om af te vallen want daar is veel meer voor nodig. Maar het is wel lekker. Alleen na een aantal weken vond ik het wel te passief. Maar het blijft voor mij wel een ideale manier om de cooling down te doen, de massage als je intensief op de fitnessapparaten hebt getraind.
Ik vind het zeker geen onzin, maar ik heb makkelijk praten want ik hoef zo;n ding niet aan te schaffen en kan er zo gebruik van maken.
Ik vind het zeker geen onzin, maar ik heb makkelijk praten want ik hoef zo;n ding niet aan te schaffen en kan er zo gebruik van maken.
Mijn ervaring met de powerplate is zeer goed je valt er wel vanaf niet in KILO'S maar wel in CENTIMETERS.
Ik doe het dan ook wel 3 keer in de week, en dan zie je wel degelijk resultaat en tuurlijk moet je er ook bij sporten maar het WERKT wel en daar ging het toch om!
Ik doe het dan ook wel 3 keer in de week, en dan zie je wel degelijk resultaat en tuurlijk moet je er ook bij sporten maar het WERKT wel en daar ging het toch om!
Eeeeej!
Ik fitness al geruime tijd en daar hebben ze ook een powerplate. Volgens mij an salveo ofzow. Ik weet niet of je er van afvalt, maar lekkere massages geeft ie wel. Ik denk dat hij alleen effectief is als je het in combinatie met andere fitnessapperatuur gebruikt f als je daarnaast sowieso veel sport. Mensen beweging is goed. De powerplate werkt, maar bewiging is sneller effectiever en gezonder.
Kuzzz!
Ik fitness al geruime tijd en daar hebben ze ook een powerplate. Volgens mij an salveo ofzow. Ik weet niet of je er van afvalt, maar lekkere massages geeft ie wel. Ik denk dat hij alleen effectief is als je het in combinatie met andere fitnessapperatuur gebruikt f als je daarnaast sowieso veel sport. Mensen beweging is goed. De powerplate werkt, maar bewiging is sneller effectiever en gezonder.
Kuzzz!
ik heb ook de goedkopere versie van de powerplate en ik vind hem heel goed werken!je moet wel de oefeningen goed uitvoeren maar het werkt echt wel!!en over vanessa iedereen kan lullen wat die wil maar 50 gepasseerd en dan zow strak en iedere dag 15 km hardlopen das pas discipline!!!!!kijk eerst naar je jezelf voordat je iemand anders de grond in boort!
Hoi,
Geen garantie?
Volgens mij is het bij Nederlandse wet verplicht om garantie op gekochte artikelen...
Ik zou er dus gewoon mee terug gaan naar de winkel en me beroepen op mijn recht op garantie.
Gevonden op internet:
Sinds 1 mei 2003 kunt u een product dat niet voldoet aan de verwachtingen die u er redelijkerwijs van mocht hebben, binnen een half jaar na aankoop terugbrengen naar de winkelier. U dient in alle gevallen wel binnen 2 maanden na constatering van het gebrek contact op te nemen met de winkelier. Van de verkoper kunt u één van de onderstaande punten eisen:
1. Dat de verkoper het ontbrekende alsnog levert.
2. Dat het product wordt hersteld of vervangen.
3. Dat de verkoper een gedeelte van de verkoopprijs aan u terugbetaalt.
4. Dat de koopovereenkomst wordt ontbonden.
Bewijslast
Als een nieuw product binnen een half jaar een gebrek vertoont, mag u ervan uitgaan dat dat gebrek er al was toen u het product kocht. Als de verkoper het hier niet mee eens is, ligt de bewijslast bij hem. Hij moet aan kunnen tonen dat het gebrek niet aanwezig was toen u het product kocht.
Wanneer hij dit bewijs niet kan leveren, dan moet hij het gebrek kosteloos repareren of u een nieuw exemplaar geven. De wettelijke garantie is dan van toepassing.
Wettelijke garantie en fabrieksgarantie
Wettelijke garantie geldt altijd, voor alle bovenstaand omschreven consumentengoederen. Daarnaast wordt er vaak een fabrieksgarantie afgegeven. U moet dit eigenlijk zien als een extra garantie, hoewel deze garantie wel heel vaak gegeven wordt en bijna standaard lijkt. Aangezien u als consument geen koop sluit met de fabrikant maar met de verkoper, kan de fabrikant allerlei beperkingen stellen aan de fabrieksgarantie. Meestal is de fabrieksgarantie echter iets uitgebreider dan de wettelijke garantie, maar dat verschilt dus per producent. De verkoper moet zich aan beide houden. Na het verstrijken van de garantietermijn kunt u nog steeds verlangen dat de leverancier een gebrek herstelt of u een nieuw exemplaar geeft. En dit kan na de wettelijke garantie van een half jaar, maar ook na het aflopen van de fabrieksgarantie die u bij veel producten krijgt.
Na het verstrijken van beide soorten garantie bent u degene die moet bewijzen dat het gebrek bij normaal gebruik ontstaan is. De bewijslast ligt dan dus bij u als consument.
Kortom; niet zomaar mee akkoord gaan!!
Succes ermee
Geen garantie?
Volgens mij is het bij Nederlandse wet verplicht om garantie op gekochte artikelen...
Ik zou er dus gewoon mee terug gaan naar de winkel en me beroepen op mijn recht op garantie.
Gevonden op internet:
Sinds 1 mei 2003 kunt u een product dat niet voldoet aan de verwachtingen die u er redelijkerwijs van mocht hebben, binnen een half jaar na aankoop terugbrengen naar de winkelier. U dient in alle gevallen wel binnen 2 maanden na constatering van het gebrek contact op te nemen met de winkelier. Van de verkoper kunt u één van de onderstaande punten eisen:
1. Dat de verkoper het ontbrekende alsnog levert.
2. Dat het product wordt hersteld of vervangen.
3. Dat de verkoper een gedeelte van de verkoopprijs aan u terugbetaalt.
4. Dat de koopovereenkomst wordt ontbonden.
Bewijslast
Als een nieuw product binnen een half jaar een gebrek vertoont, mag u ervan uitgaan dat dat gebrek er al was toen u het product kocht. Als de verkoper het hier niet mee eens is, ligt de bewijslast bij hem. Hij moet aan kunnen tonen dat het gebrek niet aanwezig was toen u het product kocht.
Wanneer hij dit bewijs niet kan leveren, dan moet hij het gebrek kosteloos repareren of u een nieuw exemplaar geven. De wettelijke garantie is dan van toepassing.
Wettelijke garantie en fabrieksgarantie
Wettelijke garantie geldt altijd, voor alle bovenstaand omschreven consumentengoederen. Daarnaast wordt er vaak een fabrieksgarantie afgegeven. U moet dit eigenlijk zien als een extra garantie, hoewel deze garantie wel heel vaak gegeven wordt en bijna standaard lijkt. Aangezien u als consument geen koop sluit met de fabrikant maar met de verkoper, kan de fabrikant allerlei beperkingen stellen aan de fabrieksgarantie. Meestal is de fabrieksgarantie echter iets uitgebreider dan de wettelijke garantie, maar dat verschilt dus per producent. De verkoper moet zich aan beide houden. Na het verstrijken van de garantietermijn kunt u nog steeds verlangen dat de leverancier een gebrek herstelt of u een nieuw exemplaar geeft. En dit kan na de wettelijke garantie van een half jaar, maar ook na het aflopen van de fabrieksgarantie die u bij veel producten krijgt.
Na het verstrijken van beide soorten garantie bent u degene die moet bewijzen dat het gebrek bij normaal gebruik ontstaan is. De bewijslast ligt dan dus bij u als consument.
Kortom; niet zomaar mee akkoord gaan!!
Succes ermee