LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ruilen macro

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Anneke Boskma

ruilen macro

Ongelezen bericht door Anneke Boskma »

Onlangs kocht ik bij de macro een bh. Toen ik deze thuis wilde passen, kreeg ik de plastic verpakking niet open en moest deze open scheuren. Helaas paste de bh niet en bracht ik deze drie dagen later terug. Ondanks dat alle prijskaartjes er nog aan zaten, kon ik toch niet de bh teruggeven, omdat de plastic verpakking beschadigd was. Hoe kun je iets passen, dat helemaal in plastic zit? Ik heb voor niets 78 km gereden om iets te ruilen wat niet geruild kon worden. ook protest per briof loste niets op. Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil bij deze alle kopers van ondergoed van de macro waarschuwen, dat ruilen onmogelijk is, aangezien de plasticverpakking niet zonder rukken en scheuren open te krijgen is.

Windmolen

Re: ruilen macro

Ongelezen bericht door Windmolen »

Ruilen is geen recht maar een gunst. Bovendien heeft dit niuks met consumenten te maken want bij de Makro kun je alleen maar als ondernemer of instelling kopen.

RR

Ongelezen bericht door RR »

Ruilen is wel een recht

tim

Ongelezen bericht door tim »

Uit ervaring weet ik dat als je de verpakking gewoon netjes openknipt op de onder of boven kant dat men dan niet moeilijk doet, dit is namelijk makkelijk te herstellen met een plakbandje. Sommige mensen scheuren de verpakking op een dergelijke manier open dat dichtplakken niet meer mogelijk is

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Ik kon het bericht zo snel niet vinden maar er is nog iemand met dezelfde klacht. Nou ja niet met een bh maar met de doos van een PC. Die was beschadigd en toen wilde Makro ook al niet ruilen.

Gesloten