LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen na gebruik van Sensodyne Rapid Relief

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
CP67
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2018 20:38

Problemen na gebruik van Sensodyne Rapid Relief

Ongelezen bericht door CP67 »

Problemen na gebruik van Sensodyne Rapid Relief.

Ik gebruik al jaren Sensodyne tandpasta tegen gevoelige tanden. Eind 2017 begonnen met gebruik van Sensodyne Rapid Relief. Na een aantal maanden, kreeg ik klachten van een zeer droge mond. Na overleg met de drogisterij, waar ik deze problemen voorlegde, gestopt met Sensodyne Rapid Relief. Langzaam maar zeker verminderen de klachten. Drogist had al meerdere klachten ontvangen over dit produkt en adviseerde contact op te nemen met de leverancier. Op 17 januari 2018 contact op genomen met GSK. Na verscheidende mailtjes en telefoontjes, vroeg GSK mij de tubes die in mijn bezit waren in te sturen voor een kwaliteits- en veiligheidscontrole.
Heb in het voorjaar van 2018 vijf en een halve tube ingestuurd.
Daarna nooit meer wat van GSK gehoord! Nog verschillende keren naar GSK gebeld. Zij zeggen het op te nemen met de betreffende afdeling en laten vervolgens niets meer horen.
Resultaat: Mondslijmvliesklachten, ruim €30,00 lichter door ingestuurde tubes en geen bevredigende oplossing!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Problemen na gebruik van Sensodyne Rapid Relief

Ongelezen bericht door sylvesterb »

CP67 schreef:Problemen na gebruik van Sensodyne Rapid Relief.

Ik gebruik al jaren Sensodyne tandpasta tegen gevoelige tanden. Eind 2017 begonnen met gebruik van Sensodyne Rapid Relief. Na een aantal maanden, kreeg ik klachten van een zeer droge mond. Na overleg met de drogisterij, waar ik deze problemen voorlegde, gestopt met Sensodyne Rapid Relief. Langzaam maar zeker verminderen de klachten. Drogist had al meerdere klachten ontvangen over dit produkt en adviseerde contact op te nemen met de leverancier. Op 17 januari 2018 contact op genomen met GSK. Na verscheidende mailtjes en telefoontjes, vroeg GSK mij de tubes die in mijn bezit waren in te sturen voor een kwaliteits- en veiligheidscontrole.
Heb in het voorjaar van 2018 vijf en een halve tube ingestuurd.
Daarna nooit meer wat van GSK gehoord! Nog verschillende keren naar GSK gebeld. Zij zeggen het op te nemen met de betreffende afdeling en laten vervolgens niets meer horen.
Resultaat: Mondslijmvliesklachten, ruim €30,00 lichter door ingestuurde tubes en geen bevredigende oplossing!
Bedankt voor uw review. Dit is echter een forum, heeft u ook nog een vraag?

Gesloten