Wij hebben in 2014 een nieuwe keuken gekocht met daarbij alle apparaat van Bauknecht, waaronder een inbouw koffiemachine.
Na enkele maanden begon de ellende met dit apparaat, dit heeft zo een 1,5 jaar geduurd aan allerlei reparaties, daarop werd er besloten om deze om te ruilen voor een nieuwe.
Maar weer enkele maanden later weer ellende met dit apparaat, vanaf het moment dat deze is omgeruild al ruim 10 keer gerepareerd.
3 weken geleden sloegen de vonken uit apparaat en stoppen doorsloegen door, weer gebeld met de klantenservice . Daarop werd er een monteur ingepland. Deze is na een paar dagen langs geweest en zou het apparaat gerepareerd hebben, deze heeft precies dag gewerkt. Daarna weer gebeld met de klantenservice weer gebeld,moest weer een afspraak ingepland worden. Na een week kwam er een andere monteur en die gaf aan dat de vorige monteur iets had afgebroken.
Onderdeel moest besteld worden duurde 2 weken, in die tussentijd apparaat niet kunnen gebruiken. Enkele dagen daarna wederom vonken uit het apparaat en stoppen die door slaan.
Weer gebeld dit zou doorgegeven worden aan de monteur die afgelopen vrijdag 10 augustus zou komen, maar deze monteur wist niets van de kortsluiting en had het onderdeel wat met de kortsluiting had niet bij zich en moest besteld worden.
Omdat deze monteur alle keren bij ons thuis geweest gaf hij aan met een afdeling te bellen om aan te geven dat dit apparaat omgeruild dient te worden
Daarop heeft hij bij ons gebeld met een afdeling waar wij de naam niet van mochten weten en wij mochten ook niet het gesprek aanwezig zijn, heeft toen gebeld vanaf ons balkon. Na zijn gesprek gaf aan dat hij weer door heeft gegeven dat het apparaat omgeruild moest gaan worden.
Ik zou vandaag maandag 13 augustus terug gebeld gaan worden met wat ze nu gingen doen, maar wat ik al dacht word niet gebeld, daarop zelf maar weer gebeld, na een tijd in de wacht te hebben gestaan moest ik een andere nummer bellen, ook bij het andere nummer weer in de wacht gestaan te hebben kreeg ik een medewerkster aan de lijn, die gaf dat er vanmorgen naar iemand een email is gestuurd maar dat daar nog geen antwoord is op gekomen, ik zei toen ooo dan gaan jullie gewoon zitten te wachten tot dat er een antwoord kwam, gaf dat ik hier niet mee akkoord ga.
De medewerkster zei kan ik u straks terug bellen, ga even wat uitzoeken, maar helaas het antwoord wist ik wel, word niet terug gebeld.
Op dit moment ben ik het meer dan zat met Bauknecht, je word maar het lijntje gehouden.
Ook word de telefoon er gewoon opgegooid als je aangeeft ergens niet mee eens te zijn.
Vandaag kreeg ik een reactie dat ze het apparaat willen omruilen tegen afschrijfkosten van het apparaat, hier ben ik het niet mee eens.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Bauknecht.
Re: Problemen met Bauknecht.
Wat een ongelofelijke volharding. U bent nu vier jaar bezig met een koffie-apparaat. Ik zou het aanbod aannemen, het nieuwe apparaat onmiddellijk ergens te koop aanbieden en een andere aanschaffen. Let it go.
Re: Problemen met Bauknecht.
Wat een ellende, ik zou dat merk zeker niet meer in huis willen hebben.