LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rexona Max protect

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
manolo
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2007 15:41

Rexona Max protect

Ongelezen bericht door manolo »

Onlangs kocht ik voor een trip naar Canada een dure deodorant van Rexona. Het idee was een duurdere deo te kopen om verzekerd te zijn van een fris verschijnen.

Na 3 maal gebruiken echter gaf de verpakking de geest en was het niet mogelijk meer het product uit de verpakking te krijgen. Aangezien er pas 2 dagen van mijn 3 weken Canada opzaten en ik geen trek had nutteloze bagage mee te slepen heb ik het ding in de vuilcontainer gedumpt.

Thuisgekomen vond ik toch dat ik een klacht moest indienen over het gebeurde en ik verwachte eerlijk gezegd een nieuwe verpakking thuisgestuurd te krijgen.

Helaas dacht Rexona hier anders over. Men vond dat ik de verpakking in een doos moest verpakken en via het postkantoor moest retourneren. Verder moest ik verzenddocumenten bewaren en zo zou ik dan kans maken op vergoeding.

Dit was uiteraard niet mogelijk maar rexona stond er op en gaf aan dat ze verder niets voor mij konden betekenen.

Graag wilde ik dit met u delen. Ik ben zeer teleurgesteld in de klantvriendelijkheid en het begripsvermogen van Rexona. Het motto de klant is koning is hier overduidelijk niet doorgedrongen. De kosten voor het verstrekken van een nieuwe verpakking wegen kennelijk niet op tegen de schade die een ontevreden klant aan het imago kan toebrengen.

tsja..
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 jan 2010 10:14

Re: Rexona Max protect

Ongelezen bericht door tsja.. »

beste,

bekijk het eens van de kant van de fabrikant? zij krijgen de melding dat een deo niet goed zou werken, niet meer en niet minder, zonder ampel bewijs, aangezien het product in canada weggegooid is (begrijpelijk, maar toch). voor hetzelfde geld wil de klant op deze manier een gratis dure deo scoren...

Als je camera van 500 euro het na 3 dagen had begeven had je m toch ook niet weggegooid om een nieuwe te vragen bij de fabrikant?

ik snap dat je niet blij bent, maar ik kan de reactie van rexona ook begrijpen..

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: Rexona Max protect

Ongelezen bericht door tiepmiep »

ik ben het eens met rexona.
Er zijn genoeg mensen die zo gratis spullen proberen te scoren.

Ik heb wel eens een klacht gedaan en moest ook dingen opsturen.
Ze betaalden verzendkosten en ik kreeg een cadeaubon ze konden zien waar het probleem zat en die mogelijkheid geeft u ze niet.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Rexona Max protect

Ongelezen bericht door maybe »

Onlangs kocht ik voor een trip naar Canada een dure deodorant van Rexona. Het idee was een duurdere deo te kopen om verzekerd te zijn van een fris verschijnen.
Normaal gesproken heb je niet de behoefte om fris te verschijnen :D

Ik snap niet dat je verbaast bent dat Rexona je geen nieuwe deo geeft. Je hebt het enige bewijs van defect in een container in canada gedumpt. Toch logisch dat je niks krijgt. Als ik een defect iets heb en ik verwacht hier een nieuw exemplaar voor bewaar ik het originele defecte artikel. Maar even voor mijn beeldvormin je hebt het over dure deodorant. Wat versta je onder duur.

Gesloten