LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung levert ontbrekende schroeven niet
-
Samsung levert ontbrekende schroeven niet
Bij een Samsung TV ontbraken de schroeven en ophang materialen. Ik heb er 5x over gebeld en 5 weken moeten wachten voordat ze ze opstuurden. Uiteindelijk blijkt pakje geleverd te zijn op een verkeerd adres. Niemand weet alleen waar. Samsung: je bent een onderdeel vergeten in de doos te stoppen. Dat lever je toch meteen na?
Laatst gewijzigd door MCJHendrickx op 04 dec 2017 21:39, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Samsung levert ontbrekende schroeven niet
Als ze bevestigd hebben gekregen dat het pakje is bezorgd, of dat nu waar is of niet, dan voelen ze zich niet meer verantwoordelijk. Een hele slechte service van Samsung, zo te lezen.
Bij de praxis heb je die boutjes binnen 5 minuten.
Formeel hoeft Samsung de schroefjes helemaal niet te leveren. Dat moet de verkoper doen.
Dus wellicht moet u bovenstaande tip met de verkoper bespreken.
Formeel hoeft Samsung de schroefjes helemaal niet te leveren. Dat moet de verkoper doen.
Dus wellicht moet u bovenstaande tip met de verkoper bespreken.
Ik was al lang naar de Gamma gehold. Daar ga je toch geen toestand over maken.....
De bouwmarkt grossiert vooral in metrisch schroefdraad (M3 M4 etc)crazyme schreef:Bij de praxis heb je die boutjes binnen 5 minuten.
Ander schroefdraad,, zoals UNC, kan probleem opleveren
Wat helpt is dat je 2 TVs hebt , en je dus een voorbeeld boutje mee kan nemen
-
Waarom zouden ze dat doen het zijn normale schroefjes.breien schreef:Waarschijnlijk zal Samsung beweren dat het hele bijzondere schroeven zijn die niet bij een willekeurige bouwmarkt zoals Karwei of Hornbach te kopp zijn.
TS wilt zelf niets eens kijken of het pakket mogelijk bij de buren o.i.d. is afgeleverd. Samsung blijft natuurlijk geen schroefjes sturen.
-
Het zijn niet alleen schroefjes: ook ophangbeugeltjes. Ik ga ervan uit dat dat precies moet passen en dus niet zo maar bij de bouwmarkt verkrijgbaar is. Maar is wel te proberen inderdaad, met een voorbeeld in de hand van TV 1. Goede tip.
En voor degene die denkt dat ik niet bij de buren nagevraagd heb, of het daar is afgegeven. Natuurlijk heb ik dat gedaan. Maar in de hele straat is geen ‘Candy’ bekend
En voor degene die denkt dat ik niet bij de buren nagevraagd heb, of het daar is afgegeven. Natuurlijk heb ik dat gedaan. Maar in de hele straat is geen ‘Candy’ bekend