LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] REXONA - deodorant

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ingridmariaelisabeth

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door ingridmariaelisabeth »

ik gebruik al jaren rexona roller. Dat geeft nooit witte spr\\trepen.
Spuitbussen gebruik ik in principe nooit. slecht voor milieu.

JJT

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door JJT »

Hallo allemaal,

Het probleem van de witte vlekken in de kleding na gebruik van een deodorant is bij de fabrikanten al een hele tijd bekend.
Blijkbaar kunnen ze er of willen ze er niets mee doen.
Een goed middel om de vlekken uit de kleding te krijgen is deze in een bak met naglansmiddel (vaatwasser) te laten inweken.
Dit werkt perfect.

met vriendelijke groet

Heleen Zwaving

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Heleen Zwaving »

Als je een deoroller gebruikt i.p.v. spuitbus ben je van alle witte strepen/vlekken af. Je hebt ze met en zonder alcohol. 9enne... ozon
groet, Heleen.
8)

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb nog helemaal nooit last gehad van witte strepen. gebruik rexona.

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

Als je witte strepen krijgt, omdat je je spuitdeo niet lang genoeg hebt laten drogen, kan je er ook gewoon met een panty overheen wrijven. Dit haalt de witte strepen weg, en dan hoef je het dus niet meteen te wassen. Werkt echt, ik doe het zelf altijd.

timmie

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door timmie »

klopt helemaal wat je zegt mijn dochter gebruikte deze deo en vele t-shirt's van haar zijn verknald door deze deo.
groet van Marian.

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

seneo 5 werkt zeker, rete duur, maar je zweet er niet door en hoeft de eerste 5 dagen ook niets te gebruiken. Is te koop bij DA en vast ook wel bij andere drogisten.

Laura_kisses

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Laura_kisses »

Ik gebruik Rexona Chrystal, die belooft geen witte strepen en maakt dit waar. Bij andere deo's heb ik hier wel enorm veel last van.
Zelfs met de (dure!) Deoleen. Vooral als je een zwart truitje aan hebt kan ik me hier echt aan irriteren!

Iedere deo zou een formule moeten hebben die witte strepen tegen gaat! En ik geloof dat het niets te maken heeft met de manier waarop je zweet, ik geloof echt dat het aan de deo ligt. Ik merk namelijk het verschil.

Cyberbibi

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Cyberbibi »

Het heeft helemaal niks te maken met of je wel of niet veel zweet, of de zuurgraad ervan, bij mij heb ik al witte strepen op het moment dat ik mijn t-shirt aantrek, als ik het dan niet lang genoeg laat drogen, en bijv. een strak truitje aantrek, dan is het al gebeurd, tijdens het aantrekken komt het shirtje langs mijn oksels en je shirt ziet er niet meer uit, ben ik btw de enige die ook niet te spreken is over rexona crystal? Want zelfs bij crystal hou ik witte strepen, irriteer me er mateloos aan, en stap telkens over op een nieuwe deodorant ben nogsteeds zoekende naar eentje die geen witte strepen achter laat!

Tinie

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Tinie »

Hallo, sinds ik Deo van dove gebruik heb ik in vele truitjes witte vlekken.
Op advies moest ik toen een stick gebruiken in plaats van een spray.
Dit helpt niets, omdat ik veel donkere shirtjes draag kan ik ze maar kort dragen omdat je de vlekken na een poosje ook aan de buiten kant kunt zien.
Nu ben ik op zoek naar een ander merk dat niet irriteerd op de huid.

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

Probeer eens Sporex,is voor een gevoelige huid.
Succes ermee.
Of Deoleen roller maar dan zonder alcohol.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Shareena »

Dit zeg ik eigenlijk verkeerd: Het zijn witte strepen bij gebruik van anti-transpirant.

De witte strepen worden veroorzaakt door het talkpoeder wat in de deodorant is verwerkt. Dit kun jer gewoon uitwassen met een goed wasmiddel.
Dat slaat nergens op... Een goed wasmiddel haalt het er nog niet uit! Het is eerder een kwestie van wassen het zwarte verf in de wasmachine...

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

met rexona deo brande mijn oksels de hele dag, is wel al 3a4 jaar geleden maar heb hem nooit meer aangeraakt.

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

ik zou zeggen:
schud eerst ff met de deo.. spuit m dan op..
wacht totdat het is opgedroogd..
doe dan je truitje aan..
TIP: heb je witte vlek op je truitje?
met een pantykousje kun je het zo weg vegen:P

Nijntje

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Nijntje »

Als het echt aan het zweten zou liggen, hoe komt het dan dat je op andere plaatsen geen last hebt van witte strepen? Want als het erg warm is en/of ik sport, zweet ik echt niet alleen onder mijn oksels hoor!
Persoonlijk had ik ook last van witte vlekken maar niet meer sinds ik van Dove de deo gebruik.

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

hier heb ik gelukg nooit last van en ik gebruik gewoon altijd spuitdeo!! en nooit een witte vlek of streep te zien!!!! :lol:

Gast

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door Gast »

hoi, ik gebruik Nivea deo Pure werkt prima zonder strepen, is te proberen waard!!!

leentje

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door leentje »

Ik heb der zelf amper last van. Gebruik altijd deo van nivea of dove, maar dan die glazen flesjes met zo'n pompje zeg maar.. Echt ideaal!!

gothicgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:11

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door gothicgirl »

wat ik altijd heb met deo is dat in witte truitjes alemaal rare gele vlekken komen: :oops: :cry:
Egt heel *** want die vlekken krijg ik er nie meer uit, kent iemand dit en weet je of je die vlekken er nog uitkrijgt op een of andere manier :?:

nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: REXONA - deodorant

Ongelezen bericht door nl1sms »

Hoi heb jij ook last van overmatig zweten onder je oksels, handen, voeten of je hele lichaam ? Heb je alle deo's en cremes al geprobeerd en niets werkt ? Dan heb je waarschijnlijk hyperhidrosis.

Dit is zeer goed te behandelen met botox injecties maar dit word sinds 1 januari 2005 niet meer vergoed via het ziekenfonds. Ben jij dit ook zat ? Kan jij ook niet meer normaal je leven leiden en wil je geholpen worden zonder dat je minimaal 300 euro kwijt ben als je naar een prive kliniek moet ?

Wij hebben een patienten forum opgericht voor mensen die extreem zweten. Kijk op http://overmatigzweten.webhop.net en wissel tips uit met lot genoten. De bedoeling is dat wij een patientenvereniging gaan opzetten.


groetjes Thijs (beheerder hyperhidrosis forum)

Gesloten