LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sanoma uitgevers

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
gjremmelts

Sanoma uitgevers

Ongelezen bericht door gjremmelts »

3 maanden geldeden heeft Sanoma uitgevers 51,30 ten onrechte van mijn rekening afgetrokken voor een abonnement die ik nooit verlengd heb (hiervan heb ik schriftelijk bewijs!). Na 6 keer gebeld te hebben werd mij iedere keer beloofd dat ik binnen 2 weken mijn geld terug zou krijgen, tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Over de telefoonkosten en de verloren rente hoort u mij niet klagen, alhoewel dit ook al is opgelopen tot ongeveer 20% van het hierboven genoemde bedrag.

Ik ben ten einde raad, contact met Sanoma helpt niet meer, kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik het geld terug kan krijgen?

mvg G

Martin1976

Re: Sanoma uitgevers

Ongelezen bericht door Martin1976 »

altijd meteen storneren zodra een bedrag onterecht wordt afgeboekt, dan kun je de discussie achteraf met die gasten voeren of het wel of niet terecht is maar het geld heb je in ieder geval terug. Nu is dit te laat, 'k zou een (aangetekende) brief sturen waarin ze in gebreke worden gesteld en een termijn waarbinnen ze kunnen overmaken

Gesloten