LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Producent neemt iedereen in de maling.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Miepje1

Re: Producent neemt iedereen in de maling.

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Mijn lange antwoord is verdwenen - vingers waren te snel. Het komt er op neer dat ik natuurlijk blijf kopen wat ik nodig heb (roomboter bijvoorbeeld, geen aardappels) maar dat ik in de gaten hou of ik het bij een bepaald verschil elders goedkoper kan krijgen. Roomboter is goedkoper bij Jumbo dan bij Aldi. Het komt er op neer dat ik mijn boodschappen bij 5 verschillende winkels haal maar die ga ik niet elke week allemaal af. Veel zaken koop ik eens per maand of soms nog langer (ga eens per kwartaal naar Sligro voor de koffie bijvoorbeeld). Het is een beetje uitzoeken maar meestal ga ik eens per week gewoon naar 2 supermarkten en haal daar alles. En natuurlijk kijk ik niet op 2 centen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat klopt, Miepje, maar op een gegeven moment weet je wel welke dingen je waar het beste kan halen. Dan is een aanbieding leuk, als het inderdaad voordeliger is. Maar over de roomboter: die is bij de Jumbo al heel lang 1,29, en bij de appie 1,33. Hebben we het over iets soortgelijks. Dus als ik naar de Jumbo moet voor wat andere zaken neem ik een paar pakjes mee, zo niet, dan wordt het toch Appie of de Deka, juist omdat het om maar 4 centen gaat.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Holland Dairy Star Pure Roomboter bij Jumbo: 0,99 ;-)
Niks mis mee!

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ah Basic roomboter ook 0,99...

witte angora

Bij de Aldi ook 0,99...

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bij de Aldi is de roomboter onlangs weer duurder geworden: €1,19.

Echter de kwaliteit van deze "Milsani" roomboter is uitstekend.

Boettiehond

Ongelezen bericht door Boettiehond »

Bob Schurkjens schreef:Bij de Aldi is de roomboter onlangs weer duurder geworden: €1,19.

Echter de kwaliteit van deze "Milsani" roomboter is uitstekend.
In al die verschillende pakjes roomboter zit precies dezelfde boter. Als de boter geel is, is het grasboter. Ziet het licht van kleur dan is het van koeien die op stal staan. Zie de Keuringsdienst van Waarde http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/s ... 09-09-2010

Als ik roomboter nodig heb neem ik die in dat ruitjespapier.

witte angora

Ik heb even naar de link gekeken. Eyeopener? Weet niet, ik heb me altijd al afgevraagd wat het verschil zou moeten zijn tussen dure en goedkope boter. Het komt van een koe, en de ene of de andere koe maakt niet zo heel veel verschil. En ja, het is dus volgens dat programma allemaal hetzelfde...

Het enige verschil is: op de goedkope boter wordt niks verdiend, op de dure boter wel, wordt er gezegd...

Gesloten