Nu bijna 2 jaar geleden heb ik luidsprekers aangeboden ter reparatie bij de firma Solosound te Bussum. Ik moest een aanbetaling contant voldoen om te voorkomen dat ik mijn afspraak niet na zou komen. De eigenaar Mark kwam ze na reparatie persoonlijk terugbrengen. Ze zagen er netjes uit en ik betaalde de afgesproken €600,-- Toen ik ze de volgende dag ging beluisteren bleek er verschil in volume tussen de twee luidsprekers te zitten en ook was er een duidelijk kwaliteits verschil. Het midden hoog was verdwenen. Dit probleem werd vastgesteld door de eigenaar van Solosound. Hij heeft ze opnieuw ingenomen om het probleem te verhelpen. Nu.. anderhalf jaar later heb ik ze nog steeds niet terug. Hij reageerde niet op mijn telefoon en appjes. Wel nam hij op toen ik met een vreemd telefoonnummer belde. Hij vertelde een verhaal over burnout etc. waardoor hij er niet aan toe gekomen was maar... Hij wilde er net aan beginnen. Lang verhaal kort.. Tot op heden nog steeds niets vernomen en ook nu weer geen reacties op telefoon etc...
Wat een waardeloos gedoe. Dit verwacht je toch niet van zo'n bedrijf..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reparatie luidsprekers Solosound duurt anderhalf jaar
Reparatie luidsprekers Solosound duurt anderhalf jaar
Laatst gewijzigd door Radar op 02 jul 2020 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Achternaam verwijderd, titel verduidelijkt
Reden: Achternaam verwijderd, titel verduidelijkt
Re: Reparatie luidsprekers Solosound duurt anderhalf jaar
anderhalf jaar wachten op een reparatie van luidsprekers die toen een half jaar oud waren? Ik bewonder uw geduld.
u kunt nu nieuwe eisen, deze reperatie duurt veel te lang....
https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... atie-duren
https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... atie-duren
Helaas heb ik dezelfde ervaring met de firma Solosound.
Ik wacht nu ook al meer dan anderhalfjaar op een goede reparatie van een set ML.
De reparatie heb ik aangeboden met het volste vertrouwen dat de reparatie goed zou worden uitgevoerd.
Uiteindelijk zijn er 4 reparatiemomenten geweest zonder het gewenste resulaat. In totaal 5x op en neer geweest.
Argumenten zijn dat de folies, coatings, verlijming niet goed was of niet goed is uitgevoerd en dat ik geen geluk had hiermee.
De eigenaar heeft dus wel goede wil getoont maar ik twijfel nu aan de kundigheid.
De eigenaar is een poos totaal onbereikbaar geweest vanwege verblijf in het buitenland en is inmiddels weer terug.
Een keer weer contact gehad maar daarna weer onbereikbaar.
Heb nu € 1250,00 uitgegeven maar heb nog steeds geen goed spelend set.
Is het dan gek of vreemd als ik uiteindelijk mijn geld teruggestort wil hebben? Het vertrouwen is toch weg?
Eigenaar heeft wel een vervangen set van een ander merk aangeboden tegen een meerprijs die mij echt te gek was.
Aangeboden heb ik om mijn geld terug te storen en dan mag hij dan als coulance het set luidsprekers houden dat nu een waarde heeft van ongeveer €350,00.
Als ik fout zit dan hoor ik dat graag.
Mvgr,
Pariaul
Ik wacht nu ook al meer dan anderhalfjaar op een goede reparatie van een set ML.
De reparatie heb ik aangeboden met het volste vertrouwen dat de reparatie goed zou worden uitgevoerd.
Uiteindelijk zijn er 4 reparatiemomenten geweest zonder het gewenste resulaat. In totaal 5x op en neer geweest.
Argumenten zijn dat de folies, coatings, verlijming niet goed was of niet goed is uitgevoerd en dat ik geen geluk had hiermee.
De eigenaar heeft dus wel goede wil getoont maar ik twijfel nu aan de kundigheid.
De eigenaar is een poos totaal onbereikbaar geweest vanwege verblijf in het buitenland en is inmiddels weer terug.
Een keer weer contact gehad maar daarna weer onbereikbaar.
Heb nu € 1250,00 uitgegeven maar heb nog steeds geen goed spelend set.
Is het dan gek of vreemd als ik uiteindelijk mijn geld teruggestort wil hebben? Het vertrouwen is toch weg?
Eigenaar heeft wel een vervangen set van een ander merk aangeboden tegen een meerprijs die mij echt te gek was.
Aangeboden heb ik om mijn geld terug te storen en dan mag hij dan als coulance het set luidsprekers houden dat nu een waarde heeft van ongeveer €350,00.
Als ik fout zit dan hoor ik dat graag.
Mvgr,
Pariaul
Laatst gewijzigd door Pariaul op 21 dec 2021 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
PeterPeters1966
Het probleem met dit soort bedrijven is dat ze een ontzettend goed, maar ook ontzettend complex product maken. En vaak als eenmansbedirjf of met slechts een paar medewerkers. Maar hiervoor moet je eigenlijk een grotere organisatie hebben, m.n. voor de after sales service. Zelfs Quad (zo'n beetje de uitvinder van elektrostatische luidsprekers) is er op een gegeven moment bijna aan onderdoor gegaan, maar die werden gelukkig gered door flinke investeringen van een groter bedrijf.