LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rivierkreeftjessalade van AH

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
pbpaulbartels

Rivierkreeftjessalade van AH

Ongelezen bericht door pbpaulbartels »

De "Ambachtelijke Rivierkreeftjes Salade" van het AH-Huismerk vermeldt op het etiket "Rijkgevuld met rivierkreeftjes". Inmiddels hebben wij het bakje bijna leeg en welgeteld drie dingen aangetroffen die meer op een garnaal dan op een rivierkreeftje lijken. Eigenlijk zijn wij vrijwel alleen surimi tegen gekomen. Dus toch maar eens bij de productinformatie gekeken. Daar staat dat de "rijk met rivierkreeftjes gevulde" salade 25% surimi bevat en slechts 9% rivierkreeft. Kan AH zijn "Rivierkreeftjessalade" in het vervolg dan niet beter "Rijkgevulde Surimisalade" gaan noemen? Ik voel me in elk geval behoorlijk door AH beet genomen en laat de huismerksalades een volgende keer aan mij voorbij gaan.

lostlovey

Re: Rivierkreeftjessalade van AH

Ongelezen bericht door lostlovey »

Rijkgevulde Surimisalade verkoopt natuurlijk niet zo goed :wink:.

Om teleurstelling te voorkomen, lees ik bij vrijwel alles wat ik koop de ingredienten voordat ik het in mijn wagentje leg.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat valt met nog mee. Dacht je dat het bij andere merken anders is? Of bij andere producten? Zo bestaat krabsalade ook grotendeels uit surimi, ook bij andere producenten zoals Johma.

Eén voordeel is wel dat als ze zeggen dat het met een bepaald product is gemaakt, dat er dan ook op moet staan hoeveel procent van dat product er in zit. Vooral ook leuk bij producten met fruit: omdat appel goedkoop is en weinig smaak heeft, kun je op bv. limonadesiroop zetten dat er 70% fruit in zit, maar bv. frambozensiroop heeft dan maar 10% frambozensap.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet Piraat

Ongelezen bericht door Piet Piraat »

Hallo beste mensen, ik lees meer over onheuse zaken v.d. Albert Heijn, zoals een bittere smaak na het eten van pijnboompitten en zelf heb ik meegemaakt dat er stukjes bot in het half om half gehakt van de Albert Heijn zit. Daar had ik ook een klacht over ingediend, dat het volgens mij niet was toegestaan om gehakt te maken van vlees waar bot in zit. Ik kreeg bericht terug dat ik met de oude bon wel een nieuw pak gehakt mocht halen. Dat wilde ik helemaal niet en de bon had ik toch ook niet meer, je verwacht toch niet dat je je pak gehakt zult moeten omruilen. Ook werden in de AH Molukkenstraat Amsterdam mijn vrouw en 2 kinderen (11 en 2 jaar oud) verbaal en bijna fysiek aangevallen door 2 opgeschoten jongemannen. Mijn vrouw reageerde heel assertief en heeft zich eruit gered (ze had mij intussen tel. al op de hoogte gebracht, dus ik was al onderweg). Nadat zij zich er zelf uit had gered kwam de manager pas en zei dat hij wel zou ingrijpen als het nodig was?! Mijn vrouw antwoordde dat dat dan te laat zou zijn en dat zij zelf wel van alles gegrepen zou hebben om mee te gooien en te slaan, waarop de manager reageerde dat zij dan daar zelf aansprakelijk voor zou zijn. Een ieder weet ook dat als je boodschappen doet bij de AH, hoeveel je voor een vol karretje betaald en dat als je het vergelijkt met de ALDI of zelfs de Vomar, dat je (ja ook bij de Vomar) veel meer waar voor je geld krijgt. Het lijkt er steeds meer op dat mensen bij de AH inkopen doen omdat ze dat statiger vinden. Nou, ik vind het gewoon dom, je bent dan echt een dief van je eigen portemonnee. Oh en wacht ff, ik ken nog persoonlijk iemand die in brood van AH, haar kies had gebroken, zat nl. iets hards in het brood (het is zo'n 5 a 6 jaren geleden, dus wat het precies was weet ik niet meer). Die persoon kreeg alleen de tandartskosten vergoed, meer ook niet. En dit zijn nog maar enkele voorbeelden uit het leven gegrepen, hoeveel ongehoorde verhalen zijn er nog?!

richard_1980

Ongelezen bericht door richard_1980 »

Allemaal afzetters!!.. ze kunnen van alles en nog wat roepen zo lang er het inzit! dus altijd naar naar de inhoud kijken!!...wat ik ook zo irritant vind is dat ze alles in de verkeerde vakjes zetten en bij aankomst bij de kassa is het duurder dan wat er bij de vakjes stonden...

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

@ richard en daarom kijkt men altijd even na of het wel klopt (de omschrijving.

want vakkenvullers en klanten willen het nog wel is verkeerd neerzetten.

ik controleer altijd bij elke supermarkt:
of de prijs klopt (product met kaartje vergelijken)
datum
of eventuele verpakking niet kapot is (een deukje vind ik niet erg maar een gat in de verpakking wel)

Rickyman

Ongelezen bericht door Rickyman »

Beste Piet Piraat,
Is het weleens bij je opgekomen dat, juist omdat Appie de grootste is met veruit de allermeeste winkels dat er ook weleens wat mis kan gaan.
Ze zetten ruim 9.000.000.000 om dus zullen er toch heeeeel wat Nederlanders en medelanders zijn die er wel kopen. Ach ja de, Vomar, bij ons is dat de winkel voor de vergeten boodschappen om de hoek, veel te duur, oude groente en chagrijnige kassa dames.
Vraag eens in je kennissenkring wat ze van McDonalds vinden, iedereen vind het smerig maar er draaien wel 250 restaurants op.
Dat je 6 jaar geleden via een kennis van je achterbuurvrouw haar nicht en daar de zwager van ook wel eens iets hebt gehoord, dat is mijn kennis weleens overkomen bij de echte bakker een schroef in een krentenbol.
Lang leve Appie, daar kun je toch net iets meer assortiment verkrijgen dan bij Aldi, Lidl en Vomar.

Rickyman

Piet Piraat

Ongelezen bericht door Piet Piraat »

@Rickyman: mijn schoonmoeder had haar kies gebroken tijdens het bijten op iets hards van Appie Heijn. En ja, de service van elke supermarkt in Nederland kan beter, het is niet te vergelijken met bijv. de V.S., waar de klant koning is en ja, veel beter als bijv. Frankrijk, waar als je geen frans spreekt, je niet wordt geholpen. Maar de service v.d. Vomar is stukken beter als van AH, waar je ook nog eens gratis kunt parkeren (het 1e anderhalf uur). Als je de prijzen van Vomar hoger vindt dan van Albert Heijn, is er wat mis met je rekenkunde of spoor je denk ik niet :? . Als je ook beter je huiswerk had gemaakt had je geweten dat de omzet v.d. AH mede te danken is aan de afstoot van C1000. Verder ga ik hier niet dieper op in, ik ga geen discussie met je voeren voor welke supermarkt dan ook, ik heb daar echt geen interesse in. Waar ik wel interesse in heb is dat ik vind dat over het algemeen elke winkel dan ook hun klanten beter zouden mogen behandelen en er dankbaar voor mogen zijn dat er in hun filiaal word gekocht.

Gesloten