LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
bastiaanssen.hans
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2008 11:17

Quest Welkomstgeschenk MP4 speler Ricatec

Ongelezen bericht door bastiaanssen.hans »

Hoi, bij mij hetzelfde verhaal mbt het welkomstgeschenk van Quest in aug '08. Bellen, uitstel,uitverkocht, nieuwe bestellingen, belofte nu van Quest (020-3140919) dat de andere mp4 (van mindere kwaliteit) in week van 8 dec. zou komen... Nog niets gezien!

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door Cr@m »

Bij mij werd ie binnen 2 wkn geleverd. Kreeg later over de post een brief of ik iets anders uit wilde zoeken omdat mp4 spelers op waren :?

bastiaanssen.hans
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2008 11:17

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door bastiaanssen.hans »

Et voila, ook wij hebben 'm afgelopen vrijdag ontvangen. inderdaad mindere kwaliteit. Kan je nog een vuist maken naar Quest...?

Martijn_xl
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2008 08:56

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door Martijn_xl »

Ook ik heb de beduidend mindere kwaliteit mp4 speler eindelijk (na lang wachten) mogen ontvangen.

Echter mijn teleurstlling was mogelijk nog groter want ik ben niet vooraf geïnformeerd over het feit dat er een andere speler geleverd zou worden. Sterker nog, ik heb een mailtje van Quest waarin aangegeven wordt dat de beloofde spelers, het type staat echt vermeld, in nabestelling staan en alsnog geleverd zullen worden.

Ik heb deze klacht neergelegd bij de Quest en wacht nu op een reactie.

daan_wen
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008 22:26

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door daan_wen »

...
Laatst gewijzigd door daan_wen op 04 nov 2009 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Martijn_xl
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2008 08:56

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door Martijn_xl »

Ik heb inmiddels een reactie gehad van een medewerkster (Junior Marketing Manager Quest), overigens een medewerkster waar ik wel constant, snel en netjes reactie van krijg. Zij schreef het volgende:

"Mijn excuses voor de teleurstelling!
Wij hebben onze uiterste best gedaan de RC2410 na te bestellen voor onze nieuwe abonnees. Helaas bleek dit om verschillende redenen niet haalbaar.
Ik heb alle nieuwe abonnees een brief gestuurd met daarin het gegeven dat het helaas niet mogelijk bleek om RC2410 te leveren en dat in plaats hiervan de RC800 gekozen is. Blijkbaar heeft deze brief u nooit bereikt. Heel vervelend!!

Ik vind het heel spijtig dat u uw abonnement wilt beëindigen. Dit is een zeer vervelende situatie, maar komt zeer zelden voor!
Het spijt mij dat u op deze manier kennis heeft moeten maken met Quest.

Ik wens u fijne feestdagen toe!


Uit bovenstaande maak ik op dat er weinig kans is dat wij ooit een andere speler mogen ontvangen

paulienvs
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2008 11:31

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door paulienvs »

Wat ik hier allemaal lees heb ik dus ook!!!
Vind het echt niet normaal, heb al 2 keer een e-mail gestuurd,
maar krijg gewoon niks terug.
En ik heb al gebeld, en wat ze zeiden was: '' We zetten er spoed achter''.
Hoe erg kun je zijn!
Verstaan ze bij Quest 'spoed' onder weet ik veel hoe lang wachten!!!!!!???

Ik heb al sinds september 2008 een abonnement op Quest en kreeg eerst dus ook een brief over dat er zoveel aanmeldingen op het welkomstgeschenk van de mp4-speler van Ricatech was dat ze weer bij moesten bestellen. Een paar weken later kreeg ik een brief waarin stond dat ze een nieuwere soort gaan bestellen, en dat ze het dan zo snel mogelijk zouden opsturen. Nou, heb nu nog steeds niks. En het is alweer maanden verder!

Ik vind het gewoon niet kunnen en dan denk ik hoe moeilijk kan het zijn om die welkomstgeschenken gewoon op te sturen?!?!?!?!

En ik hoop natuurlijk nog steeds (ooit eens) mijn mp4-speler te ontvangen!!

daan_wen
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008 22:26

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door daan_wen »

...
Laatst gewijzigd door daan_wen op 04 nov 2009 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.

daan_wen
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008 22:26

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door daan_wen »

...
Laatst gewijzigd door daan_wen op 04 nov 2009 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Martijn_xl
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2008 08:56

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door Martijn_xl »

Beste mede forumleden,

Ik ben ook zo vrij geweest om de fabrikant van de te leveren speler op de hoogte te stellen van "ons" Quest verhaal, met daarbij de opmerking dat wij het vermoeden hebben dat de geleverde speler niet van dezelfde kwaliteit is als de beloofde speler. Hierbij de reactie van Ricatech, waaruit blijkt dat wij (de gedupeerde) niet afgescheept zijn maar een bijna gelijkwaardig model ontvangen hebben! :shock:

"Bedankt voor uw email en terechte opmerking.
Echter is uw zorg niet helemaal noodzakelijk en zal uw vragen beantwoorden.

Uiteraard is het de bedoeling geweest van de Quest magazine om de RC2410 uit te leveren, anders zouden zij, in samenwerking van Ricatech, nooit de RC2410 geadverteerd hebben. Door een niet eerder voorgekomen grote aanvraag door deze werfactie waren er dusdanig veel aanvragen dat wij de RC2410 niet konden leveren. De aanvragen waren bijna tot 6 x hoger dan gemiddeld en was qua aantallen dus niet in te schatten.
Wij van Ricatech hebben toen een ander model moeten aanbieden die op redelijk korte termijn te leveren was. Het is door de vele gelijkenissen de RC800 geworden wat tevens binnen ons assortiment het laatste nieuwe model is. deze media speler doet zeer zeker niet onder voor de RC2410! De RC800 heeft een SD kaart-slot ( uitbreidbaar in geheugen ), heeft een FM radio ingebouwd, speelt mp3 en tevens ook foto’s en video’s. Dit is kortom zeker een complete media speler.

Wij nemen dan ook de verantwoording voor het uitleveren van een ander model, bij deze onze exuses hiervoor.

Ik hoop dat ik uw vragen duidelijk heb kunnen antwoorden.
Mocht u toch nog ergens vragen over hebben, neemt u dan gerust contact met me op!

Veel plezier met uw RC800 media speler en een fijne avond.
"

Natuurlijk wel logisch dat Ricatech zijn eigen speler niet onderuit gaat halen, maar iets zegt mij dat ik toch liever de RC-2410 ontvangen had...

Ondanks alles wel lof voor de snelle reactie en de duidelijke uitleg van Ricatech die feitelijk voor ons geen partij is in deze.

«°y-key
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2008 19:14

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door «°y-key »

Ook ik heb vandaag mijn nieuwe mp4 speler in ontvangst mogen nemen. Net als de meesten heb ik in Oktober een abbonement op Quest genomen met als keuze de ricatech rc2410. Tot mijn verbazing pakte ik een rc800 uit de verpakking. Door wat te surfen kwam ik hier terecht. Ik heb hier nog een September editie liggen waar het duidelijk zwart op wit staat dat je een rc2410 hoort te krijgen. Zelfs als je op google zoekt wordt er nog reclame door quest gemaakt over het desbetreffende produkt. Hier heb ik een screenie van gemaakt. Ik denk dat er genoeg bewijs is, om een advocaten bureau in te schakelen. Zijn er mischien mensen die zich vrijwillig aanbieden om hier serieus werk van te maken ? Het gaat mij geen eens meer om die mp4, maar het hoort rechtvaardig te zijn. Helaas heb ik hier geen tijd voor, maar mischien dat er iemand is die wel wilt. ik kan als bewijs de screenies en September editie naar diegene sturen.

ikbaalook
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2009 09:58

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door ikbaalook »

NEEM GEEN ABONNEMENT OP QUEST!!!!
Ze ( = Euro Media) zeggen dat je een proefabonnement krijg van 2x.(via telefonische verkoop)
Vervolgens zit je vast aan je jaarabonnement voor € 49.- wat automatisch van je rekening wordt gehaald, omdat je het proefabonnement niet stop gezegd hebt, via een brief die je nooit krijgt!
Als ik Quest was zou ik deze abonnementverkoper maar eens gaan aanspreken, want ik zou als uitgever niet zo'n reclame over mijn blad willen.
Overigens ben ik al bijna 2 dagen bezig met dit alles uit te zoeken.
Ben je er ook in getuind?
Euro Media team uit Geleen met tel. 046-4759115/4746654 hoef je niet te bellen, want je wordt heel lang in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken, zullen ze ook wel weer op verdienen.... :!:
ze zijn aan te schrijven via : [email protected]

Gek ook van Quest dat als je op hun site kijkt bij abonnementenservice je een andere aanbieder krijgt die hier niets mee te maken wil hebben. je krijgt alleen het bovenstaande tel.nummer en verder kunnen ze niets zeggen. QUEST wake up!!! slecht voor jullie naam ook

ikbaalook, jan 2009

binnenbaand
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2009 11:29

Re: Quest abbonement met Welkomstgeschenk

Ongelezen bericht door binnenbaand »

Ook ik ben de dupe geworden van de praktijken van de Quest. Ze vertelde me dat ze een brief hadden verstuurd waarin ik op de hoogte ben gebracht maar deze brief heb ik nooit mogen ontvangen en heb gelezen dat meerdere mensen hier mee te maken hadden. Vervolgens heb ik een klachtenbrief geschreven (2mnd geleden) maar tot nu toe nog steeds geen gehoor. Ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen!
Mvgr Frits

Gesloten